|  |  | FS9: Orto - noc 26. 5. 2009 / 15:41 | |
|  | Trápím se, nemůžu se dopídit řešení...
Všechny sezóny fungují jak mají, jen noční textura ne a ne se zjevit... Co dělám špatně?
Po vyresamplování mi výjdou sobory ve formátu 123456789su.bmp, ty pootáčím a přejmenuju podle sezóny, kterou potřebuju, např. 123456789fa.bmp a uložím v DXT1.
Ale u nočních mi to nefunguje. Zkoušel jsem přejmenovat na 123456789Lm.bmp, nešlo. Zkoušel jsem 123456789_lm.bmp, taky nešlo. Zkoušel jsem 123456789su_lm.bmp, ani to nešlo. Jak to sakriš mám pojmenovat, aby to bylo vidět v noci?
Přikládám obrázek, jak to teď vypadá |
| |
|
 |  |  | FS9: Orto - noc 26. 5. 2009 / 16:51 | |
|  | Nezkoušel jsem to , ale formát by měl být 003101031303232Lm.bmp ale tuším, že se musí udělat resampler se sezónami a lightmap , viz sdk , jinak o tom asi to vytvořené bglko neví
|
| |
|
 |  |  |  | FS9: Orto - noc 26. 5. 2009 / 18:09 | |
|  | No vypadá to tak Doufám, že to nebudu muset celé předělávat znova |
| |
|
 |  |  | FS9: Orto - noc 26. 5. 2009 / 18:35 | |
|  | to je k fotoscenerii?Jak by se daly udelat nocni textury pro prahu?Premyslim,zda by se nedaly vyjmout nocni textury z klasickeho orta z vfr-praha.ic.cz a vlozit do slozky texture ve fotosenerii.Co by to udelalo?K tomu potrebuju zvlastni BGLka?
diky
jakub |
| |
|
 |  |  |  | FS9: Orto - noc 26. 5. 2009 / 19:05 | |
|  | No, právě, že mě se nějak ty textury nechtějí v noci zobrazit, takže to bude jinak |
| |
|
 |  |  | FS9: Orto - noc 27. 5. 2009 / 00:39 | |
|  | Žádná změna, ať dělám, co dělám... Při použití resamplovaného BGL je to v pohodě a zobrazují se všechny textury období i noční, ale u neresamplovaného to nějak nende, tam jdou jen denní  |
| |
|
 |  |  |  | FS9: Orto - noc 27. 5. 2009 / 09:28 | |
|  | V tom pripade doporucujem hladat problem v Ground2k4 a nastavenie textury pre polygon orta.
|
| |
|
|