|  |  | Článek o Turboletu na Aktuálně 26. 5. 2009 / 20:25 | |
|  | | |
|
 |  |  | Článek o Turboletu na Aktuálně 26. 5. 2009 / 21:17 | |
|  | Hlavu a patu to ma, az na to, ze prvni let L410 uz slavil 40te vyroci vice nez pred mesicem... |
| |
|
 |  |  | Článek o Turboletu na Aktuálně 26. 5. 2009 / 21:33 | |
|  | jj zajímavé dnes jsem byl na místě, akorát v montérkách a pracovně |
| |
|
 |  |  | Článek o Turboletu na Aktuálně 27. 5. 2009 / 14:21 | |
|  | Máte někdo foto glass cockpitu L-410 ? |
| |
|
 |  |  |  | Článek o Turboletu na Aktuálně 27. 5. 2009 / 15:30 | |
|  | Trosku vas necham namlsat, chcete dalsi?  |
| |
|
 |  |  |  |  | Článek o Turboletu na Aktuálně 27. 5. 2009 / 15:38 | |
|  | Ty berany jsou asi vtip pro me, ne?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Článek o Turboletu na Aktuálně 27. 5. 2009 / 15:43 | |
|  | někomu se to líbí, někomu ne
ale přiznám se že tohle kořenové dřevo se mi nelíbí ani v autech :/ pro mě to teda žádná známka luxusu není, je to jak pěst na oko |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Článek o Turboletu na Aktuálně 27. 5. 2009 / 15:57 | |
|  | on to taky není žádný briard, je to probarvený plast.... To dřevo by vypadalo lépe - je to znát na vzhled a taky na dotyk, kdo to neměl v ruce, neví o čem je řeč. Nicméně jsem neviděl berany s dřevem, muvím o obložení volantu. Tohle ale na 100% není pravé dřevo... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Článek o Turboletu na Aktuálně 27. 5. 2009 / 16:17 | |
|  | Souhlas. Jestli chtěj luxus, tak bych je spíš potáhl kůží nebo udělal z pravého dřeva. |
| |
|
 |  |  |  |  | Článek o Turboletu na Aktuálně 27. 5. 2009 / 18:46 | |
|  | Další!!!  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Článek o Turboletu na Aktuálně 28. 5. 2009 / 07:44 | |
|  | Tak jen pro vas  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Článek o Turboletu na Aktuálně 28. 5. 2009 / 22:00 | |
|  | Mi nerikej ze by nekomu vadilo kdyby zmizela jedna takova krasna GNSka... beztak to tam davate kamkoliv kde je v panelu jeste volny vokynko. A dve jsou beztak zbytecnej luxus...  |
| |
|
|