FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 19. 5. 2024, svátek má Ivo Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
zobrazovaní terénu FS9 Jeden příspěvek | Celý strom
zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 10:25
knight
Opět mám jeden problém ze zobrazením terénu. Po pročítání fora jsem z toho tak akorát jelen. Tak bych prosil o radu. Jde o to že se mi terén zobrazuje dost rozmazaně viz screeny. Mám nainstalované UTE, Global a Ground environment Pro. Pod letadlem to je někdy dobré, ale většinou spíš ne a okolí no vidíte sami.
Děkuji
11451 B / 600 x 451 / 127.jpg
16953 B / 600 x 445 / 126.jpg
21155 B / 600 x 437 / 124.jpg
18278 B / 600 x 443 / 123.jpg
21679 B / 600 x 438 / 125.jpg
 1x  

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 10:38
FSPilot   
Na kolik máš nastavený MipMapping v Options/Display/Hardware ?
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 10:42
knight
posílám screen ať je tam všechno
44812 B / 600 x 471 / a.jpg
45159 B / 600 x 471 / b.jpg
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 11:26
Koprik
... naepripada ti divny to rozliseni.....myslim, ze 800 x 600 x 32 opravdu neni nic moc)).Zkus si s tim trochu pohrat.Jinak ja mam nastavenou blokaci na 30FPS, coz pro plynulost naprosto staci!
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 10:43
stanono
Vo FS9 sa doporučuje nastaviť FPS na unlimited. Ty to máš nastavené (ak som to dobre dekódoval) na 50 FPS a tvoj hardware to nestíha vykresľovať.
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 10:46
knight
nepomohlo, pod letadlem je to dobrý, ale kolem bída
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 10:56
FSPilot   
To je nesmysl, to nastavení snímkování je blokování, když dosáhne FSka takových FPS, tak výš už nejde a přebytečný výkon se použije jinde

To mapování si nastav na max. (8) a uvidíš, co to udělá. Já si s tím nedávno trošku hrál.

A možná to bude i tím nastavením velikosti textur terénu.. pohrej si s tím a uvidíš
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 11:30
Luděk Ch.
To platí ve FSX. Tam je opravdu vhodné mít unlimited, protože jinak se FPS výrazně sníží, i když nedosáhne limitu. U FS9 to tak není.
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 13:45
knight
Nic mi nepomáhá. Pořád je terén ostrý jen pod letadlem. Tak už vážně nevím.
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 13:48
FSPilot   
Joo, takhle... to si dej tu globální velikost textur na maximum - víc to už asi nepůjde. Já to mám taky tak
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 14:07
Teflon_490   
Tak tak, nevim, proc mas obecnou velikost textur na nizsi nez na max, a stezujes si na rozmazany textury, to nechapu
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 14:40
Matyx   
Mimochodem, mam podobny problem v FSX, po nejakych hratkach s nastavenim (FSX i GK) .... jednim z duvodu bylo nastaveni filtrovani textur (bilinear misto aniso), ale i tak to neni jako ciste po reinstalu (coz je jediny overeny nastroj )). A kolega bojoval taky s tim samym. Je tam cosi uhnileho
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 16:09
DrMoucha   
Zkus změnit v souboru FS9.cfg hodnotu TERRAIN VERTEX nebo tak nějak.Jsem v práci a nemám to při ruce,abych se podíval přesně.Myslím,že tato hodnota určuje do jaké vzdálenosti od letadla bude terén ostrý.Ale možná se pletu.
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 16:48
Teflon_490   
TERRAIN MAX VERTEX LEVEL
mozno nastavit od 17-22, bezne hodnoty 19-21
Urcuji jak detailne se bude zobrazovat mesh, cim vyssi cislo, tim detailnejsi, ale soucasne se snizuje kvalita textur do dalky.
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 18:24
knight
Tak jsem přenastavil nastavení a výsledek opět nic moc.
49624 B / 600 x 453 / nov.jpg
45925 B / 600 x 491 / nov1.jpg
48374 B / 577 x 500 / nov2.jpg
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 18:58
Teflon_490   
No, uz to vypada lip. A jeste v FS9.cfg najdi a uprav toto:

TERRAIN_DEFAULT_RADIUS=9.500000
TERRAIN_EXTENDED_RADIUS=4.500000


btw. to cesky menu je teda priserny
 6x  

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 19:10
knight
Tak ted je to o mnoho lepší, jen terén v dálce jakoby zrní(mihotá se, či jak to nazvat). Ze screenu to asi nebude moc patrné.
Pokud by šla ještě tato maličkost tak bude vše OK. To mihotání mi dělá taky scenerka LKPR, hlavně čáry a stožáry.
Díky
32762 B / 600 x 452 / bo.jpg
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 19:11
Dom
antialiasing???
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 19:18
Tragédie v JRD
zapni si aliasing...
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 19:20
Teflon_490   
A nebo jeste myslel mihotani-se terenu, a to se spravi dvema zpusoby:

- pri nizkem anizotropnim filtrovani 4x dat mipmapping v FSce max na 4
- pri vysokem AF 16x je mozno dat mipmap v FS na 8, to pak vypada nejlip
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 19:45
knight
tak jsem nastavil na grafice AF16 a zdá se že je vše OK.
Jaký bude mít toto nastavení vliv na chod PC?
Díky
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 20:07
Teflon_490   
Textury ve hrach budou jasnejsi, cistejsi, ostrejsi, ale v zavislosti na graficke karte se snizi FPS. Ve 2D to zadny vliv nema. A muzes si to nastavit jako profily, takze tech 16 muzes mit jen na FSku.
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 20:08
knight
Ty profily nastavím taky na grafice?
Díky všem už to snad bude OK
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 20:16
Teflon_490   
Jak ATI tak NVidia to maji vzdy v ovladacim panelu pro grafiku...mel bys mit ikonku u hodin.
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 20:41
knight
U hodin nic nemám ale mám toto.Tady to asi nejspíš bude, ale nevím jak.
33896 B / 600 x 378 / graf.jpg
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 20:52
Teflon_490   
Dyt to mas primo na tom obrazku Profily aplikace
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 21:47
knight
to sice mám , ale nevím jak se stím zarábá, jsem PC uživatel a mám obavy abych něco nepokazil
 

zobrazovaní terénu FS9   2. 6. 2009 / 21:52
Teflon_490   
Asi kliknout na "upravit profil" a dal se ridit logikou..tady nemas co zkazit, maximalne si prepsat nejaky profily, co tam uz mas, ale vzdycky to muzes nastavit rucne...nebo musi poradit nekdo s NVidii, ja mam ATI.
 

zobrazovaní terénu FS9   3. 6. 2009 / 16:34
Matyx   
A jak je tohle u FSX ? (fsx.cfg ?)
 

zobrazovaní terénu FS9   31. 8. 2009 / 19:05
Mistral
Nechcel som vytvarat novy topic, tak som to tu hodil. Potreboval by som poradit, ako odstranit "vlnenie" na zebre ktora je na drahe. To vlnenie sa prejavuje aj na ciarach na drahe a na texturach budov. Skusal som nastavovat MIP mapping, ale nepomaha to. Vid screen
http://leteckaposta.cz/907719363
 

zobrazovaní terénu FS9   31. 8. 2009 / 19:07
Tragédie v JRD
nastavit antialiasing.
 

zobrazovaní terénu FS9   31. 8. 2009 / 19:12
Mistral
Ten mam nastaveny.
 

zobrazovaní terénu FS9   31. 8. 2009 / 19:21
Tragédie v JRD
na jakou hodnotu? kde - ve flight simu, nebo v ovladacich karty? vyzkousej obe dve varianty.
 

zobrazovaní terénu FS9   31. 8. 2009 / 19:25
tisek
nHancer. To mě vyléčilo všechno vlnění, třepání, blikání. Tedy pokud máš Nvidii.
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=263852
 

zobrazovaní terénu FS9   31. 8. 2009 / 19:29
tisek
Ha, ten odkaz v odkazu už nefunguje. Omlouvám se.
 

zobrazovaní terénu FS9   31. 8. 2009 / 19:42
Mistral
Po nainstalovani nhanceru mi vyhadzuje tuto hlasku:

Error reading XML file C:\Windows\system32\nvapps.xml':
There is an error in XML document (847, 47).
 

zobrazovaní terénu FS9   31. 8. 2009 / 19:51
tisek
Bohužel v tom nedokážu poradit, snad někdo znalý tady bude vědět.
 

zobrazovaní terénu FS9   1. 9. 2009 / 08:30
Mistral
Neporadi mi niekto?
 

zobrazovaní terénu FS9   1. 9. 2009 / 09:25
Dudko   
Tú chybovú hlášku spôsobujú nové nVidia ovládače 190.62 a vyššie.
Musíš si stiahnuť upravenú BETA verziu nHancer a všetko bude O.K.

Ťahaj napr. tu: http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/topics/2848070/Re_190_62_drivers.html
 

zobrazovaní terénu FS9   1. 9. 2009 / 09:50
Mistral
stiahol som si tu BETA verziu, bohuzial stale mi vyhadzuje tu istu hlasku.
 1x  

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ