| | | budova přes Gmax 2. 6. 2009 / 19:09 | |
| | Ahojte všem udělal jsem si scenerku budovi na letiště a když se na tu budovu chci podívat spadne mi celá fska nevíte proč jinak dělal jsem budovu cez Gmax
děkuji. |
| |
|
| | | budova přes Gmax 2. 6. 2009 / 19:43 | |
| | 15 let, mě je 12, a vím že budovy je tvrdé Y |
| |
|
| | | | budova přes Gmax 2. 6. 2009 / 19:44 | |
| | ale to neriesi jeho otazku |
| |
|
| | | | | budova přes Gmax 2. 6. 2009 / 19:45 | |
| | toto taky ne |
| |
|
| | | budova přes Gmax 2. 6. 2009 / 20:10 | |
| | Vypatlal jsi BGL? Jak budovu uděláš, musíš ji dát exportovat do "Flightsim scenery model .mdl" a vzniknou ti dva soubory (.mdl, .xml) a do .xml musíš napsat souřadnice toho baráku a natočení. Pak z toho přes "bglcoml.exe" musíš vytvořit BGL a to vložíš do addon scenery/tvoje scenérka/scenery a do addon scenery/tvoje scenérka/texture vlož textury, které jsi na to použil ve formátu .bmp překonvertované do DXT1 nebo DXT3. Ale textura musí mít rozměry čtverce, které FSka podporuje, tzn. rozměry 256x256, 512x512, nebo 1024x1024 (nevím co všechno za velikosti sežere, jen vím, že 1024x1024 je max. pro FS9). Možná proto ti to padá. |
| |
|
|