FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-plane IL-14 je vonku Jeden příspěvek | Celý strom
X-plane IL-14 je vonku   4. 6. 2009 / 10:43
leonell
Ještě mi to nedá a napíšu svůj postoj k startování motoru.

Ano, Víťa má pravdu, startování motoru neodpovídá POH.

Bohužel, u XPLANE modelů, včetně většiny komerčních co jsem měl čest poznat, je zvykem celý proces zjednodušit na umístění defaultního klíčového ovladače OFF,R,L,BOTH a START. Je úplně jedno, že reálné letadlo to má jinak. Na funkci to samozřejmě vliv nemá.

U IL14 je to jinak. Tam jsou prvky co mají být - razkrutka, sceplenie, zažiganie, zalivka atd. Jsou podle všeho (nejsem expert) i tam, co mají být. Vizuálně je to tedy v pořádku. Funkčně ale nikoliv. Pokud si pamatuji, nejprve se v reálu na pár sekund sepne Razkrutka a Sceplenie pro kontrolní protočení a Zalivka pro nacucnutí paliva. V další fázi se pak podrží Razkrutka která roztočí setrvačník, zapne se palivová pumpa, sepne spojka Sceplenie, tím se začnou protáčet i válce i vrtule a na konec se zapne Zažiganie zapalování a motor naskočí. V simulátoru jsou jednak Raskrutka a Sceplenie (funkčně) spojené, takže nejde aktivovat jen jeden ale hlavně se motor vůbec neroztočí, pokud není sepnuto zapalování.

Takže za mne - ano, je to špatně, ale správným směrem

   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ