|   |   |  | Tančící myška   6. 6. 2009 / 23:08 |  |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Tančící myška   6. 6. 2009 / 23:21 |  |  
  |    |  Zaujimalo by ma, preco pri takom velkom naklone sa ten vrtulnik nerozbehne ? 
Cas od 1:00 do 1:35 
 |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Tančící myška   6. 6. 2009 / 23:40 |  |  
  |    |  Pěkně se poklonil na konci..  
Smekám... 
Jen u toho spotřeboval tolik paliva, co v Bangladéši za půl roku, ne..? )) |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Tančící myška   8. 6. 2009 / 09:26 |  |  
  |    |  Nó, tak to je mrcha --eee machr... By mě zajímalo, kam pilot kouká, když lítal v "trychtýři" ocasem dolů.  
 
Je vidět, že v tom neseděl poprvé   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Tančící myška   8. 6. 2009 / 09:52 |  |  
  |    |  A nebo v tom naopak seděl poprvé   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Tančící myška   8. 6. 2009 / 12:43 |  |  
  |    |  Skvělý video, Mi-2 znám akorát jako přetíženou udejchanou bryčku - takhle jsem ji protahovat ještě nikdy neviděl (na rozdíl od Bo-105, který se svým polotuhým rotorem vytahuje odmalička   ). 
 
Jen dvě připomínky - spotřeba asi není o moc větší, než na běžný let. Pokud ukázka trvá 4 minuty - pak spotřeba bude asi stejná jako normální 6-8 minutový let (kdoví jestli) - takže nic moc. 
 
Druhá - není to "tančící myška" - ale "tančící Míša" - jen tak na okraj lingvistického koutku...       |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Tančící myška   8. 6. 2009 / 12:47 |  |  
  |    |  | K té spotřebě: znám to teda jenom teoreticky, ale podle toho, co jsem si kde to všude přečetl, tak std let je něco kapku jiného. Tady veškeré přetížení (zatáčky, lítání, stání, otočky) jedou v tom proudění shora dolů, std let by měl být v režimu proudění zepředu dozadu, což píšou, že je mnohem ekonomičtější, takže se spotřebou bych souhlasil, že bude větší... |  
  |   |  
 
  |  
  |