|  |  | nocne scenerie 9. 6. 2009 / 18:04 | |
|  | Neviem ci si dobre pamatam, ale v FS2002 (2000?) boli nocne scenerie pri mesacnej nezamracenej noci uchvatne. Makka modelacia krajiny, akoby v nizkom opare. Dalo sa tam celkom dobre orientovat. V FS2004 mam tmu az po velkom ladeni free addonmi vidim hranicu more/zem, svetla na zemi, ale inak cierno-cierna tma. Nemam nieco blbo nastavene? Neexistuje nieco na upravu? Nemyslim teda svetla letisk, miest, ciest ale prave ten mesacny svit. Odraz mesiaca v mori mam, ale so zemou mi to nerobi nic! Este na vysvetlenie, kym sa rozvinie debata o mojej nenormalnosti, namesacnosti, homosexualite, imbecilite, mnohozenstve, nabozenskej uchylke (ako je to v poslednej dobe zvykom), potrebujem to preto, lebo sa pokusam lietat historicke misie z II. svetovej vojny, ktore sa diali casto prave pri mesacnom svetle, pre aku taku VFR navigaciu. Ak by bol niekto rovnako zanieteny navigator typu hodiny/kompas/mapa, rad s nim podiskutujem.
brancoj |
| |
|
 |  |  | nocne scenerie 9. 6. 2009 / 18:10 | |
|  | Vo FS2004 bola vzdy cierno cierna tma. Dosiel som na to tak, ked som robil nocnu ortotexturu. Vo FSX uz taka tma neni a vo FS2004 som mal sedy stvorec a okolo tma.
Myslim ze s tym nic neurobis, ibaze by si zamenil default textury za nejake vytunene a teda bledsie.
X-Plane to ma jednoduchsie, tam neni ziadna denna a nocna textura zvlast, tam je cela sceneria kompletne nasvietena a teda nemusim cakat na loadovanie nocnych ci dennych textur 
|
| |
|
|