FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 3. 5. 2024, svátek má Alexej Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Kde je problém... Jeden příspěvek | Celý strom
Kde je problém...   23. 6. 2004 / 21:10
Fero
Lítám s B737-800 TVB no a můj problém je že všude doletím hrozně rychle já nevím ale u nás normálně lítají aerolinky z Brna na Mallorcu asi za 2:30 no a já nemám problém to uletět za dvě hodiny... To je tak se vším, s rychlostí to dělám tak že jak vzlétnu zatáhnu podvozek a klapky tak asi do FL140 letím 230 IAS a pak kolem 230-250, jak kdy a stejně jsem tam moc brzo... Jaká je maximální IAS, kterou může ůetět třeba 737 Fischer??? Nebo je to normální???
 

Re: Kde je problém...   23. 6. 2004 / 21:21
Luděk Ch.
Po zasunutí klapek by jsi měl letět 250kt do FL100, potom cca do FL270 310-320kt a nad FL270 přepnout (možná se to přepne samo, nevím, jaký používáš model a panel) zobrazení a nastavování rychlosti na autopilotu na tzv. Mach a rychlost by potom měla být okolo M 0.75. Normálně by jsi měl letět v hladině FL350-390, podle zatížení letadla. A v tom případě by snad měla doba letu sedět. Ale taky nezapomeň, že asi nemáš přesný plán letu skutečných aerolinek.
 

Re: Kde je problém...   23. 6. 2004 / 21:24
PavelS
No nenapsal jsi v jaké hladině to lítáš, protože to ovlivňuje GroundSpeed skoro nejvíce ze všeho.
Pokud letíš v hladině cca FL320, tak bys měl mít cca M=0.78, což myslím, že je naopak víc , než těch 230-250KIAS.
Problém bude spíše v tom , že neletíš po stejné trati jako se lítá, která nutně nevede "rovně".
 

Re: Kde je problém...   23. 6. 2004 / 21:35
Tragédie v JRD
Neni na tom nic divneho ...
 

Re: Re: Kde je problém...   23. 6. 2004 / 21:43
Fero
lítám tak kolem FL340,350 a přibližně tama kama letěl i FISCHER, on totiž v nějakém ze svých katalogů vydal kudyma přibližně lítá, ale je to fakt tak přibližně....
 

Re: Re: Re: Kde je problém...   23. 6. 2004 / 22:00
Mandak (OK-LUK)
Tak si dej pořádnej protivítr a vydrž tam letět tu 2:30 popřípadě si někde zaholduj. Nebo si nastav velkej COST INDEX.
 

Re: Re: Re: Re: Kde je problém...   23. 6. 2004 / 22:01
Fero
co co?? jakej COST INDEX??
 

Re: Re: Re: Re: Re: Kde je problém...   24. 6. 2004 / 00:21
Tragédie v JRD
Zalezi na tom cim litas.. pokud litas defaultnim bulikem tak tak nic, pokud mas neco jako PMDG a tak .... tak to zadavas do FMSky ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Kde je problém...   25. 6. 2004 / 15:31
Latom   
To je hodnota,jak je let ekonomický.

Jinak, nechci se dotknout příznivců Fischer, ale jejich bulíci jsou dost pomalí proti TVS bulíkům-800. Hlavně je rozdíl v hladině. Proto to neporovnávej. ))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je problém...   25. 6. 2004 / 15:42
Karel
Čau kluci,

konečně po dovolené, fotbalu a nemoci....

vzhledem k tomu, že jsem teď měl možnost bezprostředně porovnávat jak TVS 8-kilo, TVS 4-kilo tak Fischera 3-stovku, nezbývá, než dát Latomovi za pravdu. S TVS 800 jsme letěli na 350 M0.79 (na jiho-východ), s 400 M0.75 ve FL340 (severosevero-západ). S Fischerem do Lisabonu na FL330 M0.74 (CI 20) a zpět na východ ve FL340 M0.74 (CI22).

Každá hladina má při stejném Machově čísle samozřejmě dopad na IAS. Čím vyšší hladina, tím nižší IAS. Ale v dobře udělaném add-onu to poznáš podle toho, že ti buď FMC řekne UNABLE CRZ SPEED nebo ti na Speed baru naskočí Speed bug do buffetu (červeno-černá přerušovaná čára).

Karel
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je problém...   25. 6. 2004 / 16:08
Fero
tos mohl říct na začátku )) já nejsu příznivce fischera ale s nikým jiným sem neletěl, proto sem to srovnával s ním....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je problém...   25. 6. 2004 / 21:12
Pavel2
To že míń dostoupá a letí -300 oproti NG pomaleji je naprosto jasný))...porovnání s -400 už bychtělo zahrnout na jakou ekonomiku letí a s jakým větrem letí)
 

Re: Re: Re: Re: Kde je problém...   24. 6. 2004 / 00:20
Tragédie v JRD
Ehm ... cim vetsi cost index, tim poleti rychleji .)))
 

Re: Re: Re: Kde je problém...   23. 6. 2004 / 22:56
Pavel2
V katalogu nikdy nebudeš mít trať podle flightplanu..........
 

Re: Re: Re: Re: Kde je problém...   23. 6. 2004 / 23:14
Fero
Tak fajn, díky no a mám ještě jeden problém... a to s palivem, když si vytisknu svůj Flight Plan, tak vydím kolik by mě asi mělo na jakém místě zbývat paliva, ono to sedí, ale kromě startu. po startu vypotřebuju vždycky 3x víc paliva než bych měl, čím ho můžu šetřit?? dát nějakou chudší palivovou směs nabo tak něco??
 

Re: Re: Re: Re: Re: Kde je problém...   24. 6. 2004 / 00:23
Tragédie v JRD
Nepouzivej to, co vypadne z flighplanneru FSky... ten vypisuje nesmysly....mam dojem, ze FSka nerozlisuje faze letu a spotrebu proste spocita jako bys letel rovne.. a celkem prirozene pri startu je spotreba vyrazne vyssi
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde je problém...   24. 6. 2004 / 06:56
Waterfight (TVS379)   
Ten tzv. "Navigation log" je úplně na nic. Prostě všude to píše stejnou vejšku a rychlost a eště k tomu špatnou. To tam fakt nemusí bejt.
 

Re: Re: Re: Kde je problém...   24. 6. 2004 / 00:29
Tragédie v JRD
Hlavne.. je to zpusobeno tim, ze FSka ti naplanuje nejkratsi trasu z "A" po "B", navic pokud mas treba nastaveno planovani ne podle Upper airways ale podle VOR to VOR navigace, tak je to hodne kratsi ...

Zatimco v realu se leta pokud mozno nejlevnejsi trasou (a velmi casto plati ze nejkratsi se nerovna nejlevnejsi)
 

Re: Kde je problém...   24. 6. 2004 / 09:26
Willy
Skutecna route LKPR -> LEPA vypada takhle: BESNO UZ36 VIBUG UM736 BZO UM984 EVANO UZ185 UY14 PIGOS UN736 BALEN UW700 RIXOT, coz pri rychlosti M078 ~ 483 KTAS, vychazi na 1:59, za bezvetri a za predpokladu, ze neprobehnou zadny shortcuty, holdingy, atd... Takze, to mas spravne )

Vlada
 

Re: Kde je problém...   24. 6. 2004 / 23:36
XXX-078
Loni sem v realu sedel taky v TVB s dest. LEPA, kousek za italii protivitr. Celkova doba letu 2hod 10min.

Takze mas to gut.
 

Re: Re: Kde je problém...   25. 6. 2004 / 12:24
Fero
jo jenže to je z Prahy a z Prahy je to blíž než z Brna...
 

Re: Re: Re: Kde je problém...   25. 6. 2004 / 14:16
Tragédie v JRD
Tech 50 km vzdusne vzdalenosti rozdilu bude cinit tak 8 minut letu .. )
 

Re: Re: Re: Re: Kde je problém...   25. 6. 2004 / 14:45
Fero
jo šak já nic neříkám ale zase z brna s eletí jinou trasou než z Prahy, ono je to stejné až někde od Itálie ale já už to řešit nebudu, dyť je to vlastně celkem jedno, to že to mám dobře sem vědět chtěl a už to vím
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ