FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 16. 5. 2024, svátek má Přemysl Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Snad ne moc známé foto MIGU Jeden příspěvek | Celý strom
Snad ne moc známé foto MIGU   28. 6. 2009 / 10:53
Létající myš   
15306 B / 600 x 480 / vlcsnap-10414.jpg
15380 B / 600 x 480 / vlcsnap-10560.jpg
17855 B / 600 x 480 / vlcsnap-11420.jpg
18179 B / 600 x 480 / vlcsnap-11817.jpg
11980 B / 486 x 344 / vlcsnap-12477.jpg
13708 B / 491 x 309 / vlcsnap-13103.jpg
 

Snad ne moc známé foto MIGU   28. 6. 2009 / 19:59
Sarastro
OT:Snad ne moc známé foto MiGů.
MiG Je-8(ten s kachními plochami).Prototyp z počátku 60.let. Za základ byl vzat drak letounu MiG-21 PF(Je-7), z něhož nakonec zůstalo křídlo s hlavním podvozkem, ocasní
plochy a technologie stavby trupu.Průřez trupu byl zvětšen, byl do něj vestavěn
experimentální dvouhřídelový motor R-21F-300. Stroj dostal nový radiolokátor Safir 23,
který měl velký průměr antény, proto se vstupní otvor přestěhoval na spodní část trupu.
Letoun dostal tzv.destabilizátory, které měli zlepšit letové vlastnosti při nadzvukových
rychlostech. Podobné měl dostat i další MiG Je-152M(Je-166), zde k tomu ovšem nikdy nedošlo. Celkem vznikly dva prototypy, první Je-8/1 vzlétl v dubnu 1962(pilot G.Mosolov).Motor R-21F-300 trpěl četnými závadami. Byl i příčinou havárie, při které došlo k jeho požáru a následném výbuchu. G.Mosolov se katapultoval,ale byl vážně zraněn.
V září 1962 vzlétl ještě Je-8/2(pilot A.Fedotov), ale po havárii prvního stroje byly
další zkoušky ukončeny.
Druhý letoun je MiG-21 I. Je to jedna z posledních prací A.I.Mikojana(zemřel
v prosinci 1970). V polovině 60.let,kdy vývoj Tu-144 nabral na obrátkách, se A.N.Tupolev obrátil o pomoc ke svému kolegovi A.I.Mikojanovi, který měl rozsáhlé zkušenosti s nadzvukovými rychlostmi. Při spolupráci obou OKB, šlo o to, vytvořit létající model, který bude doplňovat měření v aerodynamických tunelech.
Zvolená bezocasá koncepce u Tu-144 s trojúhelníkovým ogiválním půdorysem křídla o malé štíhlosti vyžadovala důkladné zkoušky pro získání informací o řiditelnosti.
Z MiGu-21 byl převzat trup s pohonnou jednotkou, svislá ocasní plocha a podvozek.
Vzhledem k bezocasému uspořádání byl odstraněn plovoucí stabilizátor a nové křídlo dostalo na odtokovou část čtyři elevony-na každou polovinu křídla dva-s velkými
kryty ovládacího mechanismu na spodní straně. V Sovětském svazu to bylo do té doby nevyzkoušené řešení. Stroj vzlétl v roce 1967(pilot O.V.Gudkov). Letoun doprovodil
prototyp Tu-144 při jeho prvním letu. Dnes je vystaven v Moninu. Je málo známou
skutečností, že na základě zkoušek tohoto stroje vznikla v roce 1977 studie bitevního
letounu MiG-27II.
PS:Snad ještě zajímavější je uvažovaná konverze MiGu-25 do podoby nadzvukového odchodního latadla z počátku 70.let.

25781 B / 600 x 305 / MiG E-8_.jpg
18981 B / 600 x 221 / MiG E-8_0.jpg
31854 B / 600 x 450 / MiG-21I Analog_.jpg
11456 B / 498 x 252 / MiG-27II 1977_1.jpg
10610 B / 384 x 222 / MiG-27II 1977_3.jpg
17295 B / 600 x 266 / MiG-25SST_0.jpg
 

Snad ne moc známé foto MIGU   28. 6. 2009 / 20:04
Fezoj114
Je-8 som vždy obdivoval,je to krásna mašina. Škoda že neexistuje do FS.
 

Snad ne moc známé foto MIGU   28. 6. 2009 / 21:12
Létající myš   
Přesné , vyčerpávající. Nechtěl jsem z toho dělat monografii, jen jsem dělal úklid v PC archivu a ty fotky MIGu 21 a jeho variant mi přišly málo známé, včetně startu na lyžinách. Nechci to tady zaplavovat fotkama, ale našel jsem i soukromé foto letiště Ruzyně z šedesátých a konce padesátých let, docela unikáty i letadel ČSA z Afriky. Tak snad někdy jindy.
 

Snad ne moc známé foto MIGU   28. 6. 2009 / 22:34
Sarastro
Děkuji mnohokrát. O sovětské letectví, obzvláště po roce 1945 se velice interesuji.
 

Snad ne moc známé foto MIGU   28. 6. 2009 / 21:27
BigglesR   
Ten obchodní MIG-25, to by mohlo letět? Vždyť ten předek musí být mnohem těžší a aspoň 2x delší, než u normálního MIGu-25.
 

Snad ne moc známé foto MIGU   28. 6. 2009 / 22:48
Sarastro
No upřímně řečeno, mě by to též zajímalo. Jakoukoliv další informaci, se mi nepodařilo
zjistit.
PS:Ještě jeden příspěvek na téma MiG-21. Dílo fenomenálního "kouzelníka" aerodynamiky
C.L.Johnsona nezůstalo na "druhé" straně nepovšimnuto.
15726 B / 531 x 373 / MiG-21 Starfighter.jpg
15754 B / 522 x 376 / MiG-21 Starfighter_.jpg
 

Snad ne moc známé foto MIGU   29. 6. 2009 / 00:36
anatolij   
Info k tomu "bizzjetu".
http://www.testpilot.ru/russia/mikoyan/mig/25/a/mig25a.htm
 

Snad ne moc známé foto MIGU   29. 6. 2009 / 00:58
Sarastro
Díky za odkaz.
 

Snad ne moc známé foto MIGU   28. 6. 2009 / 21:36
Aardvark   
Tak teda jednadvacítek jsem v souvislosti s efkou viděl hodně, ale start na lyžinách vidím poprvé... Díky, krásný snímky
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ