|  | |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR pro autora   2. 7. 2009 / 23:44 |  | 
 |  |  |  | | Tímto jsem chtěl poprosit autora tohoto adonu o menší opravu.Po nainstalovaní jsem zjistil,že opatovická teplárna má 5 komínů.Vyřešil bych to tím,že bych odinstaloval VFR Pardubice,ale to zase nechci-prostě se to tam tluče.Děkuji moc.. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR pro autora   2. 7. 2009 / 23:51 |  | 
 |  |  |  | | a tlouct se to bude i kdekoli jinde, kde je nainstalovana spesl scenerie elektraren, stozaru... 
 vzal jsem databazi z AIPu tak, jak tam byla s minimalnima upravama
 
 odstranit nejake objekty by znamenalo prekompilovat cele bglko a kazdy by to chctel asi upravit trochu jinak podle toho, co ma nainstalovane
 
 nevim... mozna nejaky exclude polygon by to vyresil?
 
 Milan
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR pro autora   3. 7. 2009 / 07:08 |  | 
 |  |  |  | | To by fakt chtělo nějak vyřešit.Byla by škoda VFR oželet ale taky nechci odstranit scenery kde se to tluče.Nepůjde to nějak přes XML a BGLComp?Myslím že nejsem jedinej kdo by si to upravil podle svého.Jinak díky autorovi. O. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR pro autora   3. 7. 2009 / 07:48 |  | 
 |  |  |  | | Je to škoda ale asi to nebudu používat protože v FSce to vykazuje blbosti.Abych tam měl duplikáty tak to je bezpředmětný. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR pro autora   3. 7. 2009 / 09:16 |  | 
 |  |  |  | | z toho zdrojoveho xml muzes vystrihnout cokoli a pak to znovu zkompilovat pres bglcomp 
 nicmene vytvoreni exclude polygonu se mi jevi jako elegantnejsi reseni (i kdyz jsem to jeste nezkousel)
 
 jestli chcete, napiste mi na SZ svuj mail a ja vam poslu, co je potreba, abyste si to upravili k obrazu svemu
 
 Milan
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR pro autora   3. 7. 2009 / 09:29 |  | 
 |  |  |  | | Taková vocasárna, ale ... Řešením by mohlo být místo jednoho BGL mít pro každý objekt samostatné BGL. Pokud by v balíčku bylo třeba pocerady.bgl, prunerov.bgl, opatovice.bgl apod., tak to, co uživateli bude překážet prostě z balíčku vyhodí.
 No a taky mít jedno bglko pro oblast celé ČR je dost netypické. Co na to Cesmina?
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR pro autora   3. 7. 2009 / 09:31 |  | 
 |  |  |  | | Jo a kdyby náhodou přibilo v AIP něco nového, tak nemusíš kompilovat celé nové bgl, ale prostě přihodíš nové bgl do hotového balíčku. Takový malý update  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR pro autora   5. 6. 2015 / 10:11 |  | 
 |  |  |  | | No nedávno tady byla u screenů taková blbě rejpavá otázka ,, a točej se v MS ty větrný elektrárny z AIPu ,, nebo tak nějak .   Samosebou že netočej , že . Moje otázka zní ,, a co je pro to třeba udělat ? ,, .
 Řešení je tady : nainstalovat tuto blbůstku http://leteckaposta.cz/674152779  ( zas to dává na Leteckou ...  .) ) třeba do toho AIPu a v něm deaktivovat , nebo odstranit a zálohovat všech 57  vet xxxx   .BGL .
 Velikost jsem tak nějak trefil od voka , souřadnice jsou stejný, doufám
  
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 10:29 |  | 
 |  |  |  | | to zni jako dobry napad 
 napada me k tomu akorat jedna vec:
 
 Nemuze to mit nejaky negativni dopad na chod MSFS? Prece jenom mit 360 bgl souboru misto jednoho je docela rozdil.
 
 Nemate s tim nekdo zkusenost?
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 11:46 |  | 
 |  |  |  | | Podle mne by to musely byt desetitisice bgl, aby se to nejak projevilo. Vem si jenom, kolik BGL ma jedna scenerka (jsou to i desitky) a kolik scenerek v FSce mas. 360 BGL se v tom hrave ztrati... | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 12:31 |  | 
 |  |  |  | | OK, pres vikend nakopu do jednotlivych bgl a dodam prehled v Excelu, aby kazdy vedel, co ktery bgl znamena | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 12:51 |  | 
 |  |  |  | | Myslím, že počet BGL nebude rozhodující. Problém by mohl být, kdyby tím narůstal počet textur, které musí FSka načítat. Pokud všechny BGL budou pracovat jen se stále těmi samými  texturami (jedna scenerka s více BGL), tak se nejspíš zvětšení počtu BGL nijak neprojeví, tedy kromě využití clusterů na disku. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 15:29 |  | 
 |  |  |  | | Chtěl jsem se zeptat zda není k dispozici nějaká mapa všech objektů které se nacházejí ve scenérce? | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 15:43 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 15:49 |  | 
 |  |  |  | | dik  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | VFR objekty z AIP ČR - pocet bgl souboru vs vykonnost   3. 7. 2009 / 17:21 |  | 
 |  |  |  | | me ta stranka nefunguje  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |