|  |  | IVAO -> C2 exam -> provoz 12. 7. 2004 / 11:45 | |
|  | Piloti onlinisté,
přijďte prosím zítra 13.7.2004 udělat hustý provoz nad Bratislavu, kde se bude od 1900Z(2100LOC) snažit Peter "Pepé" Krajčovič složit praktickou zkoušku C2. Zkouška probíhá na stanovišti APP/DEP. Minimální požadavek na průběh zkoušky jest odbavení 15-ti letů za hodinu. Pojďte tedy Pepému hahustit jeho prostor v době mezi 2115LOC a 2145LOC na MAXIMUM
Naši ATC v Praze či Brně (možná i v Ostravě???) určitě zajistí všem zájemcům o lety z FIR Praha služby nezbytných pozemních složek řízení letového provozu (ať o tom próvozu jenom nekecáme, chlapi), takže byste každý mohl snadno za večer stihnout zpáteční let do Bratislavy s plným pokrytím. Nekupte to! *** Prosím zájemce o pozice LKAA_CTR, LKPR_APP, LKPR_DEP či LKPR_D_APP ve FIRu Praha, aby mi poslali e-mail na karel.semerak ivao.org. Jedná se o dočasné uvolnění FRA na dané pozice. Dead-line pro zájemce je 13.07.2004 v 1800LOC. ***
Všechny dále upozorňuji, pokud máte svoji registraci na IVAO "Inactive" nebo se v seznamu členů české divize IVAO vůbec nevidíte, použijte tento odkaz:
http://www.ivao.org/members/person/details.asp?ID=XXXXXX
kde XXXXXX nahradíte svým VID (členským číslem IVAO), poté klikněte na "Click here to activate account". Pokud byste někdo měli jakékoliv problémy s aktivací svého účtu, pošlete mi požadavek na výše uvedený e-mail (a zároveň na karel.semerak ing.cz) a já vás aktivuji. Podotýkám, čím dříve, tím lépe - nenechávejte to na zítra na poslední chvíli!
Charts, scenery popř. další serepetičky k Bratislava FIR naleznete na http://www.fsclub.sk .
Prosím vás, abyste se s přibližovacími plánky seznámili alespoň v takové míře, abyste byli schopni vyčkávat v definovaných obrazcích. Zase platí slovo klasikovo: "first act, then react", neboli "nejdříve jednej, pak readbackuj" (obvzláště simptáci komunikující na textu s rychlostí dva úhozy za minutu ). Toto samozřejmě platí za předpokladu, že jste schopni daný příkaz provést, jinak prosím alespoň obligátní: "unable to comply due to......". Samozřejmým předpokladem pilota je, že dokáže ovládat svůj letoun a dokáže komunikovat s využitím standardní frazeologie v anglickém a slovenském (stejné jako v českém) jazyce.
Pro všechny, kteří si chtějí nechat do mozku napumpovat trochu adrenalinu, rozestupy pro vektorování do ILS (final track - podle druhu přiblížení) bych chtěl stanovit na 3NM, popř. větší podle kategorie letounu.
Za Pepého
Karel |
| |
|
 |  |  | Re: IVAO -> C2 exam -> provoz 12. 7. 2004 / 12:56 | |
|  | | |
|
|