FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MiG-21 F - doladenie dynamiky Jeden příspěvek | Celý strom
MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 01:01
dandee
Vazeni lietavci. Dovolil som si tento skvely stroj zalietnut a tu je k dispozicii opraveny flight tuning, ktory podla mna je realnejsi.

[flight_tuning]
cruise_lift_scalar=1.000
pitch_stability=1.504
roll_stability=0.602
yaw_stability=1.214
parasite_drag_scalar=1.000
induced_drag_scalar=1.500
elevator_effectiveness=1.000
aileron_effectiveness=0.802
rudder_effectiveness=0.300
elevator_trim_effectiveness=0.584
aileron_trim_effectiveness=1.000
rudder_trim_effectiveness=1.000

V aircraft.cfg ........atd ....atd

Este jedna poznamocka k vyskomeru.Jedna rucicka je tam naviac.Je to dost rusivy element.
Normalne su tam dve rucicky.Jedna ukazuje tisice metrov,druha stovky metrov.

Zda sa mi este,ze mala rucicka / tisicova / neukazuje spravne tisicky metrov.Pri vyske napr. 500m ukazuje cez 2000m.

Zda sa mi este,ze mala rucicka / tisicova / neukazuje spravne tisicky metrov.Pri vyske napr. 500m ukazuje medzi 1. a 2. dielkom tisicovej stupnice.
Takze prosim technikov,aby masinku odtiahli do TOPu a mrkli sa na to. Dik .

Este k tomu nahadzovaniu motoru.Mne osobne to slape tak ako ma. Pre tych co im to nejde,nezabudat zapinat spinac vlavo vedla "hrabli" nad plynovou pakou / prepinac c.7 podla manualu /. Start motora robit tlacitkom vlavo c.12 .


Este jedno foto - mrk na vyskomer - ma iba DVE rucicky .

Inac skvela praca Aardvark a spol .
38549 B / 600 x 383 / MiG-21 F.jpg
 4x  

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 07:48
Blackrat
Vyskomeru jsem si taky vsiml. Me osobne (na jinak nejuzasnejsim migu co sem ve FS lital ) nejvic stve, ze nepipaj markery. Aspon me teda. hlavne blizna, kdy uz skoro nic nevidim ven..
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 08:11
Mike2811
Ono to není možná úplně chyba, ale když jsem s tím spadl a restartoval let, tak se splašila všechna tlačítka, zmáčkl jsem například ovládání kužele a aktivovala se brzda atd. atd.
Můžu se zeptat, jak se dá dostat k motoru ? Pokud to tedy jde...
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 08:25
Aardvark   
Ty čudly se čas od času zbláznily i mě, ale zatim se to se 100% úspěšností po znovu načtení letadla opravilo. Zajímavý je, že se mi to už asi 4 měsíce nestalo a jakmile jsem dal pryč pár repaintů tak se to znova objevilo. Nevím jak do toho můžou hrabat repainty, ale je to jenom takovej poznatek
Pokud myslíš odkrytí motoru, tak to je jakoby cargo door (Shift+E+ě)
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 08:31
Mike2811
Já musel restartovat celou FS, ale beru to jako upozornění, že nemám rozbíjet stíhačky...
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 08:54
Mike2811
No, tak jsem si odkrytoval motor, zapnul si žebříky, vozíček a tak a ono se to seklo a nešlo to zpátky...
To je ale bohužel problém mnoha modelů.
Ještě jsem se chtěl zeptat, jde nějak přenastavit vzdálenost kamery při Spot View, nemyslím zoom, ale přiblížit kameru při nulovém zvětšení, ono to pak má pošahanou perspektivu a až příliš aktivně hýbe...
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 10:00
step   
To se nějak nastavuje ve: View - View Options. Myslím, že je tam k nastavení "View distance", což je vzdálenost, z jaké se na letadlo koukáš. Jestli to vydrží i pro příští zapnutí FS nevím.
Jestli se ti to moc hýbe při pohledu zvenku (když se rozhlížíš), tak si ještě můžeš ve výše zmíněném menu odškrtnout "Gradual Transition" nebo tak nějak.
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 10:25
Mike2811
Nooo, tohle všechno znám, ale já už jedu v FSX a tam to není...
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 17:30
step   
Aha, promiň.
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 08:21
Aardvark   
Markery pípaj, teda alespoň mě. Navíc je na středovým tablu T-4 červená ktontrolka, která při přelítávání markeru nejde přehlídnout
4693 B / 96 x 219 / tablo.JPG
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 10:45
Blackrat
jeste mi to dela jednu poměrně nepříjemnou věc - pri rychlostech nad M1 (cca 800kt IAS) ta mašina začne sama odsebe hrozně házet ze strany na stranu a nedá se to skoro řídit. Zkoušel jsem to ve FS9 a s původní dynamikou. Dělá to ještě někomu?
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 22:58
Lowmick   
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=308951&lan=0
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 23:08
Blackrat
Diky Jinak s upravenou dynamikou to uz nedela..
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 08:41
Aardvark   
Dynamika- díky za úpravu
Výškoměr- ručička navíc- stane se
- výška- jsi si jistej, že jsi to nezalítávál při tlakový níži? Protože když mám clear weather v Žatci na dráze, tak mi to ukazuje správných 270 metrů. Kdyžtak se dá vždycky na zemi nastavit pomocí čudlíku č. 4 (Kohlsman knob) na výšku letiště.
7873 B / 167 x 174 / vyskomer.JPG
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 09:03
dandee
Ja si davam pomocou cudliku vzdy nulu.Tak sa to robilo kedysi / tlak QFE /.
No a ked si das SLEW a klavesou Q stupas na 500m nad terenom /samozrejme pri SHIFT Z ti ukazuje vysku + nadmorsku vysku letiska / tak na malej rucicke je jeden a pol dielika namiesto pol. Fršten?
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 09:04
Koprik
..presne tak, u armady se lita na EMILA (QFE)!
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 09:59
MiG-21MFN
litavalo se, uz se taky lita QNH. aspon na rourach jo
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 11:08
Aardvark   
Jo, výškoměr je dělaný na tlak QNH, takže se musí pokaždý nastavit výška letiště a pak výškoměr ukazuje nadmořskou výšku. Pokud někdo víte o modelu který má QFE výškoměr a ideálně ještě .xml tak napište, kouknu na to.
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 11:17
Mike2811
Já myslel, že to je to samé, jen nastavíš hodnotu tlaku přímo na letišti a ono to ukazuje prostě o těch X stop/ metrů nadmořské výšky toho konkrétního letiště míň...
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 11:31
Aardvark   
No je, akorát chci přijít na to, jak odečíst tu výšku letiště a tak se chci inspirovat výškoměrem kterej to už umí
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 11:45
Blackrat
Hele ale to asi neumi (ani nemusi umet) zadnej vejskomer. Proste ridici dava QFE, takze kdyz si to na vejskomeru nastavis, tak ti to ukazuje kolik zbejva na zem. Nebo si to pilot na zemi nakrouti tak aby mu to ukazovalo 0. Doufam ze nekecam teda..
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 12:20
MiG-21MFN
jo přesně tak. tlak kterej je na letišti je QNH a odpovídá nadmořský vejšce. a když si na vejškoměru nastavíš 0, tak máš QFE, ale to je nějakej tlak.. podle mě nijakej například na LKJI si nastavím tlak na letišti, například 1020 a mám nadmořskou výšku letiště tj. 550 metrů. když si na vejškoměru nastavím nulu tlak je nějakejch 721 (jen příklad, přesně to nevím)
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 13:17
me2d
Ze do toho kecam...
QNH neni tlak na letisti, QNH je tlak na letisti prepoctenej na hladinu more - tedy jaky by byl tlak na letisti, kdyby melo nadmorskou vysku 0.
QFE je skutecny tlak na letisti, ktery je vetsinou o dost mensi (nez QNH) - presne o hodnotu odpovidajici nadmorske vysce letiste.
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 13:49
Priskac   
...a ha len doplnim ze emila sa da na danom letisku zistit lahko pokial mate mapy, a to nasledovne:

Na mape (vacsinou pristrojoveho priblizenia) mate kolonku: "Rwy elev: xx hPa" a toto cislo odpocitate od aktualneho QNH a vide Vam QFE, a pripadne ak potrebujete v Torr-och tak mi si stiahnite a pripadne vytlacte toto:

V obrazku dole vidite cast mapy pre LZKZ, cize napriklad ak je na LZKZ QNH 1013hPa tak QFE je 1013-27=986 hPa co je 739.6 Torr (mm Hg).

http://www.bozenka.tuke.sk/priskin/baro/baro.pdf


36156 B / 600 x 361 / LZKZemil.jpg
 1x  

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 14:10
Jakov
Tak to nemá chybu
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 14:11
Koprik
.....to jsem z toho jelen.Vzdycky jsem si myslel, ze EMILA zjistim tak, ze si na prahu drahy v uzivani nastavim vyskomer tak, aby me ukazoval nulu.A uz vubec nerozumim tomu, ze si od akt. QNH (ktere je z principu variabilni) mam vzdy odecist stejnou konstantu - pro Kosice 27hPa......prece jde o to, abych zejmena pri okruhovem letani vedel, jak jsem vysoko - ve vztahu k te draze.Vojaci letaji zpravidla rychlejsimi a mene hodnymi stroji a EMIL jim setri cas, premysleni a snizuje riziko chyby. Prosim nejlip nejakyho vyslouzilyho vojaka, aby me v tom udelal jasno......vojak vojaka lip pochopi.Diky)))
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 14:35
kuma   
Ale vždyť je to jednoduchý.

Nastavení s érem na zemi neprobírám. Zajímavý to je, když letíš odněkud, kde byly jiný vejšky a jiný tlaky.

Takže se blížíš a vyžádáš si aktuální QNH Jak bylo řečeno, výškoměr (vždycky ten stejný, není žádný výškoměr na QNH a na QFE...) nastavený na tlak QNH ukazuje (tlakovou) nadmořskou výšku.

Takže ty přijmeš aktuální (správné pro tohle letiště) QNH, nakroutíš si ho na tlakoměrné stupnici výškoměru - a ten ukazuje nadmořskou výšku. Musíš vědět, jakou nadmořskou výšku má letiště, kam letíš - a tak když ti bude výškoměr tuhle výšku ukazovat, je jasné, že jsi na zemi. Pokud v mlze chceš letět po okruhu ve výšce 1000 ft (300m), prostě jí přičteš k té nadmořské výšce letiště - a víš, kde se máš pohybovat.

Pokud se používá Emil, tak na (tom stejném) výškoměru nastavíš tlak QFE - a ten od té doby bude ukazovat výšku nad letištěm. Na zemi 0, na okruhu 300 m (nebo 1000 ft).

Oba tlaky se pochopitelně mění s vývojem počasí - a výškoměr je proto potřeba čas od času sesouhlasit s pozemním barografem (QNH i QFE).

Obě metody mají své výhody a nevýhody. Pro letadla létající mezi více letišti v prostoru je obecně lepší létat na QNH, protože v oblasti mají letadla nastavené výškoměry stejně a u letiště se orientují podle nadmořské výšky toho kterého letiště (obě letadla stejně, výškoměry ukazují stejně).

Pro letadlas, která létají v izolovaném prostoru a startují a přistávají z jednoho letiště je pohodlnější QFE, protože nemusí nad ničím přemýšlet. Na okruhu mají 300, ve čtvrté 150 a na zemi 0. Běda ale, kdyby se měly potkat s letadly z jiného letiště (které má jinou nadmořskou výšku a tak i jiné nastavení QFE) - nebyly by se schopni dohodnout, kdo je v jaké výšce a bylo by to nebezpečné.

A proto se armáda nyní, když si nemůže provoz blbých civilů nad republikou zastavit, učí létat na QNH.

Jestli teda ti pomůže, když ti to napíše bejvalej náčelník zdrav. služby 3. samost.prap. potrub.dopr. poh.hm.a mazad. ppor. dr. V. Kuma P.
 1x  

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 15:02
Koprik
Diky doktore, vysvetlil jsi mi to bajecne... i kdyz vlastne nebylo co bych sam nevedel. Me proste zmatla ta "Priskacova kosicka konstanta" - predpokladam ze vojaci litajici na Emila se tim asi stejne nezabyvali, protoze dostali akt. tlak od ridiciho a ten si rovnou nastavili na vyskomeru.Jinak diky moc pane podporuciku, major.v.v......)))
...tuna bude stat doktor s brasnu, keby sa nieco volakomu stalo.....
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 15:10
kuma   
No, já to prošel bez konfliktu, ale švagr v podobné pozici dostal při štábním cvičení na mapách za úkol vybrat pozici pro rozvinutí plukovního obvaziště - tak (říkal) vyral kout krytý lesem, celkem v rovině, s přístupovou cestou z jedné i druhé strany, zčásti u potoka - prostě i-de-al. No a plukovník řekl: "Výborně doktore, umístil jste naše plukovní obvaziště 3 km do týlu nepřítele. Takže se teď radši vraťe k sanitě, co je u kuchyně, kdyby byl opravdu prů*er, abychom aspoň věd+ěli, kde vás najít!". A tak byl švára 3 dny v kuchyňskym stanu - a bylo to jeho nejmilejší cvičení, na který vzpomíná furt.
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 15:15
Koprik
.... to nema chybu!
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 19:01
kuma   
to je život! Nic jsem si nevymyslel (a kdo poznal ČSLA, ten pochopí)
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 14:49
kuma   
Ještě k tomu "QFE elev 27 mbar".

To mi přide docela chytré, protože bez ohledu na aktuální tlak (který se mění s nadmořskou výškou - a taky pořád s počasím) je ROZDÍL mezi hladinou moře a polohou letiště - a tím pádem mezi aktuálním QNH a aktuálním QFE - pro daný konstatntní bod na zemském povrchu vždy konstatntní !

Když tedy letíš odněkud, na výškoměru máš nastaveno QNH a čekáš, že v České Lípě ti při dosednutí u kravína bude výškoměr ukazovat 283 m, koukneš do takové mapy a zjistíš rozdíl mezi QNH a QFE. Pak se nemusíš ptát, aby ti do rádia přečetli QFE (a u nás by ti ho stejně nikdo neřekl ), akorát přetočíš výškoměr o uvedený rozdíl na tlakoměrné stupnici - změníš nastavení z QNH na QFE - a při dosednutí zas budeš mít svou oblíbenou armádní nulu.

V civilním letectví se takový postup nedoporučuje. Hlavní výškoměr by vždy měl být nastaven na aktuální QNH. QFE se ale dá dát na druhý, záložní výškoměr.

Pozn. II.: to se pochopitepně netýká létání "ve hladinách", kdy by výškoměr měl být nastaven vždy na MSA - 1013,25 hPa
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 14:52
kuma   
pro superrejpaly: ROZDÍL mezi QNH a QFE pro dva body s určitou výškovou vzdáleností není trvale konstatntní, mění se s teplotou a s celkovým tlakem, tedy s nadmořskou výškou, kde ten rozdíl máme měřit. Průběh tlaku v atmosféře není zcela lineární. Pro 99% letišť u nás je toto ale zcela zanedbatelné - a proto se rozdíl mezi QFE a QNH pro určitý konkrétní bod - letiště - dá psát do map.
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 16:26
dandee
A este pre spestrenie doplnim par veci.
U vojakov sa lietalo na Emila.Ked sa letelo mimo letistneho priestoru,ale do vysky 1500m tak sa lietalo na QNH, a ked sa letelo na hladine tak sa islo na standart.
Vysku standart vypocital pred letovou akciou letovod, ktory bol v riadiacej smene na letovu akciu.Bol to vzdy rozdiel vysky hladiny a tej opravy od letovoda.Ak bola stanovena vyska planovaneho letu 7300m, a oprava od letovoda bola 600m, tak pilot nasadil vysku 6700m , ovsem stale mal vyskomer nastaveny na Emila. Jedine pred pristatim na cudzie letisko/prelet na ine letisko/ sa po obdrzani info od riadiaceho toho letiska prestavoval vyskomer na QFE toho letiska.

Zaujimavostou este pri letoch po republike na hladinach na MiG-21 bolo,ze vyska standart sa este opravovala o dalsiu vysku a to o opravu pitotky.Niektore masiny mali na pitotke "bouli" a niektore boli bez.Existovali preto tabulky,podla ktorych sa este opravovala vyska po trati podla pitotiek.To aby to nebolo take jednoduche.


K tym rozdielom vysiek letisk - vyrazne zaujimavy bol prelet s Albikom z Malaciek do Popradu, ktory je zhruba o 500m vyssie ako Malacky/Kuchyna/ za ZPP/IFR/.Prechod na Tatry veza,prevody milibarov , hektopaskalov ,torrov - tabulky na kolene, vsade mraky, spodok na 300m, ladenie ARK, a na cisle este 2 masiny,v tesnej skupine.To bola divocina.
Tesna skupina znamena, ze vedeni piloti maju na L-39 kridlovy bak nad svojou kabinou asi 2m,tak aby v mraku veduci nezmizol, a vedeny pilot stale sleduje ten bak na konci kridla nad svojou hlavou a v podstate ho hypnotizuje.Pri lete v mraku trebars 50 minut je to skoro na palicu,pilot straca priestorovu orientaciu a nesmie podlahnut tomu pocitu,ze leti vo vykrute aj s veducim.
Zase som sa rozkecal...ale sak je toten patek a u nas je streetfest tak hajde na rokenrol!
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 19:04
kuma   
Ale to bylo poučné povídání - a hezké. Mohl byses odbrzdit častějc!
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 15:04
Koprik
....Ok, tech uz chapu i tu priskacovu konstantu - teda pokud si nepopletes ten kravin)))
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 15:11
kuma   
Kravín je potřeba na finále u nás v ČL nechat po levé ruce (vidíš ho větračkou, i když je kabina neprůhledná). Pokud toto neohlídáš, jsi prostě v hnoji
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 15:21
Priskac   
Ako napisal pan doktor, rozdiel medzi QNH a QFE je na danom zemepisnom mieste rovnaky (meras rozdiel tlakov medzi aktualnym miestom a hladinou mora), cize preto sa to da zapisat do map. Ja som len chcel ukazat pilotom a hlavne pripadnym online pilotom alebo aj riadiacim ze ako zistis emila z aktualneho tlaku pre aktualne letisko.

S tou konstantou 27hPa bol len priklad pre Kosice, kazde letisko ma samozrejme inu tu konstantu a tu konstantu najdete v mapach.
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 19:05
kuma   
no jistě, šak je to taky "košická Priskačova konstatna" KPK - ne?
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   3. 7. 2009 / 23:52
FSPilot   
Výškoměr je přístroj, který měří nějakou tlakovou vzdálenost od referenční hodnoty. A podle toho, jak mu tu referenční hodnotu nastavíte, tak takovou vzdálenost od ní naměří. Vzhledem k rozdílnosti a proměnlivosti tlaku je třeba tu referenční hodnotu nastavovat tak, aby byla v případě QNH na střední hladině moře nebo v případě QFE ve výšce prahu dráhy, popř. letiště.
Kdo nepochopil, nechť si vezme pravítko, papír A4 a průhlednou složku. Na složku si nakreslil čáru (svislou), kde bude mít stupnici tlaku se základní jednotkou 1013 hPa. Na papír, ať si nakreslí vodorovnou čáru (hladinu moře), nad to nějaký terén a letiště (třebas tlustou rovnou čáru někde na povrchu terénu.
Výškoměr bude měřit vzdálenost od referenční hodnoty, kterou mu nastavíme.
Dovolil jsem si splácat obrázek

- vlevo černá stupnice je aktuální atmosférický tlak
- zelená je stupnice, kterou měří výškoměr

První případ QNE (standard) je jednoduchý. Tlak v atmosféře je daném místě tak, že na hladině moře je podle MSA, tedy 1013. Na výškoměru máme nastaveou hodnotu 1013, tudíž tlakovou vzdálenost, kterou měří můžeme považovat za skutečnou výšku nad mořem (QNE se víceméně rovná QNH). V případě, že se tlak změní, už to nebude platit.

Druhý případ - tlak naměřený u hladiny moře je nižší (třeba přišla tlaková níže)//dal jsem tam hodně nízký tlak jen pro názornost//. Šedá stupnice znározňuje, jak by měřil výškoměr tlakovou vzdálenost od referenční hodnoty, která je natavená jako QNE (ukazoval by větší výšku => letěli bychom níže a naopak - to je známo jako tlaková výška, neboli se používá jako letová hladina, žejo ), proto je třeba referenční hladinu, odkud bude výškoměr měřit posunout tak, aby byla opět na hladině moře, abychom měli skutečnou výšku nad mořem => QNH

A poslední případ QFE je prakticky totéž, jen se ta referenční hodnota posune do takové tlakové výšky, která odpovídá v tu danou chvíli letišti, tzn. že 0m bude ve výšce letiště. Je tam znázorněn i "elev 150hPa", což je tlaková vzdálenost letiště od tlakové výšky střední hladiny moře (MSL). Tzn. že máme aktuální tlak (černá stupnice), řekněme naměřený na hladině moře (protože všude na letištích se dneska dává QNH, žejo) a pomocí té výšky si odečteme QFE, jaké odpovídá letišti a k tomu nastavíme referenční hodnotu, od které bude výškoměr počítat

Asi jsem to psal zbytečně, spíš je to jen grafické doplnění toho, co tu myslím že padlo a taky je z toho jasné, že výškoměr jako výškoměr, všechny měří prakticky stejně a jediné, co ovlivňuje jeho způsob měření je nastavení té referenční hodnoty pomocí čudlítka Takže tvrzení, že je výškoměr je dělaný na QNH je nesmysl, protože je to proměnlivá hodnota a je to jen tlaková referenční hodnota stejně jako QFE
14006 B / 284 x 500 / princip1.JPG
 2x  

MiG-21 F - doladenie dynamiky   4. 7. 2009 / 00:30
Blackrat
Me to ukazuje taky blbe.. Mala rafika mela nastavenejch 10 000 v poloze 360°. Spravna hodnota je 30 000 v poloze 342°

Tady sem si dovolil maly patch na vejskomer z moji zahradky - vyhodi to i zbytecnou (a dost matouci) rafiku na stovky metru

http://blackrat.chytrak.cz/files/mig21f13-altimeter-patch.zip
 

MiG-21 F - doladenie dynamiky   4. 7. 2009 / 14:11
dandee
To si si dovolil teda dost! , ale hlavne,ze uz je to v poriadku.
A ozaj, nejake svesticky z tvoji zahradky by neboli?
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ