FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 2. 5. 2024, svátek má Zikmund Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MiG-21 F - zatáčky Jeden příspěvek | Celý strom
MiG-21 F - zatáčky   5. 7. 2009 / 11:05
dandee
Zatacky s naklonom 30 sa na MiG-21 nerobili, najmensi naklon bol predpisany 45° a to
pri lietani navigacnych letov, letov podla pristrojov,v mrakoch,letoch po systeme OSP, a na okruhu,inac sa pouzivali pri technikach pilotaze predpisane naklony podla obsahu cvicenia / 60 az 90° /. Pouzivali sa aj tzv. zrychlene zatacky, co vyzeralo tak, ze
pri rychlosti 950-1000km/h a pri naklone 90° sa zacalo tahat 5-6g a pritom sa zapla forsaz a rychlost postupne klesala az na 600km/h. Bol to skor taky lomcovak na hranici
maximalnych povolenych uhlov nabehu / 18-20°/ a trvalo to mozno 2 min a pilot mal niekedy tmu pred ocami, vtedy bolo dobre prestat, lebo by zachrapal. Naozaj pre tocenie zataciek bolo treba dat masinu "na ucho" a tahat.

Ten prebytok vykonu tu v tomto modeli som ani nepostrehol,zatial som s tym nic nevyvadzal, po okruhu to drzi pekne rychlosti podla predpisanych otacok,takze slape ako
v realu,aj na finale s podvozkom s klapkami drzi rezimy podla otacok,nejake premotorovanie tam nie je.
Niekedy nahrajem video z letu po okruhu aj na sparke UM / captsim/ aj na F .
Je to celkom drina zaletiet zo 5 okruhov v prepisanych rezimoch v noci trebars na LKPD, naladit si ARK a pilovat.
Pilot na okruhu s 21 sa iba malo pozeral von z kabiny,vsetko robil podla pristrojov,stale sa nieco kontrolovalo a zapinalo,vysuvalo,vyvazovalo sa stale.
 4x  

MiG-21 F - zatáčky + dotaz: směrovka, klapky, režimy   5. 7. 2009 / 11:26
Blackrat
Moc díky za odpověď. Takže chování směrovky (přetáčí mašinu na druhou stranu než je obvyklé) je ok? Respektive nepoužívala se, takže je to jedno?

Je v pořádku že Fka má jen 2 polohy klapek? Zavreno a velke? Ja to hledal na NETu a nejak jsem neuspel..

A poslední dotaz - mohl bys prosím popsat základní režimy pro Fku? Nebo je to stejné (podobné) jako u CS UMky?
(http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=459&lan=&menu=5)

Moc díky!
 

MiG-21 F - zatáčky + dotaz: směrovka, klapky, režimy   5. 7. 2009 / 20:19
dandee
1) nohy / pedale / sa pouzivali iba na pristatie pri bocnom vetre v poslednej faze
pred pristatim, tzv.sklzova metoda . Naklon proti vetru a zrovnanie nohou.Ale to iba minimalne vychylky. Niekedy sa nohy pouzivali pri nejakych ukazkovych vykrutoch alebo pri nozovom lete pri nejakej ukazke nad letistnou plochou. Pri vyvoznom kontrolnom lete podla pristrojov sa v zatacke trosku zatlacovala gulicka,lebo to vyzadovala metodika presneho lietania podla pristrojov a aby vyhodnotenie letu bolo co najlepsie.

2) Efka mala polohy klapiek iba dve - vysunute a zasunute. MF a UM mala 3 .

3) Rezimy boli pre vsetky 21 rovnake.

Let po okruhu - vyska 500m , rychlost 600km/h, otacky 80%,rychlost na vysunutie podvozku max 550km/h,po vysunuti podvozku rychlost 500,otacky 92%,

3.zat - naklon 45°,rychlost 450, klesanie 3-5m/s, otacky 85%,vysuvanie malych klapiek / F- vysunut klapky/

4.zat - naklon 45°,rychlost 420-400km/h,vyska 350m, po dotoceni UM a MF vysunut plne klapky,otacky 85%

Dialna/NDB/ - rychlost 400km/h, vyska 300m, do klesania 5-7m/s, F- otacky 70%
MF a UM otacky 85-92% / po vysunuti plnych klapiek sa automaticky zapina system SPS - ofukovanie medznej vrstvy/

Blizna/NDB/ - rychlost 360-370km/h, vyska 60-80m

Podrovnanie 320-330km/h, dosadnutie 300-280km/h

 6x  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ