FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 11. 5. 2024, svátek má Svatava Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
šikulka cestujúci :) Jeden příspěvek | Celý strom
šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 21:58
jožo
http://www.topky.sk/cl/11/504333/Pasazier-opravil-pokazene-lietadlo-sam
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 22:05
FSPilot   
Pěkné Kdo ví, jestli tam v kabině neseděl náš Míra
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 22:13
Tragédie v JRD
je videt, ze je bananova sezona... clanky o hovne se mnozi jak houby po desti ... verim, ze podobna situace, kdy na palube letadla je doktor , ktery osetri nekoho na palube, komu se udela nevolno, je relativne casta zalezitost, a taky nas noviny nekrmi zvasty "pasazer zachranil cestujiciho postizeneho srdecnim infarketem"...

musim rict, ze jsem na to klikl, protoze tema to mohlo byt i docela zajimave (jsem si hned predstavil mac gyvera a jeho genialni schopnost kdykoli a kdekoli sestavit naprosto cokoli pocinaje pazourkem a konce jadernou bombou), ale kdyz se z nadpisu "pasazer opravil letadlo" vyklubal dej "letecky mechanik opravil letadlo" ... skoda slov.

fakt je to sem nutny davat?
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 22:20
Filip   
jj, je
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 22:31
FSPilot   
Snad sis nemyslel, že by nějaká aerolinka nechala jen tak šáhnout na éro člověka, o kterém vůbec nic neví a jen prohlásí "já vím, co tomu je"? Do éra takové aerolinky bych pak už asi nikdy nevlez
Případů, kdy je na palubě letecký mechanik, který to éro dá dokupy, když dojde na problém a zmenší zpoždění zas tak moc asi nebude
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 22:34
Tragédie v JRD
asi to nebude denodenni zalezitost, ale ani si nemyslim, ze je to neco mimoradneho, co stoji za "zaznamenani" .. ale co, at si, ale at tomu aspon davaj normalni titulky, a clovek je schopnej rozhodnout, co cist a co ne...
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 22:48
Teflon_490   
Kdyby tomu dali normalni nadpis, tak by na to nikdo neklikl, vcetne tebe A pak by to nikdo necetl, logicky...
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 22:50
Tragédie v JRD
to je mi jasne... jenze kdyz to nekdo da sem, tak uz clovek ceka, ze to aspon o necem bude... proto prudim s tim, jestli je nutny takovy kraviny cpat sem.
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 22:55
Jakub Koutný TVS461
Je to letecké fórum ???? JE! Tak nevidím důvod proč by to tu nemohlo být... pokud se ti to nelíbí tak na to nereaguj a nečti si to.
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 23:17
Mike2811
Klidni hormony Kubo, faktem je, že oficiálně toto fórum není letecké, ale o letecké simulaci a i když se tu bavíme o všem možném i nemožném, tak to je nad rámec kvalifikace, abych tak řekl.
Podstatné je, že ten článek má výpovědní hodnotu někde kolem bodu mrazu, už se těším, až si za měsíc přečtu něco v tom smyslu, že Kladenský aeroklub si koupil novou leštěnku a tak se jejich oceloví ptáci lesknou o 20% víc...
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 23:27
Už přistávám?
Oni uz ji koupili?
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 23:29
FSPilot   
Počkej pár dní a možná se to dozvíš
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 22:55
Teflon_490   
To byla ale reakce na to, ze po nich chces pravdivy a nezazivny nadpisy, ne reakce na to, ze se sem dava kazda ptakovina a tobe se to nelibi
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 22:58
Tragédie v JRD
Boze.. ja si uz nekolik let preju, aby existovaly noviny (at uz papirovy, nebo internetovy), ktery by se omezily na proste popisovani toho, co se stalo, bez pseudofantazii redaktoru .. kde by o danych tematech psali lidi, co tomu rozumi... kde by nadpis byl opravdu tim, cim ma byt .... a ne jen tahakem na lidi ... ach jo ... zpatky na zem .. a hura do prace
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 23:20
adagio   
čéče, ale teď si se fakt tady (alespoň v mých očích) trochu shodil...

Pokud je toto "seriózní forum o létání", tak sem článek o seriózní skutečnosti, že seriózní letecký mechanik pomohl seriozní aerolince, prostě patří. A to že jsi se nechal oblbnout hloupým nadpisem dělá blbce spíš z tebe a vlastně potvrzuješ, že jsi jeden z těch, na koho takové články cílí...

Asi nikdo inteligentní tu neočekával, že se dočte o alá MacGyverovi, který žvýkačkou a cocacolou svařil táhlo od směrovky... A tebe vysloveně naštvalo, že tak slibnej nadpis nic podobného nepřinesl

Podle mě je to docela zásadní informace a zkušenost, že se něco takového může stát. Nadpis s tím nemá nic společnýho, to je jen reklama, aby si ten článek přečetli i lidé, kteří nejsou nadšenci do letectví a tím i koukli na pár bannerů a přinesli portálu zisk.
Co je na tom nepochopitelnýho?
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 23:32
Mike2811
Já teda nevim, ale mě už na základce učili, že nadpis má stručně a výstižně vypovídat o obsahu textu. Doteď jsem žil v přesvědčení, že je chybou autora, když čtenáři z nadpisu nemůžou pořádně ani tušit, o co tam půjde. Ale už jsem uvědomělý, já jsem blbec, protože jsem to nepochopil...
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 23:34
Tragédie v JRD
no. ja bych na ten clanek na normalnich novinach neklikl. ale kdyz ho nekdo da bez nejakyho vysvetleni sem, tak clovek ceka, ze to o necem je, protoze porad tohle forum povazuje za celkem seriozni zalezitost, a ne nejakou bulvarne bleskoidni zumpu.
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 23:41
adagio   
si nějak protiřečíš:


musim rict, ze jsem na to klikl, protoze tema to mohlo byt i docela zajimave (jsem si hned predstavil mac gyvera a jeho genialni schopnost kdykoli a kdekoli sestavit naprosto cokoli pocinaje pazourkem a konce jadernou bombou), ale kdyz se z nadpisu "pasazer opravil letadlo" vyklubal dej "letecky mechanik opravil letadlo" ... skoda slov.
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 23:44
Tragédie v JRD
odkaz na clanek byl primo tady, coz mu dalo punc duvernosti, a zneni nadpisu bylo take jasne, nebot je primo soucasti textu odkazu... v cem, ze si to protirecim?
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 23:27
FSPilot   
Nemůžu si pomoct, ale to je přesně ten druh "hospodářství", co tak úpěnlivě bráníš za každou cenu Tohle je jeden z mnoha důsledků. Je úplně jedno, že tenhle a mnoho dalších článků je naprosto nicneříkající s nulovou informační hodnotou, např. stejně jako celý bulvár apod. (kdo např. potřebuje vědět, která filmová hvězda s kým spí, žejo). Ale mají zajímavý nadpis, který přiláká pozornost, tak si to lidi koupí nebo na netu na to kliknou (i ty) a to je hlavní. Že to jsou jenom (s prominutím) sračky je úplně jedno, hlavně, že si tímhle lze vydělat Budujeme konzumní společnost, tak nečekej, že budou lidi uvažovat nad tím, co čtou - jednoduše udělají to, co se jim naservíruje (v reklamě řeknou "toto musíte mít" a lidi utíkají do obchodu a kupujou jak o život - tak to chodí )...
A když se ti to nelíbí, tak to nečti. Spousta lidí to "vnímá zajímavě", tak to postnou i tady, ale to, že na to klikneš je jenom tvůj problém
Taky se mi to nelíbí, ale s tím holt nic nenaděláme, můžem jen nadávat
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 23:30
Tragédie v JRD
odpoved na vas oba - na tech novinach klidne at si to vychazi, pro me zame. stejne je nectu.

tohle je ale celkem seriozni forum a nemyslim si, ze to tu ma co delat. a kdyz, tak s nejakym komentarem. ale kdyz i sem clovek napise nadpis "sikulka cestujici", tak clovek ceka kdovi co. nebojuju proti idnesu apod, ale proti tomu, aby se ty kraviny tahaly i sem. a kdyz uz je to mineny treba jako vtip, tak aspon s nejakym komentarem.
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 23:38
FSPilot   
Tož já jsem si taky říkal, co je to za zajímavost, pak jsem viděl odkaz (tam je onen nadpis napsaný, žejo) a už z toho mi bylo víc, než jasné, že je to prostě nějaká blbost, ale tak proč bych se nepobavil. Pak mě trošku zarazilo, že to byla naprosto obyčejná vážná náhoda, takže vlastně nic legračního
Ale když to tobě nedošlo, že kaštan se může hrabat v letadle jen tak, tak to pak nevím, co děláš na "seriózním leteckém fóru", když tady snad každému musí být jasné, že tohle by asi neprošlo
Moc koukáš na americké akční filmy
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 23:42
Tragédie v JRD
jezis, proc by se hned hrabal v letadle? pri urovni, na jake ty noviny jsou, ci clovek pod tim nadpisem muze predstavit i to, ze pasazer pouzil vlastni tricko k tomu, aby dvirka od toalety zustala pri "obsazeno" zavrena a neotvirala se.... nebo jina podobna blbost....
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 16:47
Mike2811
Tak v Evropě je to trochu utopie, že by nějaký borec zpravoval Boeinga kombinačkama nebo že by si to vzala nějaká společnost na triko.
Pasažér opravil pokažené letadlo sám!
1) kde můžeš z nadpisu vědět, že se to stalo v civilizované oblasti? V africe by mě nepřekvapilo, kdyby drobné opravy neprováděl prověřený mechanik, pokud vůbec někdo.
2) kde bereš tu jistotu, že se jedná o airliner, něco takového asi moc nepůjde, ale dovedu si představit, že vyučený automechanik v případě nouze dá do kupy malou Cessnu. Taky by mohlo jít o prosté vyměnění pneumatiky, což je spíše o fyzické síle, než o certifikaci.
3) Mírně sci-fi situace, kdy se pilotovi něco stane (zdravotní problémy) a pasažér musí dát letadlo do kupy, aby mohl zavolat vysílačkou pomoc/ mohli všichni odletět (pokud má schopnosti a glejt)...
Prostě napadá mě pár situací, kdy by takový nadpis měl oprávnění. Pokud to tobě nedošlo, měl bys možná ty akční filmy sledovat trochu více...
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 23:51
malickej
"tohle je ale celkem seriozni forum" mam dojem ze tohle uz delsi dobu neplati, kdyby jsi napsal BYLO tak ti to odsouhlasim, ale posledni dobu je to tady skoro samej nesmysl. Uz se tesim na tu sekvoj
 

šikulka cestujúci :)   6. 7. 2009 / 23:48
pilot_master   
Prvy prispevok v strome bol tykajuci sa letectva... az kym si nenapisal ty..

neviem preco mam taky pocit ze hadky v jednotlivych stromoch su vyvolane tvojimi prsipevkamy....
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 00:29
Mike2811
V tom případě by mě zajímalo, jak bys klasifikoval tento příspěvek:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=309992&lan=0

Nemůžu se zbavit dojmu, že když tě Tragéd ignoroval poprvé, tak se ho snažíš do nějaké hádky zatáhnout...
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 00:32
Rychlokvaška
Hehe, to už skoro vypadá, že se z nás stane díky okurkové sezóně nejvíce v médiích propíraná aerolinka

Je opravdu vidět, že novináři nemají o čem psát...jak nedávný incident s "vyvažováním cestujícími" (mimochodem vůbec naše letadlo, ale subcharter), tak tohle a spousta dalších...vždycky je vidět, jak o tom napíše nějaký pisálek do místního bulváru, to pak přebere velký bulvár, pak nedejbože BBC nebo jiní velcí hráči a za chvíli už tady někdo mastí překlad

V tomhle případě se musím zastat Tragéda...podobných případů o kterých by se daly psát články takové úrovně se denně nejen u nás odehraje několik. Někdy si říkám, jak je dobře že novináři ještě plně nepochopili význam jedné palubní přírůčky s názvem MEL. To si nepřejte vidět to tóčo, až se to jednou dozví

Jinak k tomu technikovi - podobných případů je řada, speciálně pokud nějaká závada nastane "downroute" (tzn. ne v některé z bází aerolinky), tak se hledá možnost jak ji opravit co nejrychleji. Každá aerolinka má krom svých lidí také kontakty na certifikované inženýry na volné noze nebo pracující jinde, aby je zavolal pro takové případy. A protože je dovolenková sezóna, hodně jich taky cestuje a stejně jako se na většině letů najde nějaký doktor nebo sestra, zdravotník, záchranář, atd., občas se najde i technik...

Spíš mně na tom zaujalo, že člověk s firemními výhodami Thomsonu lítá na dovolenou s námi, úhlavní konkurencí
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 00:45
Mike2811
K tomu vyvažování - nevím, jak se prodávají místenky do letadla, ale pokud by se stalo, že se naskupí mimo těžiště, tak snad dá rozum, že je trochu rozhodí, nebo ne ?

Docela bych se i zeptal co se v tom MEL dá najít, ale nedoporučuji to tu psát veřejně, nedávno tu padlo podezření, že pérák je odposloucháván lidmi z médií...

Jako teoreticky budoucí doktor bych nikdy neřešil, jestli pomoct nebo nepomoct člověku - je to prostě má morální ( i právní) povinnost, ale obdivuji mechanika, který vyrazí na dovolenou, vyleze z letadla, natáhne montérky a jde montovat nějaké bůhví čí a v jakém stavu(to asi po evropě nehrozí) letadlo. Mechanici musí být asi taky těžcí nadšenci...
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 00:57
Rychlokvaška
K vyvažování - každá mašina má svůj loading / seating plán, podle kterého se postupně obsazují sedačky a loaduje bagáž a cargo, aby bylo letadlo v mezích vyvážení, pokud možno i v ekonomických mezích (tzn. mírně těžšé na čumák). U aerolinek které loadují stylem "hrrr na ně Máňo" (Ryanair, easyJet) se to pak řeší letuškami ex post, pokud je významně málo cestujících, kdy má pak nepoměr nějaký znatelný vliv. Obecně při nějaké rozumné obsazenosti cestujícími nikdy nemůže dojít ke špatnému vyvážení. Něco jiného je to samozřejmě u malých letadel, kde hraje roli každé kilo a každý centimetr od těžiště.

Ten případ na který jsem narážel se týkal nedávno médii propíraného případu záměrného nahrnutí cestujících dozadu, aby vyvážili nutnost použití pouze předního cargo prostoru...což byla asi trošku nešťastná kombinace nschopnosti kapitána náležitě vysvětlit situaci a několika zpanikařených cestujících.

K tomu MEL - no tam se dá najít hlavně to, s čím může a nemůže letadlo letět A pro některé pisálky by se tam jistě bohužel našla spousta podkladů pro katastrofické scénáře...
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 01:03
Teflon_490   
Zaujalo mne to reseni vyvazeni "ex post"...podle ceho vlastne zjistis jak mas vyvazene letadlo? Jasne, mas papiry jako load manifest, ale kdyz ti tam prave letusky nazenou lidi jak lezi a bezi, kdo pak pozna, ze je to preci jen spatne vyvazeny? FMC to pozna?
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 01:13
Rychlokvaška
No prostě je rovnoměrně rozesadíš po kabině Velká letadla nejsou na tyhle věci tolik citlivá....Aniž bych se teď hrabal v papírech na dané téma nebo zkoušel čmárat do grafu extrémní případy, podle mého odhadu při 60% a více obsazenosti nejde žádným způsobem naládovat cestující tak, aby bylo éro mimo limity centráže a vyvážení.
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 08:02
A.J.Scandall   
No, jak MD píše, vyvážit blbě, mimo limity, moderní letadlo, to už musí být fuška (narozdíl třeba od Tu-154). Většinou se to skutečně do limitů vejde, ale pak přijdou momenty, kdy je použít ZLR (neb rozumný odhad bývá často lepší než exaktní výpočet...z nepřesných hodnot). ZLR=zdravý lidský rozum. Já jsem třeba takhle v zimě válčil s handlingem v Turíně, kam jsme létali pro Air Italy z Neapole. Za boha živýho nebyli ti Taliáni schopni rozumně vyvážit 737-500. Éro bylo poloprázdný (polopný?) a oni začali přidělovat sedačky odpředu. Takže ano, skutečně 90% cestujících sedělo v první polovině stroje. CG bylo v limitu, ale PÍP ke zdi, asi 1-2% od předního limitu centráže. Ano, letělo by to, ale zbytečně by to žralo a blbě by se s tím sedalo (mimo jiné). A hlavně, proč mít zadní půlku letadla prázdnou a vepředu mít napasovaný lidi jako sardinky.

První, co člověka ťukne do očí, je poloha CG v loadsheetu, výrazně se lišící od průměrných hodnot. Druhá taková ochrana pomocí ZLR je vedoucí kabiny, která se podívá, jak jim to sedí, přiběhne do budky řidiče a "helééé, voni seďéééj moc vepředůůů". Handlingář, kterého jsem si zavolal, mi tvrdil, že to tak je správně, oni za to nemůžou, koneckonců centráž je v limitech, a že s tím nic nebudou dělat ať si trhnu. Ital. Tak opět je třeba se zamyslet (což bývá problém) , kvalifikovaně to odhadnout a říct "dvanáct kaštanů z áčka do céčka". První důstojník vezme manuální loadshhet, přepočítá ho a Nu, pajechali.

Tzn. když se takhle přemísťují lidi až v letadle, je to zpravidla způsobené chybou odbavení. Ale vem to čert, jsme lidi, každý se seknem, tak tomu není třeba věnovat pozornost. S výjimkou Turína. Druhý den to bylo to samé. Třetí taky a to už jsem volal zástupci Air Italy, ať s tím něco udělají, nebo se dřív či pozdějc naseru já nebo cesťáci. Nebo obojí. "No problémo, il commandante, šécko bude". Asi tam udělal vítr, protože další den to bylo dobré. Jeden den... pak to zase začali ládovat odpředu. A to je ten moment, kdy si člověk řekne, co já se budu rozčilovat, létáme v Itálii pro italskou společnost vnitrostátní lety, vozíme Italy, vždyť oni si to dělají sami sobě... a tak jsme v Turíně překládali cesťáky skoro každý druhý den zepředu dozadu
 1x  

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 10:43
Mirekc
Tady se jim to do limitů asi nevešlo ) http://www.youtube.com/watch?v=_7vypfVA1rQ
část 5:10 - 5:50
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 11:22
Rychlokvaška
Člověče ony asi ty jižanské národy mají na to loadování nějaké zažité postupy, to co popisuješ se stává docela často a už jsem zkoušel přemýšlet co je k tomu vede a dokonce se i ptát, jenže domlouvej se Čech s Italem, Španělem nebo Řekem anglicky

Děláme standardně loading pax odprostředka (50% v bay B řady 10-24) a pak odtamtud na obě strany a cargo pak 1/3 do Hold 2, 2/3 do Hold 3 a overspill do hold 4, tak aby byla MAC někde v rozmezí ideálně 29-31%, případně až 33 pro delší letu kvůli lepší spotřebě.

Ale pak přiletíme někde do Atén nebo Benátek kam běžně nelítáme, nebo mají někde nové lidi a už to zase všechno rvou dopředu Nevím kam na to chodí, není to ani v originál Boeing Ground Handling manuálech, posledně nám tam dopředu narvali i chudáky hafany, kteří by to asi nerozdýchali protože jednička hold není vyhřívaná...Nejdřív jsem si myslel že to dělají kvůli -300, u které je lepší nakládat nejdřív předek a vykládat nejdřív zadek (při zachování distribuce) aby si to nesedlo na prdel u terminálu, ale pak jednou dělám walkaround po příletu a vidím jek je tlumič předního podvozku vysunutý až nadoraz že ani nedosáhnu na dvířka šachty, kucí opálení ani neotevřeli zadní cargo a už mají vyložené skoro všechno zepředu...

Už ani nepátrám, asi nějaká mediterrenean specialita, nezbývá než mávnout rukou a dělat to pečlivě metodou voják se stará, voják má
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 17:11
A.J.Scandall   
Známé klišé hovoří o Evropě rozdělené na západ a východ. Moje letecká zkušenost hovoří, že je rozdělená na sever a jih...
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 01:41
Rychlokvaška
Oprava: Ekonomické vyvážení je samozřejmě těžší na ocas
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 00:57
Tragédie v JRD
rozum to da.. ale vykladej to novinarum , kteri si to jeste lehce katastroficky prikresli a udelaji z toho kovbojku

a tak to nemas jen u mechaniku .. v kazde profesi mas lidi, kteri pracuji presne tech osm hodin a ani o minutu vic, a vedle toho radu lidi, pro ktere je to neco jako stavovska cest (nebo k cemu to prirovnat), a nemaji problem po zavolani z prace jit pomoct nebo neco podobneho...
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 09:55
MzM   
Tak novináři se chtějí taky živit. Když napíše.
"Sice by se nic nestalo, ale bylo to tak lepší..." tak mu to žádné noviny nevezmou.
Když napíše.
"Mohlo dojít ke katastrofě! Jen málo je dělilo od smrti!" Tak to senzacechtivé noviny (primárně čtenářstvo) vezmou.

A novinář za to má peníze, tak ke které variantě by se asi tak měl přiklonit...
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 00:59
Tragédie v JRD
k tomu vyvazovani .. jde o tento clanek ... http://zahranicni.ihned.cz/c1-37563770-letuska-rekla-pasazerum-sednete-si-dozadu-a-vyvazujte-a-nebyl-to-vtip
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 01:26
Cirrus/Pindra
heheheh to snad ani neni možný tohle by mě zajímalo, co ti kaštani zažili při letu tam, že tak jančili
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 01:36
Tragédie v JRD
spis co zazivala bujna fantazie autora...

ono tech otazniku je tam podstatne vic, treba jak se mohli ti priletajici setkat s temi odletajicimi? LPMA neni zadny pidiletiste s jednim stankem s parkama, ale celkem velke letiste. takze pravdepodobnost sektani odletajicich a priletajicich je dost minimalni, a to jeste neberu v uvahu to, ze v dobe, kdy priletajici vystoupili z letadla, byli odletajici davno v tranzitu? leda snad primo v gejtu, pokud to je na LPMA tak, ze z letadla prolezes normalne gejtem mezi cekajicima na odlet...
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 10:03
Millhouse
No na LPMA jsem byl před rokem a je to standart . tzn přilétající kaštani odcházej spodním patrem , a odlétající tim vrchnim .
 

šikulka cestujúci :)   7. 7. 2009 / 08:03
ESK101
nepi.uj furt
 

šikulka cestujúci :) - prečo som to sem dal   7. 7. 2009 / 09:55
jožo
Tak ako vraví Tragéd, aj podľa mňa je to kravina (aspon som si to myslel, kým som si neprečítal čo o tom napísal Míra Dušínuj) a keď som si prečítal ten nadpis na internete, okamžite som mal pred očami chlapíka s trčiacimi skrutkovačmi z náprsného vrecka saka ktorý sa pchá do pilotnej kabíny a machruje ako chrobák Truhlík.
a považoval som za úplne nemožné, aby sa s ním vôbec niekto bavil. Takže som to sem dal len pre pobavenie. Potom ma začalo mrzieť že som to sem dal, no a teraz som tomu po Mírovom vysvetlení rád, pretože som sa (a myslím že nie sám) dozvedel zaujímavé veci, čo som vôbec netušil. Takže týmto to dúfam uzavieram....
 

šikulka cestujúci :) - prečo som to sem dal   7. 7. 2009 / 10:22
Koprik
Jozo, neni treba se omlouvat! Krome jineho proto, ze sem chodi lidi od nactiletych az po chlapy s poradnou porci zivotnich zkusenosti, takze mame samozrejme odlisny pohled na vec. Nekdo ma rad vdolky a nekdo holky, co zaujme jednoho, to druheho nastve. A s novinarinou je to bohuzel jako s celou nasi uspechanou a hektickou dobou....Nikdo se o "seriozni psani" uz snad ani nesnazi, dulezity je pouze titulek - jakmile ctenare nezaujme, nikdo si clanek neprecte, coz novinari (a majitele medii) berou jako neuspech...me to osobne pripada zoufale, protoze si ti "pisalkove" velice casto pomahaji nefer prostredky, prekrucuji, fabuluji a lzou - na coz se prijde az dodatecne pri cteni clanku. Je leto, okurkova sezona, tak budou z kazdeho prdu delat "aferu", jen aby se zalibili a podbizeli, bohuzel...Ale aspon se k nam po delsi dobe podival Mira a spolecne s A.J.S. nam opet neco podnetneho sdelili.LETU ZDAR!
 

šikulka cestujúci :) - prečo som to sem dal   7. 7. 2009 / 16:49
Mike2811
http://www.novinky.cz/koktejl/173083-porouchany-boeing-opravil-jeden-z-pasazeru.html
Okurková sezóna už je v plném proudu, když i novinky publikují takové koniny. Každopádně takto si představuji nadpis seiózně pojatého článku...
 

šikulka cestujúci :) - prečo som to sem dal   7. 7. 2009 / 17:26
Rychlokvaška
No...a na ilustrační obrázek dají místo anglického Boeingu belgický Airbus ;o)

Ještě nakonec zapomněli připsat, že se pak samou radostí na počest panu mechanikovi všichni cestou domů pěkně ožrali
 

šikulka cestujúci :) - prečo som to sem dal   8. 7. 2009 / 08:38
FSPilot   
Jako za letu? I piloti?
 

šikulka cestujúci :) - prečo som to sem dal   8. 7. 2009 / 15:04
Kubikula   
Vida jak jsme rychle skončili u východních obyčejů
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ