FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 14. 5. 2024, svátek má Bonifác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Změna názvů ratingů na IVAO Jeden příspěvek | Celý strom
Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 18:44
B3d4   
http://forum.ivao.aero/index.php/topic,115051.0.html


Jestli to tu bylo tak sorry, snažil jsem se hledat, ale byl jsem delší dobu mimo internet takje možné že mi něco uniklo
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 18:54
XEAR
no, osobne musim rict, ze se mi to vubec nelibi
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 18:57
Marky Parky   
Proč? Mě se to naopak velmi líbí, konečně každá hodnost má ve svém názvu už obsaženo jaké úrovně její adept dosáhl a co umí...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 18:59
XEAR
Já chci být porad Captain, a ne podelanej Recreational Pilot... To je snad moje věc jestli si udělam zkoušku nebo ne, ne ?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 18:59
seeth   
Tak,tak moje slova.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 19:06
B3d4   
Taky ti tu zkoušku nikdo necpe
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 19:11
XEAR
jenze to bude vypadat blbe treba s MD11 pres Atlantik a budes jenom Recreational Pilot...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 19:25
Millhouse
Souhlas.... já často lítám Long Hauly , a jenom rekreační pilot , no jděte do háje
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 19:30
B3d4   
Aspoň máte další motivaci pro sebevzdělávání
 

Změna názvů ratingů na IVAO   3. 10. 2009 / 20:07
Petlok
Jéžišmarijá ! No tak to mě při té krizi ještě vyhodí od BHA kvůli kvalikfikaci! Nevíte někdo, kde prodávají nějaké levnější provazy? (Vážím 73 kg ustrojený...)
 

Změna názvů ratingů na IVAO   3. 10. 2009 / 20:44
Koprik
Vždycky jsem si myslel, že ptákoviny a zhovadilosti sé zájmové sféry netýkají, že to je věc jen bruselských a jiných byrokratů.Vidím, že sjem se mýlil a na frčky si hraje kde kdo...kam se ten svět řítí....((
 

Změna názvů ratingů na IVAO   3. 10. 2009 / 20:45
Tragédie v JRD
riti se do riti.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   3. 10. 2009 / 21:14
Petlok
Z hodnosti "Captain" jsem byl přešoupnut do neexistující hodnosti "Advanced Flight Student" . Asi změním profesi .... Neznáte někdo nějaký on-line simulátor třeba pouštění draků, nebo aspoň papírových vlaštovek ?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   3. 10. 2009 / 21:28
Karel
Nebo simulátor pití piva?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   3. 10. 2009 / 21:33
Mike2811
A k čemu by ti byl ? Játra ti nenačechrá a ani tě to bez jediné zmínky v paměti nepřemístí o desítky kilometrů...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   3. 10. 2009 / 22:58
Koprik
Zkus simulátor kombajnu))
 

Změna názvů ratingů na IVAO   3. 10. 2009 / 21:35
Mike2811
A tady si uhodil hřebíček na hlavičku. IVAO založili belgičani, takže se není čemu divit...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   3. 10. 2009 / 21:45
Karel
+1 000 000 000 000 ))
 

Změna názvů ratingů na IVAO   3. 10. 2009 / 22:58
Koprik
..hned vedle jsou žaboužrouti, takže jsme doma)
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 19:46
Mike2811
Další taková ujetá věc - já jsem teď Senior Captain, skládá se to s jetem velikosti B737 nebo menší a teď se budu jmenovat Private Pilot IFR, no to zní přece děsně nehledě na to, kolik lidí má privátního jeta, že...
Jako ATC mám S3 a teď ze mě bude GND Controller, přičemž o mých zkušenostech to nevypovídá nic, protože na pozici GND jsem za těch svých cca 80h neseděl ani jednou (no, u nás jich stejně moc není... )...

Ještě dotaz k věci - spolu s tím bude pozměněn systém zkoušek a kvalifikací, nebo je to jen kosmetická změna, která o ničem nevypovídá ?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 19:47
B3d4   
Jen kosmetická změna ...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 19:52
Mike2811
Tak to nechápu...
A ten Sport Pilot a Recreational Pilot, to znamená něco v reálném světě, i když to bude blábol...
Tak alespoň tyhle dvě mohli spojit v jednu, ostatní názvy posunout o jedno dolů a pro CC vymyslet něco jako ATP-C: Airlane Transport Pilot - Captain...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:13
Marky Parky   
Pozor - není to jen kosmetická změna. Je to první z několika kroků, které ve svém konečném výsledku pravděpodobně povedou ke změnám celého systému FRA a k FRA vázaným na na stanoviště, nikoliv na hodnost.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:16
B3d4   
Tak ten cápek co to vyhlásil, tak na foru psal, že je to jen změna názvu, a že nemáme přemýšlet nad tím co se změní fakticky
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:47
Mike2811
A povede to i k zavedení něčeho jako FRA i pro piloty ?
Znáš ten plán nějak blíž ? Dá se k tomu někde něco přečíst ?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:07
Hermann   
To ze litas longhauly a dokonce pres atlantik to je sice pekne, ale nic to nevypovida. V realu taky jen na zaklade toho, ze neco umis zaletet (odletovku, priletovku, holdy atd. ) neznamena, ze mas prislusny titul - musis to prokazat prislusnou zkouskou.
V podstate tu rikas, ze se Ti nelibi ze nemas nejaky titul, na ktery jsi ale neslozil zkousku .. a to ze si ji doposud neslozil neni chyba IVAO ..
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:09
XEAR
ono na to, aby si letel pres Atlantik musis mit zkousku / povoleni ? aha...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:13
Hermann   
Nevim proc tak porad chces lpet na litani pres atlantik .. myslel jsem, ze diskuze je o ratingach...
Abys sis moh rikat neco vic nez recrational pilot, tak mas ukazat ze umis neco vic nez recreational pilot ..
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:15
XEAR
je tu problém, že "ocenění" Private Pilot VFR není pro mě vůbec zajímavé, když VFR lítám minimálně...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:18
ESK101
predsa na FC skuske robis aj IFR tak preco len private VFR pilot ? to mali spojit ked tak. lebo FC skuska je aj aj
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:26
Hermann   
IFR cast na FC zkousce neobsahuje vsechny IFR postupy, takze tezko muze za ni clovek dostat IFR rating. FC zkouskou splni plne VFR, proto ma VFR rating .. Zbytek IFR clovek dolozi az dalsi zkouskou a ma pak IFR rating ..
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:19
Hermann   
a v cem je teda problem?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:20
XEAR
že nechápu, proč se pro rating Private Pilot VFR bude dělat i IFR zkouška ...třeba
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:33
Hermann   
Nevedel jsem, ze by Ti IFR zkouska mela delat problem .. jinak viz. http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=310525&lan=0
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:34
XEAR
nevim, jestli by mi dělala problém, ovšem pokud dělam IFR zkoušku, tak nechci mít v ocenění jen VFR....ale už to dál neřešme Vždyť je to prkotina
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:37
Hermann   
Jak uz sem psal driv, neudelas celou IFR, proto nemas IFR rating .. jinak ja s tim problem nemam a jako prkotinu to vnimam celou donu .. ja uz IFR tating mam a na Commecrcial Pilot mam teoretickou hotovou ..
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 12:56
Cirrus/Pindra
jseš dobrej
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 13:29
Hermann   
To ja prece vim .. .. jen si este sehnat zlaty C a letadylko na auto ..
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 14:47
Cirrus/Pindra
pak ale bacha, aby tě nějakej vysmátej "kapřík" nesejmul zezadu
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 22:53
Karel
kapříci nesnímaj, kapříci připlouvaj. To bys už mohl vědět, kur.a!
 

Změna názvů ratingů na IVAO   11. 7. 2009 / 02:16
Cirrus/Pindra
nezlob se Kájo
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 21:32
Koprik
...by me teda zajimalo,jake kvalifikace maji borci, kteri litaji na IVAO a az na peraku prijdou na to, co je trim a center of gravity.....))
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 22:48
A.J.Scandall   
No mě zase baví, jaká důležitost se přikládá takové blbosti, jako je název "hodností". Správný letec totiž ví, že letadlu je hodnost či funkce naprosto ukradená, letadlo rozlišuje jen schopné a neschopné piloty.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 22:57
Zaremba   
Líp bych to nenapsal.
Ale u tohohle vlákna jsem se celkem dobře pobavil
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 00:47
N.G.
a pak ještě autobusaky a řidiče limuzín
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 01:03
Koprik
Jako bys to neznal sam ze zivota .....cim min toho clovek umi, tim duleziteji chce aspon vypadat...proto ta nesmyslna debata).Na vojne se tomu rikalo "pinky kit" - spravne dulezitej zelenac musel mit bryle Ray Ban, zapalovac zippo a na opasku tool kit Leatherman....bez toho nemohl jit ani na zachod.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 10:58
Kachna   
OK. asi nejsem správnej pilot. Ray Bany nemám, zippo nemám a to nařadí Leatherman, či co ani nevím, jak vypadá. A já si v práci pochvaloval FACOMáckej vercajk
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:05
Koprik
Mila Kachno, spatne jsem se vyjadril - ten pinky kit je minen na vojaky (u kterych jsem dlouho delal) a v zahranicnich misich, ne na piloty (ale ti to taky delaji)......byl to jen prikald, ze v kazde podobne skupine se najdou jedinci, kteri to takto musi davat najevo. Proste jako kdybys ty a par dalsich, kteru hrave zvladate Tu154 popameti a sami si chteli udelat specialni triko s Tuckem, aby vsici videli, jaci jste borci.Vzdycky dostavam zachvat smichu, kdyz vidim pred sebou jedouci auto, kde ma majitel nalepenou samolepku bud s letadlem - nebo stribrnym ci zlatym ceckem, aby vsici videli,ze s tim jede pilot.Totez delaji i potapeci.....))
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:17
Pips   
Ale tak, že si lidi dávají na auto samolepky se letadýlkem, nebo něčím, čemu fandí a pro co žijou mi nepřijde jako nic špatnýho, nebo směšnýho. Stejně, jako když mám třeba rád nějaké letadlo a koupím si, nebo vytvořím triko s motivem toho letadla. Rozhodně to neznamená, že ze sebe dělám nějakýho namistrovanýho frajera To se tak asi nedá brát, i když užnávám, že s tím "pinky kitem" u vojáků budeš mít asi částečně pravdu. Tyhle ostatní věci bych asi jedním šmahem do pinky kitů nezahrnoval.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 12:09
Kachna   
Souhlasím s tebou Pipsi,protože auto je jediná věc, kam si můžu nalepit samolepku letadélka, tak to neberu, jako povyšování se na někoho. Mám tam letadélko s nápisem AK Kladno a připravuju se nalepit Blaníka. A to anichž bych toho Blaníka teď létal. Je to prostě legenda na které sem odlétal piloťák. Ono je rozdíl, jestli někdo do Aeroklubu chodí s taškou Jeppesen ověšenou všim možnym. Tihle lidé si ovšem na své auto určitě nenalepí Céčko (protože je plachtařina pro ně čistě okrajová záležitost), nebo snad nějaké latadélko, které létají. Mám v práci kolegu, a chodí o svojí dovolenou práškovat. Světe div se má na autě Andulu. Myslím si, že tento člověk nemá otřebu se nad někoho povyšovat. Je to takový fenomén doby. A když někdo má na autě střbrné "C", tak mi to taky nepřijde jako vytahování, vždyť je to odrazový můstek v životě plachtaře.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 12:32
Koprik
Ale jo hosi, at si kazdy lepi co chce a kam chce...otazkou zustava kardinalni PROC? Citite se lip s nalepenym Blanikem na aute?Mate v hospode levnejsi pivo?Dodava vam to sebeduveru?Bude to horsi,kdyz se vam ta samolepka sloupne?Balite na to baby?Musi okoli vedet, ze litate Blanikem, Tuckem, Concordem, Andulou????Jachtare s jachtou nalapenou na stribrne oktavii jsem jeste nevidel, ani kombajnera....jen piloty a potapece!PEACE BROTHERS)))
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 12:45
Pips   
Proč někteří lidé pijou pivo jedné značky? Protože jsou to idioti a balej na to baby, nebo jim to prostě chutná? Proč někdo preferuje telefony jedné značky? Má za to levnější pivo jedné značky, nebo druhé? Proč si někteří lidi kupují jenom džíny a druhý jenom kapsáče? Dodává jim to sebedůvěru, nebo na to balej baby? Nebo maj levnější ty telefony jedné značky, kvůli kterým maj levnější pivo další značky ve vybraných hospodách? Proč někteří lidi chodí vlastně jen do jedné hospody? Zkusil ses na to podívat z úhlu toho, že se to některým lidem prostě tak líbí? Prostě to tak cítí, aniž by machrovali?

Pochopil bych tvůj pohled na věc, kdyby ti nějaký jelito všude lezlo před obličej, vnucovalo se do tvé pozornosti, v raybenech, pilotní bundičkou s nápisem PILOT a neustále hovořilo o tom jak on je nejlepší, protože uletěl svůj první okruh se spícím instruktorem. Ale takhle se do tvého pohledu nějak nemůžu dostatečně vžít, abych pochopil, proč tě to tak dráždí
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 12:53
Lowmick   
Hehe, a neni to jejich vec?
Ja uz jsem videl treba dost aut, kde byla samolepka "Pomáhat a chránit", znamena to ze se citej lip? Maj v hospode levnejsi pivo? Dodava jim to sebeduveru (no to zrovna asi jo)? Bude to horsi kdyz se jim ta samolepka sloupne (tim nikoho nenabadam)? Balej na to baby?

Stejne jako Pips ani ja nechapu uhel tvyho pohledu. Co je spatnyho na tom ze si nekdo nalepuje samolepky na auto?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 13:49
FSPilot   
žejo
22541 B / 450 x 312 / a-jake-mate-skore-vy.jpg
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 13:54
Už přistávám?
Zřejmě jim dělá dobře, že mají auto, kam to nalepit.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 23:33
Karel
já mám auta dvě a nikdy se nemůžu rozhodnout, kam to nalepit ;-(
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 13:18
Aldaran
Odpověď je je velmi jednoduchá, ale za předpokladu, že Ti říká něco pojem "savovská čest" Pakliže Ti tento termínus technikus nic neříká, ani se to nepokoušej pochopit.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 23:34
Karel
Termínus technikus "savovská čest" mi fu(c)kt nic neříká. I wikipedie zarytě mlčí. A to nemluvím o Gůůůgloj!
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 14:49
Flogger   
Podle mne každý člověk má nějakou potřebu se nějakým způsobem sdružovat s lidmi stejného smýšlení a odlišovat se od ostatních. Nevidím v tom nic špatného. Dresy, trička, nálepky...
 

samolepka se stříbrným "C" (ex IVAO, už tak trochu OT)   10. 7. 2009 / 17:18
kuma   
No, na otázku "proč" už tun někdo odpověděl, že jde o pocit sounáležitosti. Chtěl jsem psát o tom, že zaparkuješ svou pixlu vedle někoho, kdo má taky stříbrný C jako ty - nemusíte si zrovna padnout do náruče, ale do p*dele ho pošleš o poznání nesnadněji, než nějakýho anonymního nýmanda. Ať chceš nebo nechceš, prostě občas máš chuť dát někomu, kdo ví o čem je řeč, najevo, že máte něco společného. Pro ty ostatní je to šmafů, jestli tam máš céčko nebo Baník nebo "Tchýně v autě" (i když právě nálepky s batolaty a nápisy "Jsem tady-Dík! Hip!" mi přijdou nejnesmyslnější - přečíst to jde, akorát když jedeš ohleduplně. Takže v takovém případě je tato samolepka zbytečná. Pokud někdo vyrazí z červené jako kanec a napálí to zboku na zadní dveře nešťastníka s "Hip!" samolepkou - je ta lepka stejně na prd.

A jestlis to někdy necítil nezažil (vždyť to je jedna z podstatných funkcí uniformy - povnést morálku u vědomí sounáležitosti s jednotkou, armádou, vlastí!) - tak si dovolím stručně citovat židovský vtip Karla Poláčka:

"Kohn jednou na cestách zašel do vanových lázní a i když občas musí, chodí tam nerad, protože má nepříjemný pocit, že se musí občas koupat ve stejné místnosti jako kdejaký gój. I dnes má smůlu a v jedné z van je ponořen jakýsi pán, čte si noviny a nevšímá si okolí. Kohn se svlékne jako had a pootočen zády a bokem vklouzne do své vany. V teplé vodě rozmýšlí, co je to asi za člověka. Vypadá dost nesympaticky, hrubé rysy, rozčepýřené obočí, zjevně nějaký nadutec, kterému je zbytek světa ukradený. I když nechce, přistihne se Kohn, že pána stejně co chvíli po očku pozoruje. Za nějakou dobu pán dočte svůj magazín, a protože má osušku na židli asi metr od vany, nejprve vstane a pak teprve se pro osušku natáhne. A v tu chvíli se Kohn rozzáří, vzpřímí se, sedíc ve své vaně, a na cizího pána zvolá "Mein got, zdravím! Nevědí na kdy letos vychází den smíření?"
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 12:35
Atarian   
Ale my to tricko s Tuckem mame! DDDDDDDDDD
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 12:45
SONP   
Přesně tak, a v příští sezoně ho mám objednané u ARMANIho...

Na triko s TU-154 jedou modelky jako vzteklý....
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 12:47
Hermann   
ze bych si nechal udelat bonbonky s logem TU-154?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 12:59
Kachna   
u Armaniho? Hmm, sice preferuju Marks and Spencer, ale když jinak nedáš, tak mi to taky objednej, to staré mějak pustilo barvy.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 22:31
Kachna   
A to se ti SONP ještě nepochlubil, že my máme i kšiltovky s Tu-154.
 

PRODÁM   10. 7. 2009 / 18:39
Balooo   
Prodám triko „Команда Туполев Чехоословакия“. Již nemohu déle snášet ten posměch. Nejvyšší nabídce, pokud bude dostatečně kompenzovat moji morální újmu.
31493 B / 600 x 450 / P1020351.JPG
30726 B / 600 x 450 / P1020352.JPG
 

PRODÁM   10. 7. 2009 / 18:42
Zaremba   
Velikost?
 

PRODÁM   10. 7. 2009 / 21:05
SONP   
Člověče, než to prodáš, tak to aspoň vyžehli. Takhle na to nikdo žádný modelky v klubu nenabalí!!
 

PRODÁM   10. 7. 2009 / 22:28
Zaremba   
Já působím především šarmem, ale mít ještě tohle tričko...
 

PRODÁM   10. 7. 2009 / 23:39
Karel
ty debile, když se dívám na tvům fobráskoj v avataru, tak o šarmu nemůže být ani řeč, jestli mi rozumíš. Jó, bobule, to jako jo... ale šarm
 

PRODÁM   11. 7. 2009 / 07:01
Zaremba   
Jsem si Tě taky rozklik a mám zkaženej víkend...Já tím maskuju krásu, abyste mi tu nezáviděli.
Vem si radši čepici a tričko s Tuplákem, aby Tě každý mohl zařadit a abys na to ohl balit holky. A debiloj jak jsem tak koukal na fotky, na balení holek by se možná hodila kukla s Tuplákem.
 

PRODÁM   11. 7. 2009 / 11:50
Balooo   
Sem si tě taky rozklik a mám taky zkaženej víkend. Takovýmu opičákoj triko neprodám, měl bych výčitky na celý život. Budu radši snášet ten posměch - i se dvěma samolepkama na autech.
31562 B / 600 x 449 / avatlv09_0130.JPG
 

PRODÁM   11. 7. 2009 / 12:16
Millhouse
není to nezákonné Takovýho opičáka sem dávát
 

PRODÁM   11. 7. 2009 / 12:58
Zaremba   
Hoši klid to nejsem já.
Jako milovník zvířat jsem si s sebou na vodu vzal i opičku...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 22:39
Zaremba   
No změna hodností je mi ukradená. Nicméně jsem si naprosto jistý, že hodnosti Ti nemohou dát přehled o vědomostech připojeného člověka. Tohle si myslet je vskutku naivní
Polovina lidí co z IVAO znám si na hodnosti nehraje.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 10:16
adagio   
Tak to asi budu žádat o snížení hodnosti o 2 stupně dolů.

Trochu si vytuním Airbusa, přidám pár spoilerů, nějaký to křídlo navíc, ať vypadá víc sportovně. Sportovně já lítat umím a na letadlo jsem jako vyhrál ve sportce

Chci sportovního pilota !
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:34
Michal (CSA447)
Nechci bejt sprostej, ale musim říct, že tohle je píč0vina.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:55
Jakub Koutný TVS461
+1 a korunovaná..
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 21:14
B3d4   
Jestli se ti nelíbí Sportovní pilot, tak si udělej zkoušky mně se to naopak líbí ! Lepší motivace, je vidět co pilot umí, řekne mi to více než původní hodnosti, tehdejší kapitáni můžou být třeba neznalí letectví ale udělají testy na IVAP, takže o leteckém umu to řekne hov... nic
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 22:02
Mak158474   
rekreační pilot fajne jako ja myslel že kapitan mi postačí a nakonec se podívejte na Gustava ten ted nevím ale ma dost nalitano a ma bud FFO a nebo C to ted nevím ale....


Pičovina...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 22:05
B3d4   
Není to o nalétaných hodinách, ale o znalostech ! V reálů tě taky za 3 000 hodin na ULL nepasujou na čestné ATPL ...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 10:36
FSPilot   
Velká mašina neznamená zkušeného a znalého pilota Na IVAO rozhodně ne. Znám lidi, kteří by manuálně nedokázali letadlo dovést ani na dráhu, ale protože to autopilot zvládne, tak jsou velcí IFRoví piloti
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 22:15
Tragédie v JRD
ty aby ses nepridal ... uz jsi se aspon naucil trimovat?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 22:34
Jakub Koutný TVS461
No hlavně aby ty ses neozval co?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 22:42
Tragédie v JRD
No, kdyz vidim, co za "esa" tu tak vyvadi kvuli zmene hodnosti, tak proc bych se neozval....
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:09
Jakub Koutný TVS461
Kdyby jsi létal online tak jako my tak by jsi to pochopil...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:12
B3d4   
Já online létám, a tuto změnu vítám. Asi budu debil nebo něco takovýho ...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:13
Zaremba   
Asi jo...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:16
B3d4   
fajn, jdu se regnou na bačkoru
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:14
Rozšafín Ctibum   
Já lítám online jako vy a nechápu to stejně
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:17
Tragédie v JRD
ted jsi me fakt rozesmal .) online jsem lital v dobe, kdy jsi jeste nevedel, na co mas tu vec, co mas mezi nohama....
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:18
Jakub Koutný TVS461
No to bych tě někdy chtel videt na IVAO a třeba dát s tebou let...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:21
Tragédie v JRD
no vidis, ale ja bych te nechtel ani videt, ani si s tebou nic davat...
 1x  

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:22
Jakub Koutný TVS461
Jen tak by mě zajímalo proč jsi skončil s létáním ???
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:22
Tragédie v JRD
rekl bych, ze do toho ti nic neni.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:23
Jakub Koutný TVS461
No není ,ale zajímá mě to...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:19
Marky Parky   
Sorry za rejp, ale než plácneš podobnou kravinu, tak by to chtělo si aspoň ověřit na koho si vyskakuješ. Tragéd narozdíl od tebe už na IVAO složil víc než jen testy z ovládání software , takže do toho má asi trochu víc co mluvit
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:21
Jakub Koutný TVS461
No a co ? Co si tím chtěl říct ?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:34
Marky Parky   
Tak ještě jednou a polopatě

když chceš do někoho rejt, že nelétá na síti, tak si nejprve ověř, jestli náhodou opravdu na síti nelétá/nelétal a pokud ano, zdali v tom není/nebyl o něco dál než ty. Protože pokud to tak je (jako že evidetně ano), pak jsi tím rytím trochu mimo...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 05:06
kuma   
No, jestli to nebude tím, že tragéd zatím ještě pořád nepostnul žádnou fotku z plochy... A jím je přece třeba začít a kdo to nemá, jakoby nebyl, ne?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 22:15
Tragédie v JRD
musim rict, ze docela koukam. vy nadelate, doted jsem mel za to, ze se lita proto, aby se litalo. a ne proto, aby jsi mel jako hodnost napsany A nebo B... to je to tak dulezity?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 19:11
Michal (CSA447)
Ne, Tragéde, neni to vůbec důležitý. Je to jen kosmetická změna .. v tomto případě IMHO k horšímu.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   11. 7. 2009 / 18:41
Tragédie v JRD
tak je to kosmeticka zmena no, ale nekteri tu vysilujou, jak kdyby jim sebrali rad prace...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   3. 10. 2009 / 19:18
adagio   
hledal jsem tu v historii, nenašel, tak napojuju na staré téma...


IVAO přeci jen vyslyšelo negativní reakce na nové názvy a vytvořilo další variantu ratingů:

http://ivao.aero/training/rtn/notamall.htm

 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 00:38
honza marek   
Notáák chlapi Nelejte to pivo z oken
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 18:55
seeth   
nee neberte mi mého kapitána
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 19:59
Lejzy
Takze na dnesni FC uz se nebude zkouset IFR?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:09
ESK101
cely tento vymysel je pekna p..... ked uz tak mali spravit to ako maju atc priklad: S3=TWR//// second/first flight officer=cessna a podobne //// captain= B737/A320 a podobne medium jety ///// flight captain= 767/777 a ine 2 motorove heavy asenior captain a vyssie= B747/A340 a podobne. s tym ze pri pripojovani na ivap ta to nepusti ak nemas na to hodnost (ako ATC) tolko moj napad
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:29
Hermann   
Nic proti, ale doporucil bych si pred vypoustenim nejakych odobnych nazoru alespon prostrudovat pozadavky na ty zkousky .. v tomto pripade napr pozadavky na stroje pro jednotlive hodnosti .. na FC B767/B777 jaksi povoleno neni .
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:37
ESK101
ja viem lenze potom by na ivao lietaly iba cessny 737
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:40
Hermann   
proc?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 00:40
honza marek   
A bude taky "spešl rejting" na lítací koště ?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:41
B3d4   
Jakoby mi z duše mluvil Hermann, takže už to tu nemusim, psát, prostě jen odkážu na jeho dosavadní názory Je to důvod pro sebevzdělávání, když létá někdo IFR přes Atlantik, tak by mu snad neměla problém dělat SC zkouška, aby si mohl říkat private IFR pilot je to asi tak otázka na hodinu a půl času ... ale nikdo vám nebrání létat s MD11 přes Atlantik jako Student Pilot , je to jen o vašem pocitu.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 20:55
maco
Přesně tak a mě to třeba teď začalo motivovat a já si ty zkoušky just udělám. Zvlášť když je to zadarmo a nestojí to mega jak v reálu Navíc je parádní to označení řídících, protože ten systém C1, S3 mi fakt ani po letech nic neříká
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 21:18
ESK101
lenze ked uz bude niekto mat miesto S2.. GND_cont tak nech moze potom riadit iba gnd nie ako na ibize S2 robil app a nevedel ani po anglicky nevedel co je visual approach a stale mi hlasil in this moment report establish rungway(doslova aj s tym G) aky bude to bude potom mat vyznam ?? je to cele nedomyslene
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 21:20
Millhouse
To je pravda , takže když už , tak už ! Vypadá to pak směšně když GND rating , řídí ACC že
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 21:26
maco
No a ono to tak nebude? Já myslel, že jo a možnosti budou podle hodnosti. Ale pokud dotyčný má nějaké svědomí, tak si to bude chtít sám zlepšit Rungway
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:31
Marky Parky   
Naopak - tohle je hlavní přednost nového značení
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 22:01
B3d4   
A co se ti na příčkovité cestě nelíbí? Třeba tím myslel jestli nejsi usazen na žebříku a zrovna ho nenapadlo to korektní slovo
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 10:31
kutak
no přesně tak... 3 krat jsem mu říkal, že vidim dráhu že bych se zařadil do polohy po větru a nic.. pak mi dal heading přímo do skály, tak jsem se na to vykašlal a letěl si visuál bez povoleni, protože zřejmě fakt nevěděl který bije.. nevim jestli mam na to štěstí, ale z 90% když letim do Španělska, tak to dopadne něják takhle bídně...

co se týče těch ratingů... tak asi teď vážně každej pozná, jestli je správnej člověk na správnym místě..takže proč ne.. a piloty to aspon donutí se něco naučit.. jen aby taky podle toho upravili ty písmený testy
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 22:52
Už přistávám?
No sláva. Konečně poznám, kdo je kdo.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:34
honzaa
Když budu mít frčku Sportovní pilot, nebude trochu divný, když budu lítat s Bulíkem?...
No co,už je ustanovený
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:35
B3d4   
bude, proto budeš mít motivaci se zlepšit abys dosáhl na vyšší hodnost
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:37
honzaa
Když se mi nebude chtít? Když na to nemám tolik času?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:39
B3d4   
Jóóóó, tak když si nenajdeš hodinu času, tak to se potom nedá nic dělat. Ono kdybys místo linky LKTB-LKPR zalétl tu samou linku jako zkouškovou
 

Změna názvů ratingů na IVAO   9. 7. 2009 / 23:39
Už přistávám?
Tak se budeš jmenovat sportovní pilot, co na tom. Já si lítám offline (v duchu, protože počítač nemám) s volačkou Panna Orleánská, hodnost štábní kapitán a vůbec mi to nevadí.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 10:43
kutak
nejsem si jistý jestli komunikací po textu (jak tě vídám) se dá udělat zkouška na pilota
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 00:28
Lowmick   
Hehe, tak tohle fakt nechapu. Nejde mi hlavne do hlavy duvod, proc fiktivni hodnosti ktery byly pro fiktivni postupy na ivao zacinaj nazyvat realnymi "hodnostmi" (kvalifikacemi) pro virtualni litani...
Teda zas na druhou stranu to zrovna v mym pripade shodou okolnosti sedi, jen na IVAO jsem byl rated o par let driv nez v realu.

Se nekdo z vedeni zase asi trochu nudil, ne? Doted bylo vsechno prece ok.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 07:45
Blackrat
Ja si (podobne jako par ostatnich) myslim ze je to skvela motivace ke zkouskam Nicmene ja asi i nadale zustanu sport pilot - kdyz litam online tak zpravidla se Zlinkem (pokud si nehraju na vojacka v albiku), takze mi to vyhovuje.

Jinak ty zkousky je nutno slozit v anglictine, nebo je do jisteho levelu (PPV?) povolena i cestina? (ARAIG)
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 09:42
Matyx   
Mě se to líbí, a ten "rekreační pilot" u mě 100% sedí, bez ohledu na to jestli zrovna sedím v Mooney při VFR na Novém Zélandu, v Duke při non-rnav IFR v jižní Americe či v B767 cestou z Kennedyho do Dublinu )))
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 10:23
FSPilot   
Hehe Fajné Budem se aspoň s těma hodnosma víc cítit Ale měl bych výhrady k těm ATC S2 jako DEL controller je docela blbost bych řek, protože velké množství, ale fakt velké množství "S2" neumí ani z daleka tolik, aby mohli dělat DEL (nedokážou ze sebe ani vypotit odletové povolení - o angličtině raději ani nemluvím) Ale jinak je to super změna
Hlavně se už (snad) nebudou objevovat kecy typu "proč někdo s C1 hnije na LKMT, když může do LKPR...?"

Ať si řve kdo chce, ale jak vidím, jak letí "Capitan" s dopravákem a bez FMC není schopný snad ani trefit směr k destinaci, tak to je pak docela "dobrý kapitán" Každopádně souhlasím, že jak občas slýchám, jak lítají někteří dálkaři, tak vidět A380 z Dubaje do Londýna a v tom "Sport pilot" nebo "Recreational pilot", tak se asi smíchu neubráním Aspoň to bude víc reprezentovat dotyčného, ať si myslí, co si myslí.

A navíc motivace je to geniální
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 10:30
honzaa
Osobně si myslim, že IVAO mělo zůstat u toho, kde bylo a nevymýšlet změny..
Teď budou zase změny zkoušek...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 10:34
FSPilot   
IVAO není klasický multiplayer a zůstává u toho, u čeho je od začátku:

- As Real As It Gets - neboli Reálné, jak jen to jde => změny a vývoj

Vždyť ta úroveň v současnosti je fakt směšná, když letí "Capitan" a není schopný přistát na dráhu, kde není ILS... to je fakt IFR k smíchu a tihle řvou nejvíc, že si zaslouží frčku IFR pilot apod.

HAHAHAHAHA
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 10:40
Lowmick   
Coze? As real as it gets?
Jakej je teda rozdil mezi sportakem a soukromym? A co to je za zvlastni rating Recreational Pilot? A proc je FI nadrazenej nad CPL pres ATPL? Vzdyt v realu na FI nemusis mit CPL Instruktora muze delat kdejakej zobak kterej si udela teorii a ma 200hod. bez IR.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 10:47
FSPilot   
Na FI nemusíš mít CPL? A na to jsi přišel kde? To pak budeš dělat instruktora jako dobrovolník? To je dobré no

Tak nevím, ale tyhle ratingy jsou o něčem trošku jiném - přibližují se k reálným licencím A v USA nebo možná ještě jinde Sport pilot licence je nebo něco takového. Možná i to RP.

A uvažuj taky, že tohle převzané z reálu, ale upravené pro potřeby sítě a ten FI se spíš bere jako inspektor nebo examinátor, který dělá zkoušky
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:05
Lowmick   
"Na FI nemusíš mít CPL? A na to jsi přišel kde? To pak budeš dělat instruktora jako dobrovolník? To je dobré no "

A kdes ty prisel na to ze CPL musis mit?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:09
FSPilot   
Nevím o tom, že by sis moh vydělávat lítáním a přitom nemít CPL

Jinak licence CPL není nijak moc nákladná, je to jenom pár hodin a zkoušky
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:14
Jakov
hmmm
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:21
Lowmick   
hehe, takze zaprve - kdo rikal ze si instruktorovanim zakonite musis vydelavat? Clovece ty mas ten mozek fakt zintegrovanej, ted ses prokec.

zadruhe - CPL neni nakladny? Asi se pohybujem v jinych cenovych relacicg.. viz. veta vyse...

btw furt jsi mi jeste neodpovedel
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:24
Jakov
A to si furt stěžujou že jim pražáci berou peníze a voni ještě na Prahu doplácej. A přitom ejhle, ráj obchodních pilotů a východě
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:45
FSPilot   
Tak CPL máš cca polovinu z PPL, je tam celkově 25 letových hodin, což je nic moc a když to odlítáš na jednomotoráku, tak se bez potíží vlezeš pod 100k, takže ano, oproti jiným licencím je CPL nenákladné (např. IR cca 350-450k je docela rozdíl se 50 hodinama).

Jen tak na okraj... ty znáš nějakého instruktora, který lítá jen tak pro zábavu a nevydělává si?

btw. já se ptal první a taky jsem se doposud odpovědi nedočkal

PS: Už jednou jsem ti psal, že nedělám integrovaný výcvik, takže nechápu, na co narážíš šmudlo

Takže sundej nos z oblohy a pokračuj
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:48
Jakov
25hodin CPL výcvik, pak tam je ještě zanedbatelných cca 125hodin od skončení PPL do začátku výcviku CPL, ty je umíš odlítat zadarmo? Teorie CPL, ta je taky zadarmo?
Jinak insturktory co to dělají zadarmo znám
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:56
FSPilot   
Já nemluvil o náletu, já mluvil o licenci CPL Tu si můžu udělat třeba 10 let po absolvování PPL a budu mít třeba 500 hodin a půjdu teprv na výcvik
A teorie tě stát 100k určitě nebude a jestli jo, tak to bych asi zvážil, jestli jsem ve správné organizaci Když teorie na ATPL výjde na cca 30k, tak pochybuju, že CPL bude víc jak 10
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 12:00
Lowmick   
Coze?! ATPL pod 30 000 a CPL pod 10 000??!! Tyjo pres desitku tedka stoji jen blby skoleni na leteckou IR anglictinu, natoz kurz CPL

Priznej se, ze ty sis dal k obedu pivo...nejedno...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 12:10
FSPilot   
Tak 30k mám obvěřeno, za to dělali ATPL teorii kámoši. Měli to trošku zkrácené, ale což... a IFR angličtinu mám zase informace, že to vycházelo loni na cca 30-35k. Tyhle čísla si nevymýšlím
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 12:12
Cirrus/Pindra
bože vo co se tu hádáte??????
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 12:13
Lowmick   
Ja si ty cisla taky nevymyslim, proste si otevru na netu nabidku skol. Nic slozityho.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:53
Zaremba   
V klidu budu!
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:53
Lowmick   
No dobre, ja tady cenu CPL neporovnavam s necim jinym, ale jenom jako takovou. A me 100k pripada docela dost penez.

Jo znam spoustu instruktoru ktery litaj jen tak pro zabavu. Prakticky vsichni, kteri neuci strojniky v FTO

A ty zacni normalne logicky argumentovat, si pripadam ze se bavim s petiletym deckem, ktery jednou za rok na podzim vytahne papirovyho draka, a ne s pilotem kterej se kolem litani uz nejakou chvili pohybuje... To uz se fakt jenom hadas a placas nesmysly aby to nevypadalo pro ostatni blbe. A na to ja uz prestavam mit naladu, jsem se chtel seriozne pohadat ale tady to nejde, bodka.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 12:18
FSPilot   
Neříkám, že 100k je málo, pro mě to je taky hodně - proč myslíš, že trčím u PPL?
A jestli se ti tyhle čísla zdají mco bizardní, tak to se raději nebudu ptát, kde se "školíš" ty
Nevím, co je nelogické na tvrzení reálného čísla... Jen pro info odkud jsem si ověřoval ty CPL ceny apod.

http://www.lkzb.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=52&Itemid=58
máš tam 25 hod. výcviku a nabízejí to s daní za cca 80k (což je o 20k méně, než jsem psal)

http://www.flyforfun.cz/obchodni-pilot-letounu-cpl-a.html
a tady máš zase osnovu 25 hod.

Ještě ti na tom příjde něco nelogického? Pro tebe znamená seriózně se pohádat shodit toho druhého, zatímco ty budeš vypadat jako hero, co? Promiň, ale spíš mi ty příjdeš jako to děcko s papírovým drakem, které se vzteká, protože nemá žádná pádný argument.

Budiž, máš známé instruktory, kteří to lítají jen pro zábavu. Ptal ses jich, jestli mají CPL? Nebo najdi mi to podložené. Já žiju v domění, že na to, abys moh vykonávat práci instruktora, potřebuješ FI a CPL.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 12:42
Lowmick   
Me ty cisla nepripadaj nijak bizardni, jen jsem narazel na tvoje tvrzeni zde http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=310664&lan=0

To ze osnova vc. noci bez uznani IR ma 25 hod. vim Nikde jsem nepsal ze to tak neni, sam jsem si tyhle hodiny "vychutnal" a bylo to velice "zajimave" opet se placat na navigacnich, litat okruhy a podobny ptakoviny.

Seriozne se pohadat jsem psal s nadhledem. Da se rict vymena nazoru podlozenych argumenty, ne placat blbosti jen z toho duvodu, aby se stridaly prispevky autoru.

Zaroven jsem nikde netvrdil ze ti instruktori nemaji CPL, celou dobu jsem odpovidal na toto http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=310652&lan=0 . Radsi se ani nevyjadruju k faktu, ze podle tebe instruktori nemuzou litat pro radost (jak jsi psal ty - "dobrovolnici").

Kdybys sis tady nevymejslel ptakoviny a radsi se rovnou podival do JAR-FCL1, hlava H, 1.335, tak diskuze nemusela byt... Prece neodkazuju na neco co vidis poprve nebo jsi nevedel ze to existuje, naprosto zakladni predpis o leteckych vycvikach.

Projdi si cos psal ty, projdi si co jsem psal ja, na co jsem odpovidal a na co jsem psal odkazy.

PS: to s tim "hero" sis moh odpustit
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 13:34
FSPilot   
No však já jsem psal, že to není nijak nákladné... co je 80k v nějakých cca 1 250.000? to je docela malé procento, takže si myslím, že tvrzení, že to není nijak moc nákladné je docela na místě.

Já někde tvrdil, že instruktoři nemůžou lítat pro radost?

http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=310689&lan=0 zajímalo by mě, kde jsi sehnal školení na IFR anglinu za 10k

"Da se rict vymena nazoru podlozenych argumenty, ne placat blbosti jen z toho duvodu, aby se stridaly prispevky autoru."

Nevím, ale příjde mi, že spíš tobě došly argumenty, když jsi musel napsat:

A ty zacni normalne logicky argumentovat, si pripadam ze se bavim s petiletym deckem, ktery jednou za rok na podzim vytahne papirovyho draka, a ne s pilotem kterej se kolem litani uz nejakou chvili pohybuje... To uz se fakt jenom hadas a placas nesmysly aby to nevypadalo pro ostatni blbe.
Tohle je podložený seriózní argument?

Jaké ptákoviny? Můžeš konkretizovat?

Dal jsem si tu práci a prošel všechno a nevšiml jsem si, že bych napsal nějakou ptákovinu, kterou jsem si vymyslel, jak tvrdíš. Možná namítneš s tím CPL u instruktorů. Nepasl jsem, že to tak je, jen těžce pochybuju, že může někdo dělat komerční činnost (letecká škole na výcviku vydělává, žejo) bez CPL.
Mimoch. pořád jsem se od tebe nedozvěděl, jestli ti tvojí známí, kteří to dělají pro zábavu mají nebo nemají CPL. Budeš tak laskav a napíšeš mi to?
Děkuji

Když se podíváš na požadavky, tak musí mít podle JAR-FCL min. CPL(A) nebo 200hod., z toho 150 jako PIC + znalosti CPL(A), což je prakticky totéž, jen nebude mít licenci CPL(A) a nemyslím si, že bude někdo tak blbý, aby si absolvoval prakticky totéž, co uchazeč o CPL(A), jen s tím, že by nedostal papír a tudíž by nemohl létat komerčně.

Takže ano, souhlasím, pro FI nemusí mít CPL(A), ale musí splňovat prakticky totožné požadavky, což je jako by to CPL měl takže v tom je rozdíl jen papírově

PS: když tak vystupuješ, tak se nediv
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 15:31
Lowmick   
Jo pro toho kdo ma rozpocet na 1 250 000 to mozna nakladny neni, pro me jo.

http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=310682&lan=0

Nezda se mi, ze by mi dosly argumenty, zatim jsem v kazdym prispevku normalne odpovidal/opravoval/linkoval. Ptakovinama jsem myslel nektere tvoje zcestne odpovedi.

A je to tu opet - proc si neprojdes trochu ten net?
http://www.euro-pilot.cz/letecka_anglictina.html
http://www.marecek.cz/view.php?cisloclanku=2007102301
http://www.f-air.cz
http://www.jarfcl.cz/
Bemoair, RLP, apod.

...a naopak - kdes ty sehnal skoleni na IFR anglinu za 35 000? Zaroven sem hod link na CPL teorii pod 10 000 (tu ATPL za 30k vynechavam, jestli to ma nekdo sehnany levneji pres znamy me nezajima, jde mi o oficialni ceny).

Ano, ti moji znami maji CPL, nevidim duvod proc by do toho nemeli jit a nikde jsem nepsal ze ho nemaj (pouze ze neni podminkou pro ziskani kvalifikace FI).

btw instruktori nemusi ve vsech leteckych skolach vydelavat, ale to uz jsem tu dnes taky psal.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 16:18
FSPilot   
Já to školení na IFR angl. nikde nesehnal. To jsem se dozvěděl od kolegy, který jezdil do Prahy na nějaké školení - tuším přímo u pana Horáka...

CPL za 10 jsem jen předpokládal, nikde jsem se nezmínil o tom, že to tak musí být. To, že to kluci měli levněji je možné, ale neřek bych, že o moc, protože to celé absolvovali i s přednáškama a že by to měli po známosti bych taky neřek Cenník se mi najít nepodařilo...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 16:39
Lowmick   
Aha, dobry, takze me vytykas, ze neumim argumentovat i kdyz ti sem sypu linky, cesty k predpisum apod. a nakonec threadu napises ze to vsechno mas vlastne jen z doslechu ("jedna pani povidala")... tyjo me vomejou...

To priste napis hned na zacatku, jako ja mam sice prazdniny a dnes byla doma celkem nuda, ale nic se nema prehanet...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 16:56
FSPilot   
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=310694&lan=0

Už tady píšu, že to dělali kámoši

S tím vytýkáním jsem narážel na ty povýšenecké kecy "A ty zacni normalne logicky argumentovat, ..."

No nic, já v tomhle tématu končím
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 17:01
kuma   
Jééééééééééééééřžiš, to je zas diskuse jako stehno...

Samozřejmě znám ve svém okolí taky někollik plnoprávných instruktorů, kteří namejí CPL a ptřesto jsou to instruktoři. Přijde mi zcela divné, že to někdo považuje za divné....

Rozdílů je hodně - třeba v medical checku. Na CPL - class 1, na FI z PPL - class 2. To pro někoho může bejt dost zásadní rozdíl.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   11. 7. 2009 / 00:07
Karel
Tak za prvé...
100k je prkotina. Tyhle drobný neřeším, pokud nejsem socka.

Tak za druhé...
Tyhle čísla nejsou bizardní. Maximálně tak bizarní. Ale teď to nevyřešyme... Nehledě na to, že bych se ptal, kde ses školil na cizí termity.

Tak za třetí...
100k = 100000 Dle tohoto zápisu se nejedná pouze o reálné číslo. Může to být (a také je) i číslo přirozené a také číslo celé. Takže nezapomínej a formuluj přesně. Raději se nezptám, kde ses školil na počty a matematiku.

Tak za čtvrté...
Přirovnání k děcku s papírovým drakem je ouplná blbost. Děcko si papírového draka nevyrobí (dycinky to dělá tatínek nebo souška učitelka) ani nekoupí. Takže solitérní děcko s papírovým drakem )

Tak za páté...
Coby instruktor nelétám ani pro zábavu!
 

Změna názvů ratingů na IVAO   11. 7. 2009 / 10:42
FSPilot   
Ad 4) Tak to mám brát jako poklonu, jo? Tak to pak jo, to uctivě děkuji
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 10:27
Cirrus/Pindra
Zajímavé... jen mi přijde hloupé, že i když na FC se zkoušelo i z IFRu, tak nyní to bude Private pilot VFR... no třeba se bude upgradovat.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 10:30
FSPilot   
Ve výcviku PPL jsem taky lítal "sestupy", zachycení radiálů, ILS apod. a mám IR doložku? Hádej
Takže jestli je pro tebe IFR nechat se vektorovat, zahlásit radiál apod., což je pro FR stejně důležité, obzvlášť v FSce, kde známé městečko asi neuvidíš, pokud nemáš orto, tak se min. hodí
A předpokládal bych, že by se toto časem mohlo projevit i na systému zkoušení
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:44
Cirrus/Pindra
Jasný, v tomhle máš pravdu... tak jako tak já (nebo i ty) nikomu nic dokazovat nemusím, ale na druhou stranu chápu lidi, kteří maj ivao jen jako koníčka a prostě si "hrajou na velký kapitány" , že se jim to moc nelíbí...

A možná bych se ani nedivil, kdyby se to projevilo sníženim provozu.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 14:02
Matyx   
"chápu lidi, kteří maj ivao jen jako koníčka a prostě si "hrajou na velký kapitány" , že se jim to moc nelíbí..."

Mě se to náhodou líbí, jak píšu výše, a to i přesto že mi díky tomu na seznam přibyl další řídící kterému se vyhnu, protože moje "hodnost" mě pro něj nějak "reprezentuje", prý ať si myslím co si myslím. Možná že řídící v zahraničí kolikrát nejsou tak kovaní, zvlášť v zemích bez divize, ale je to mnohem příjemnější protože nad člověkem neohrnují nos kvůli virtuálním frčkám. Pro mě zase jen další důvod proč se českému FIRu vyhnout.

Fakt, líbí se mi to, protože ať už poletím čímkoliv, ATC bude mít správnou informaci k dispozici, tedy že jsem rekreační pilot - baví mě to, občas se tomu věnuji, ale mám svůj život, víc než jedno hobby a nejsem profesionální pilot, moje dovednosti jsou tedy limitované. Užitečné pro obě strany, v rámci soft-skills se tomuto říká "managing expectations".
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 14:50
Cirrus/Pindra
zajímavej názor.. opravdu.

Sem netušil že se dá řídit, kdekoliv, kde nejsou divize.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 15:13
FSPilot   
Předpokládám, že ten ATC jsem já Neohrnuju nos, spíš to můžu líp použít pro to tvé "managing expectations" a podle toho počítat a řídit další provoz.

No jen si srovnej, jak tady taky padlo, jak úžasné je, když je řídícímu jedno, co se mu děje pod rukama a jak tu někdo psal, že při každém výletu do Španělska skončil někde ve skále a když se rozhod, že takhle dál ne, tak kašlal na ATC a letěl podle sebe No fajnový zážitek pro obě strany.
Tak proč se vůbec trápit na IVAO? Proč si nedat sosnout reálné počasí a lítat offline, třebas s World of AI a bude to i zajímavější na pohled
Docela mě udivuje, když někdo lítá na síti a tvrdí, že to není ono, protože někdo tam chce udržovat nějakou úroveň a tak se raději vyhýbá tomu, kvůli čemu ta síť existuje. Tomu fakt nerozumím Proč tam pak lítáš?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 16:10
Matyx   
Proč na IVAO ? Protože prostě sebelepší AI ATC (mám RC4) se nemůže vyrovnat byť průměrnému živému řídícímu. A občasná pseudo-interakce s AI provozem vs. živí piloti na síti, to už je úplně mimo diskuzi. Takže proto. I když tedy před každým letem zvažuji jestli IVAO nebo offline, někdy to dopadne tak, někdy onak.

Myslím ale že to je pořád o tom samém, a přestože tady na péráku nejsem zas tak dlouho, těch diskuzí na téma ARAIG proběhlo nespočetně, kolikrát to byly i velkolepé bitvy . Výsledek je, že pořád existuje elita co to tlačí směrem k maximální míře realismu, a FIR je mrtvější a mrtvější. Možná je to jen tím propojením mezi IVAO a pérákem. Třeba moje lety v zahraničí tamní řídící také někde propírají podobně jako my tady toho španěláka, a důvod proč mi tam nevadí létat je ten že o tom prostě jen nevím
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 16:28
FSPilot   
Protože prostě sebelepší AI ATC (mám RC4) se nemůže vyrovnat byť průměrnému živému řídícímu.

Teď to vem z druhé strany Pokud chceš lítat s živým řídícím a vyhýbáš se jim, nebo tam máš někoho, kdo něco plácne a dobroš, tak to máš prakticky úplně jedno... vypnu si AI traffic a máš to prakticky totéž A neříkej, že ne.
A jako ATC máš mnohem větší přehled o tom, kdo jak kde lítá. Sám z vlastní zkušenosti to můžu říct, protože jsem lítal hodně, než jsem se dal na ATC (cca 300hod. za asi 1/2 roku) a jak mi bylo fajně a jak to všechno lítalo. Ale jako ATC vidíš to trápení... řídícímu je srdečně jedno, jestli startuješ motory s Ctrl+E a pojíždíš s autothrottle nebo co já vím, to je věc každého. Jde pak o to, jak se dotyční chovají, když je více provozu, nebo, když kvůli ostatním se mají někde zařadit a oni mermomoci chtějí dráhu v opačném směru, protože tam je ILS a oni nic jiného neumí a když jim někdo řekne, že si budou muset počkat, tak jsou naštvaní. A pak si vyber...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   11. 7. 2009 / 08:50
Matyx   
Četl jsem obě tvoje reakce a pořád mi to nějak nesedí. Chápu že řídícího nezajímá co pilot v letadle dělá, ale jen co z toho potom vyleze )) - a z tohoto úhlu jsem pořád neměl problém. Ano, asi bych třeba zazmatkoval kvůli stresu v momentě kdy bych musel jít G/A a byl tam pro to publikovaný holding, a prostě bych letěl dál . Taky neumím procedurální zatáčku (vlastně ani nevím co to je ). Nedělám automatický holding na FAF pokud nedostanu povolení k přistání, ale pokračuji na přistání a povolení se jen opakovaně dožaduji. Tyhle věci ale nikdy nevadily protože nikdy jsem na IVAO nezažil takový šrumec aby to bylo potřeba.
Jinak ale nemám problém zaletět libovolné přiblížení, na ruku i přes AP-FMC, mapy zásadně používám a FSku bez nich nepouštím ani v offlinu ), pod FL100 zpomaluju pod 250 uzlů, nemám plné klapky už na IAF, a na trati mě najdeš tam kde to říká můj letový plán, ať už to zajišťuje rnav equip nebo moje točení CRS u naladěného VOR či rafička NDB, a ten plán respektuje CDR a RAD.
Přesto všechno si ale nemyslím že bych zkoušky na vyšší hodnost udělal, nemám drill takže občas chybuju, mám jen letištní mapy a tím pádem nevím o případných omezeních třeba v TMA a nedodržuji je, a obecně postupy pro nestandardní situace neznám a neumím.

Takže rekreační pilot na mě sedí jak ulité, a ten rozdíl mezi offline a živým ATC "co něco plácne a dobroš" je pro mě fakt velký. Ale protože jsem si vědom svých neznalostí a neumu, tak mě prostě přítomnost přísného a zkušeného ATC který to "bere vážně" znervózňuje natolik, že si ten let pak ani neužiju. Takže radši zamířím někam kde je podobná lama jako já, ale je v pohodě a i když se občas něco nepovede tak si to užiju a vím že to oba bereme jako "hru na létání" ...... chápeš ?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   11. 7. 2009 / 10:12
Mike2811
Hloupost, zkoušky jsem dělal celkem tři:
1) FC - měl jsem asi 52 hodin, takže bylo jasné jak to dopadne, špatně jsem rozuměl anglicky a ani jsem nevěděl o čem to bude, ale stejně si dodnes myslím, že většina problémů pramenila z té špatné angličtiny a kdyby to bylo v češtině, dal jsem to už jako naprosté tele, na FC se chce stejně jenom to, co by měl umět každý, kdo nechce berzdit provoz - let k NDB, k/od VORu přistání ILS, let po okruhu v angličtině(což mi dodnes přijde trochu ujetý, protože mimo zkoušku jsem to nikdy nepoužil... ) mapy tehdy prakticky nebylo potřeba, jen VFR chart a nějaký seznámek frekvencí radionavigačních zařízení, dnes je snad součástí i G/A, takže mapa přiblížení už asi potřeba bude a samozřejmě PVD/AVD...
2) 2. kolo FC, několikrát jsem byl při zkoušce na čuměnou a dal jsem si hodně na čas, takže to dopadl výborně a já měl snad jen nějaké body dolů za frazeo. Při těch čumených se samozřejmě povedla spousta excesů a pokud uděláš jen jednu botu, tak to stejně dáš, např. jedno letadlo startovalo z pojezdové R a mělo odstartovat z 31, ovšem dotyčný to trochu přetočil a odpálil to z 22, zkoušku dostal, protože jinak to uměl...
3) SC, trošku těžší, dostal jsem mapu fiktivních SIDů, honili jsme se po celé republice, ale bylo to celkem v pohodě, udělal jsem jednu velkou botu - zase jsem špatně rozuměl anglicky a při pokynu continue procedure ILS rwy 24 jsem si vyložil tak nějak, jako že bych měl letět po LOC směrem od dráhy, no prostě sranda... , pak jsem měl jisté nepřesnosti ve vyčkávacím obrazci (tam mi byla snížena bodová ztráta, když jsem zopakoval, o co jsem se pokoušel, i když to tak úplně nevypadalo, ono honit nevžitého LearJeta v malém prostoru nad OKL dá zabrat... ), pak jsem při přiblížení na jednu dráhu točil opačným směrem ( to bylo vyjasněno jako změna mezi mapami, takže nikoliv moje chyba) a pak jsem ještě po přistání dostal pojíždět C, L, G a stání 46 (bývalé), den předtím jsem si tam dal novou aktualizaci scenerky a když jsem z Limy zatočil první doleva, tak jsem se záhadně objevil na Deltě... I přes to všechno jsem měl ještě rezervu pár bodíku...
Dodnes se za některé své excesy stydím, ale ty zkoušky jsem dal, takže mi není jasné, pokud dotyčný umí kvávknout anglicky, jak by to šlo nedat. Ty testy jsou trochu těžší, ale informace se dají najít všude (fakticky se dá všechno najít v materiálech na rlp.cz), tak se nevymlouvej...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   11. 7. 2009 / 10:40
FSPilot   
Hehe No, mě na SC vyšel super den Vychřice jako hrom, tak v holdu jsem plaval jak kus papíru Ono držet hold s bočákem 54kt není žádná prdel Navíc, když to bylo prakticky podruhé, co jsem to letěl Ale jinak to byla pohoda a v podstatě úplně normální IFR let, jako všude jinde
 

Změna názvů ratingů na IVAO   11. 7. 2009 / 10:45
B3d4   
To mě taky Dostal jsem přímo TBV a některak mi to furt uplavávalo Potom mi Borek řekl správný postup jak se to nalétává a oznámil mi strhnutí bodů Potom jsem ještě ve strestu potvrdil na dráhu 31 v LKPR přiblížení které neexistuje (lekl jsem se že jsem si nevytiskl mapu či co). Ale to byl až druhý pokus, první s RW se to hold nepovedlo (Já vím, jsem dobrej a nalepim si samolepku yšněsetvářícísmajlík: )
 

Změna názvů ratingů na IVAO   11. 7. 2009 / 10:33
FSPilot   
Ty moc stresuješ Pokud fakt umíš to, co píšeš, tak to bys moh strčit (troufám si říct) polovinu virtuálních dopraváků do kapsy, možná víc. Správný ATC sedí na tom stanovišti proto, aby tomu pilotovi pomoh a zajistil plynulost (když je tam víc lidí), což u těch "lam", jak píšeš, asi moc nenajdeš, protože takoví tam často sedí v domění, že jsou tam od toho, aby si s pilotem co nejvíc popovídali, takže po tobě povětšinou chtějí naprosté hovadiny, které tě můžou zatěžovat mnohem víc, než u nějakého uvědomělejšího ATC.

Uvedu ti příklad (možná ne, úplně ideální)...
Na LKMT přílety od TBV se podle dráhy v užívání posílají přímo na POLOM nebo BOHUM do klesání FL130 a předávají se APP (podle provozu samozřejmě, ale v drtivé většině to jde). Pokud to pilot nezvládne zaletět, tak stačí kváknout na ATC, že na ten bod není schopen sám doletět a ATC mu dá vektor a je to prakticky totéž. APP ho pak jen zklesá a před nalétnutím, nebo po nalétnutí daného bodu dostane éro vektor (jeden) a povolení k přiblížení. Éro naletí ILS nebo trať konečného přiblížení, předá se TWR a ta mu (podle provozní situace) jen vydá povolení k přistání a poté dá instrukce k pojíždění. A to je vše. Ideální průběh, všichni spokojeni.
V neideálním případě, který se může objevovat a objevuje se to probíhá asi takhle:
Letadlo letí od TBV v klesání do FL130, APP přebere, oznámí radarové vektorování pro daný druh přiblížení na dráhu xx a začne s ním hýbat sem a tam (jen aby si popovídal) - někdy je to nutné kvůli provozu, ale to je jen opravdu málo. Pak pod FL100 začne na letadlo plivat rychlostní omezení, nakonec ho zklesá a nechá nějak naletět přiblížení, éro oznámí "usazen", APP se zeptá, jestli plně usazen, éro odpoví, že ještě ne, tak si ho APP podrží (čím dýl na frekvenci, tím líp, žejo), pak éro oznámí, že plně usazeno a je předáno na TWR. Letadlo zavolá na TWR, TWR řekne dobrý den a povolí ho pouze pokračovat na finále (ikdyž má prázdné letiště - často se to tak děje, i já jsem to tak kdysi dělal), až na krátkém finále se letadlu oznámí, že přistání povoleno a než se dokecá, letadlo už víceméně sedí na zemi.
To je trošku extrémní případ, ale i v takovém se to vyskytuje - občas i letadlo APP nezklesá tam, kam má. Ale z krátka - čím víc ATC kecá, tím víc se to asi počítá a to si myslím, že to v tom prvním případě máš mnohem větší pohodu a není třeba stresovat.
Já konkrétně to ještě dělám tak, že pokud vidím, že dotyčný evidentně neví a je třeba více provozu, tak mu nějaké rady, co a jak pisnu po chatu, aby tam nedělal bordel a nezdržoval ostatní a nesetkal jsem se s tím, že by mě s tím někdo poslal do pryč a pokud někdo neví a dělá blbosti a je kolem prázdno, tak ho nechám, ať si lítá - nikoho tím neomezuje, tak co - jen pokud se trápí delší dobu, nebo je vidět, že evidentně s něčím bojuje, tak se zeptám, jestli chce pomoc, takže myslím, že tohle ohrnování nosem není
Snažím se tam být proto, abych těm pilotům pomoh a když vidím, že jde všechno hladce, tak s toho mám dobrý pocit a užívám si to stejně, jako lítání
Takže asi tak - abys mě jen pochopil

A ještě jedna technická - pokud něco nevíš, tak to nevíš a ATC tam sedí od toho, aby ti pomoh, takže stačí říct, že tudy cesta nevede a ATC ti najde jiné možné řešení
 

Změna názvů ratingů na IVAO   11. 7. 2009 / 11:17
Matyx   
OK, tohle beru, ten původní text mi vyzněl úplně jinak, sry.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 15:03
Koprik
Jak to tak na peraku jako ofljanista sleduju, tak horsi to uz s provozem v Cechach snad byt nemuze,nebo jo?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 15:15
FSPilot   
Ale jo, provoz je, občas i velmi slušný, ale ubývá těch, kteří si chtějí hrát na realitu a přibývá těch, kteří si chtějí hrát na "dopravní piloty" a vytvářejí takové prostředí spíš pro arkádovku, než pro simulaci reálného světa, což je dost škoda.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 16:18
Matyx   
Jaký je rozdíl mezi hraním na realitu a arkádovkou ? Já to pořád asi nechápu.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 16:22
Pips   
Obojí je hraní si, ale u hraní arkádovky u toho řveš "Jo!, Jo!, Jsem dobrej, jo!", kdežto u hraní si na realitu říkáš jenom "Checked" a "Set" )))
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 16:26
Matyx   
8---)))) tak nejak ...
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 16:32
FSPilot   
Jo, něco v tom stylu

Si vem, jak přiletí letadlo a na frekvenci 123,450 (což je defaultní frekvence při prvním připojení myslím) začnou psát "ostravo, přistávám"... jak se mu nikdo neozve, tak píše dál "haloo, přistávám na letiště" a pokračuje "slyšíte mě?". A mezi tím ti přilítá letadlo, komunikuje a letí na přistání a ty ho musíš zdržovat, protože mu oznámíš, že nějaký trotl se nepředvídatelně pohybuje kolem letiště, píše své úmysly, ale lítá úplně jinak. A to pak moc příjemné není pro nikoho. Je to extrém, ale i s tímhle jsem se nejednou setkal a to je ta arkádovka - Couter-Strike v prostředí FSky... hrůza
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 23:20
Matyx   
Jasně chlape, tohle fakt neobhajuji. Zvlášť teď, po pár plzničkách . Možná to mám fakt zkreslené kvůli vlastní přehnané míře sebekritiky, ale nejsem pilot (zatím, šetřím), ani řídící, je to prostě jen koníček, mnohem lepší než jakákoliv střílečka či squash )
Problém je v tom, že spousta z nás ("vesničanů") se ráda proletí bez "kravení", ale nemáme chuť ani čas řešit nějaké zavřené pojezdovky (NOTAMy), pořadí informací (frazeo) nebo jiné věci, jako je 100% připravenost na neočekávané situace (holding či g/a due traffic) protože to prostě nespadá do rámce naší představy letové simulace ala zábavy.
To zdaleka neznamená porušování předpisů nebo jiné narušování virtuálního prostoru IVAO, jen prostě nejsme profíci a neživí nás to. Takže bych byl opatrný s posuzováním "RF" pilot v A380, pokud ho chceš dostat do fronty, toť vše )))
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 23:35
FSPilot   
Tak kolego NOTAMy se snad ani od IVAO pilotů neočekává, že budou číst a znát. Obzvlášť od zahraničních, proto se o ně mají zajímat především ATC a vypisují ho do ATISu (že už tohle někdo není schopen přečíst je už trošku moc ) a podle toho taktéž navádějí letadlo.
Pořadí informací taky nikdo striktně nehlídá, důležité je spíš, aby tam vůbec byly, aby se dotyční vůbec domluvili a to je často docela problém
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 10:28
Kubikula   
Skvělá věc, souhlasím na 100%.
1, Opět to bude mít smysl skládat zkoušky a na IVAO se hned pozná, kdo je jaký fanda.
2, Mít zkušenosti neznamená znát frazeo, což si někteří piloti pořád pletou.
3, Pokud budu chtít, podaří se mi nalétat 200 hodin na ivao lety přes Atlantik a mé přistání, pomocí autopilota, se sice vždy podaří, ale jakmile se mě někdo na něco zeptá z řízené oblasti - raději odpojím IVAO a dokončími offline. Nebo se to zkrátka naučím, složím zkoušky a potom, když potkám někoho se stejným titulem na obloze, zjišťuji, že se se mnou baví s náležitou úctou.
4, Z vlastní zkušenosti vím, že za tím kapitánem se kolikrát skrývá kde-co.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 10:56
Flogger   
Ty pilotní frčky jsou spíš taková sranda, protože nic nepřikazují a nezakazují. Co mne ale víc zajímá jsou ty nová hodnocení pro řídící. To je fakt myšleno tak, že třeba člověk s S2 může sedět jen na pozici DEL a nikde jinde?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 10:57
FSPilot   
Na info Však u nás to tak prakticky už funguje delší dobu
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:20
Flogger   
tjn.
A co LKAA_FSS, jak to bude tam?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:25
Jakov
To se zakáže, protože jej nelze podřadit po jakoukoliv z nových hodností.
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:38
Flogger   
to je diskriminace
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:39
FSPilot   
To máš prakticky totéž, jen ve větším a s jeho obsazeností je to prakticky jedno Dneska tam může asi kdokoliv, ne?
 

Změna názvů ratingů na IVAO   10. 7. 2009 / 11:22
Jakov
Osobně musím říct, že mi to je úplně jedno
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ