FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 25. 11. 2025, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
B737 - fuel imbalance v dusledku uniku paliva Jeden příspěvek | Celý strom
B737 - fuel imbalance v dusledku uniku paliva   14. 7. 2009 / 19:23
Teflon_490   
Mohl by se prosim nekdo z veci znalych vyjadrit k tomu, jak se postupuje v pripade uniku paliva z jedne nadrze? Predpokladejme, ze v druhe nadrzi bude tolik paliva, aby to zpusobilo zacne fuel imbalance, a druha uz je prazdna. Litam tak dlouho, abych vylital tolik paliva, abych bezpecne pristal? Nebo se muze v tomto pripade jit na pristani hned?
   Seznam příspěvků  

B737 - fuel imbalance v dusledku uniku paliva   15. 7. 2009 / 10:46
A.J.Scandall   
Tohle jmenovitě nikde není uvedeno ani doporučeno, nicméně jelikož v případě zjištění úniku paliva se zháší na příslušné straně motor (kvůli možnému zapálení paliva), je rozumné agónii nijak neprodlužovat a sednout i s velkým rozdílem paliva v jednotlivých nádržích. Přinejmenším na simulátoru se to tak dělá a ani dvě-tři tuny imbalance (maximum, co jsem zažil) není takový problém.

Ono jestli motor sežere tunu za hodinu, a třeba by v té "zdravé" straně byly 4tuny, tak by bylo potřeba lítat na jeden motor tři hodiny, než se sníží výsledný imbalance na jednu tunu. To je proti zdravému leteckému rozumu
 1x    Seznam příspěvků  

B737 - fuel imbalance v dusledku uniku paliva   15. 7. 2009 / 22:07
Teflon_490   
Diky za objasneni, ani sem nevedel, ze se na strane uniku vypina motor...to dela z uniku paliva jeste vetsi adrelanin, nez sem mysel
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ