FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 10. 6. 2024, svátek má Gita Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba Jeden příspěvek | Celý strom
Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 09:09
Létající myš   
Jsou prázdniny a tak něco pro odlehčení.
Japonské aerolinky JAL nedávno učinily pokus. Vyndali veškerý náklad z Boeingu 747 a rozložili ho na podlaze školní tělocvičny, aby zhodnotili, co je během letu opravdu nezbytné. Výsledkem testu je rozhodnutí, že veškeré příbory zkrátí o jeden centimetr.
Aerolinky kvůli krizi sahají k drasticky úsporným opatřením. Mezinárodní asociace leteckých přepravců IATA oznámila, že aerolinky ve snaze šetřit palivo zmenší lžíce a zredukují počet palubních časopisů. Šéf Ryanairu v nedávné televizní diskuzi nevyloučil ani poplatky za použití sáčku na zvracení.
34358 B / 580 x 485 / A090720_PKN_INFOGRAFIKA_LETY_VSTOJE2_N.JPG
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 09:11
B3d4   
http://cestovani.idnes.cz/podivejte-se-jak-se-bude-letat-na-stojaka-prvni-navrh-z-dilny-airbusu-1ig-/igsvet.asp?c=A090720_124102_igsvet_tom

Předběhl jsi mne o dvě minuty
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 09:12
Létající myš   
JUPIIIIIIIIIIIIIIII
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 09:22
Dom
No Sakra,tak RyanAirem uz nemam v planu litat
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 09:44
Tomáš G.
Airbus = vzdušný autobus - v autobuse se taky často jezdí na stojáka, taky jsem se několikrát ptal řidiče jestli dostanu slevu když si nemůžu ani sednout a nikdy jsem ho neukecal, myslíte že Vám dají slevu na letenku když budete stát?
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 09:49
pseudoMates
Už jen čekám, kdy nějaká chytrá hlava přijde s návrhem, že se bude na podlaze ležet v několika vrstvách. Ušetří se tim za sedačky a bezpečnostní pásy..
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 09:55
Tomáš G.
A ty co budou ležet ve spod za to budou platit jako za erotické služby. ))
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 09:58
B3d4   
A ti co by byli nahoře taky
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 10:02
Tomáš G.
Je to hierarchie dolní platí hornímu za poskytované služby a ten zase dalšímu a tak, tak že nejlepší je být nahoře užijete si dostanete zaplaceno ale Vy už nikomu neplatíte. A menšiny by se nemohli bouřit že jsou utlačované.
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 10:02
pseudoMates
Ti, co budou vespod, budou platit za masérské služby a ti, co budou nahoře, budou platit jako za erotické..
A ti uprostřed za rektální vyšetření..
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 09:55
Dom
no jzs,to bych chtel videt kolik kastanu by prezilo ten let,a ted takovej let do australie,tak to by byla sebevrazda
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 10:11
FSPilot   
Taková technická... Když sedí člověk o běžné výšce (cca 180cm) ve standardním éru, tak se musí mírně sklonit, aby viděl ven. Jak to bude v případě Ačka, kde budou lidi stát? Ven neuvidí nikdo? Nebo posunou okna nahoru (docela velká konstrukční změna) - to by ale zabránilo koukat ven dětem... nebo okna zruší úplně? A nebo přes okýnka budou koukat jen děti a z venku bude vidět opasky cestujících?
Vida... tak mě teď napadá, jestli včera zmíněná A370 nebude právě éro na stojáka, kde budou 2 řady okýnek (pro děti a pro dospělé)
A ještě mě napadá... pokud je mezera menší, tak to ven uvidí každý druhý cestující, který bude na okraji letadla? Už teď v natěsnaných letadlech (Ryanair) je to tak, že občas na někoho výjde "přepážka" mezi okny, na kterou čučí celou dobu letu...

Teda, z prestižního a luxusního způsobu dopravy se stává MHD Je to trošku k smíchu... asi se začnu bát létat
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 10:18
Tragédie v JRD
na to, jestli z letadla vidis ven nebo ne, ti se*e bilej tesak .. i dneska mas prakticky v kazdem letadle par mist, u kterych jsou okynka tak blbe, ze prd vidis (a taky mista, kde zadny okynka nejsou)..

co je na leteani tak prestizniho a luxusniho? mozna videno ocima bezneho cecha, pro ktereho je i ta nejlevnejsi economy relativne draha... nikoli vsak na zapade, kde je (pokud budeme pomerovat cenou a luxusem) na tom i (u nas zatracovana) zeleznicni doprava "lepe" (luxusnejsi, drazsi)... prestiz v tom nevidim zadnou , a luxus (pokud clovek nelita v prvni tride) taky zadny - i v pitomy karose se sedi lip, nez v dnesnich letadlech.

prestiz a luxus .. to bylo. ale uz ponekud v davnejsi dobe.
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 10:21
FSPilot   
Právě, že o té dávnější době mluvím Kdy se lítalo v Dakotách apod.
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 10:39
kuma   
Ano, v dakotách... !!
Ale nejlepší byl předchůdce dakoty, první následník "DC-2" - tedy "DST" (Douglas Sleeper Transporter"). Jen dvě řady klubovek, vždy u okénka po dvou proti sobě - jedna řada vpravo, jedna řada vlevo, každý pár jednoduše změnitelný na dvě lůžka Pullmanovy kvality. Dé-es-téčka taky měla okénka pro horní řadu - jako autobusy RTO - podle toho se na fotkách rozeznaj od pozdějších DC-3..
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 11:29
Kubikula   
Nejprve jsem chtěl tvrdě oponovat, ale pak jsem se zamyslel a musím ti dát za pravdu. Pokud tedy nemyslíš ty původní karosy - ty byly opravdu strašné.
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 11:29
armyboy
Ano letecká doprava bývala měřítkem rychlosti, kvality a luxusu. Dnešní managament leteckých společností ruku v ruce s výrobci letadel udělali z letadel symbolu, kdysi kvalitního, rychlého a pohodlného cestování, létající dobytčáky pohodlné prostorné sedačky o tom si dnes můžete nechat pouze zdát nebo za ně zaplatit nehoráznou cenu. Ano máš pravdu v dnešních vlacích a dálkových autobusech je jistě větší pohodlí než v letadlech společnosti "přeprava dobytka vzduchem" alias Ryanair. Dokonce i v oblasti služeb začínají mít vlaky a autobusy ve srovnání s nízkonákladovými společnostmi navrch. To co bylo kdysi chloubou dopravy se pomalu stává žumpou. Vedení Ryanairu mě a myslím že nejen mě šokovalo zvažovaným zpoplatněním použití toalety. Dost dobře v praxi si to nedokáži představit, v případě, že budu potřebovat na toaletu a nebudu ochoten zaplatit tak co letuška mě vykáže vykonat potřebu ven z letadla? Ovšem nápadem létání na "stojáka" to firma Ryanair doufám nemyslí vážně, a pokud ano pak svou zvrhlostí jak degradovat leteckou dopravu zachází již příliš daleko a nám cetující veřejnosti nezbývá než doufat, že to IATA nebo národní UCL nepovolí a prokáží tak dostatek rozumu.
Nejsem odborník na leteckou bezpečnost ani na leteckou medicínu, nicméně jako zdravotník pracující v urgentní obalsti medicíny si bohužel dost dobře dokážu představit jak by asi vypadali stojící cestující po letecké nehodě. A nemuselo by se jednat ani o nehodu stačilo by tvrdé přistání, již vidím přistavené sanitní vozy odvážející cetující důchodce se zlomeninami krčků kyčelních kostí. Či poraněná ramena a dolní končetiny.
Ano čína je na nejlepší cestě ke schválení této zvrhlosti, nicméně Čína je Čína a my jsme Evropané.
Osobně cestuji vzduchem dost často letěl jsem skoro se 2 desítkami letecký společností ale Ryanair vyhrává první cenu obludnosti, nepohodlnosti, neochoty personálu a nízké kvalitě služeb (za předpokladu že si služby zaplatíte, pokud to vůbec lze). Rád bych věděl zda někdo dělal ekonomický propočet kolik utratí cetující za let z bodu A do bodu B se "standartní" aerolinkou či nízkonákladovou společností při podmínkách služeb, termínu pro zabookování a počtu zavazadel které vám "standartní" aerolinie přepraví zdarma. Osobně si myslím že ten cenový rozdíl nebude tak velký.
Co říci závěrem snad jen to že budoucnost nízkonákladových společností by mohla vypadat nějak takhle. http://www.youtube.com/watch?v=6VLYpKGVBUg

S Ryanairem jsem letěl 2x v životě a to na letu BRQ - STN a zpět po této zkušenosti raději létám se společností Austrian z Vídně i když cena letenky je jinde.
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 12:30
orlík
Pro dopravu na vzdálenosti v řádech stovek až tisíce kilometrů by byly vlaky zdaleka nejlepší. Tedy expresní vlaky - koleje jsou všude, vlak je výrazně levnější než letadlo a nabízí mnohem větší pohodlí. Rychlost je myslím srovnatelná - nádraží jsou v centrech měst, netřeba cestovat na letiště a tam se hodinu a půl před odletem podrobovat osobním prohlídkám a odbavení. Ovšem chtělo by to aby jezdilo více vlaků typu německého ICE, pak by dopravních letadel se stojícími pasažéry nebylo třeba. A jestli uvidí z okýnek, to si myslím, že zájemci o taková letadla /lety/ opravdu řešit nebudou. Troufám si hádat, že těch okýnek bude v letadle bez sedaček výrazně méně.
Ovšem při posledním letu do zámoří jsem ovšem měl pocit, že "na stojáka" by to bylo pohodlnější. Další sedačka byla mé blíže, než je délka mé stehenní kosti (mám necelé 2 m, ale ten černoch vedle mě měl dobře o 20 cm víc a v ramenou tak metr, chudák). Snižování nákladů je už v extrémní pozici. Ale chceme to tak i my, jinak bysme s tím nelítali.
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 12:40
Dom
s tou cenou vlaku si dovoluji tak trochu nesouhlasit,chteli sme jet do Toulouse vlakem,bohuzel by to vyslo stejne jako letadlo,pro 3 lidi,tak se zas jelo busem,ten stal pro nas 3 asi 12 tisic,nejdrazs to bylo v ty Francii.
Ale samozrejme treba do Nemecka a jinych nasich sousedu se vyplati ten vlak
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 12:52
orlík
No to je fakt, já to spíš myslel, co by, kdyby. Vlakoví dopravci se trochu učí od leteckých - záleží na tom kdy a jaký lístek člověk kupuje, existuje poměrně komplikovaný systém slev - jezdil jsem napr. do Bologne. Jednou za 6000, za půl roku to samé za 3000! Dost záleželo na paní v pokladně - našla mi prostě levnější lístek - pro mě trochu nepochopitelné, že si nelze v době internetu přesně zjistit cenu, ale je to tím, že to bylo přes několik společností (české dráhy - rakouské i italské). Na 2. stranu letenka za stejných podmínek mě vždycky stála kolem 20.000,- Akorát, že vlakem to trvalo o den dýl. Můj předchozí příspěvek se týkal spíš rychlovlaků.
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 12:55
Dom
No prave tohle byli rychlovlaky,od nemecka jo,Nemecko-Pariz ICE,a Pariz Toulouse TGV
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 12:57
Tragédie v JRD
mezinarodni zeleznicni tarify .. to je jeden velky obrovsky gulas.... ve kterem se nevyzaji ani sami draznici.. s internetem to ani nesouvisi. orientacni cenu si muzes zjistit treba na www.jizdenka.cz, ale ani ty ceny nejsou tak uplne ok...

... ale ono nemusis ani mezinarodni tarif... ono i vnitrostatni vlakovy jizdenky v takovem nemecku, francii, anglii (a v podstate i kdekoli jinde) jsou na (i lehce nad) urovni levnych letenek ...
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 12:39
Tragédie v JRD
ale no tak .. zas z toho tak nevysiluj ... klidne at si to zavedou, me to nevadi ... proste s nima nebudu litat (a stejne tak kazdy, komu to vadi)...

vzdyt prece to, ze to potencialne nekdy zavedou, jeste porad neznamena, ze do toho era musis lezt...
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 12:58
Létající myš   
Přesně tak Letecký přepravce si dovolí vše, co mu cestující bude tolerovat. Jeho vůbec nezajímá pocit cestujícího, ale zisk a kapacita přepraveného množství bez ohledu, zda je to cesťák, nebo pomeranče. obrana je jen jedna a to jdu proti zaměstnavateli - nelétat s tím kdo mě degraduje na kilodolar.
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 13:01
kuma   
Máš v zásadě pravdu, ale i tak je zajímavé, kolik cestujících (i při plánovaném opatření, že za blitlík budeš platit) s nimi pořád létá. Pak se není co divit, že budou utahovat šrouby - nejlíp do stadia, že se lidi nechaj natláskat do plechového kontejněru, který bude vysokozdvihem zasunut do letadla - a hotovo. Pokud je dost cestujících, kteří to přijmou, pak prostě ta cestovka funguje - a jak píše TVJZD, jediné je se jí vyhnout...
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 13:07
Létající myš   
No jo, ale takhle uvažuješ ty a pár lidí. Když se podívám do doby minulé, tak se hodně změnilo v chápání letecké dopravy. kde jsou ty doby, kdy dopravce se chlubil pohodlím a servisem. Teď je to rychlost a kapacita. Bohužel ani nebe a cesty na něm nejsou nafukovací a tak přicházejí s takovými nápady jako Čína. není nic příjemného ani pro pasažera , ani posádku čekat na povolení třeba i 50 min.
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 13:16
kuma   
Poslední éro, které nabízelo luxus a komfort jako první devizu, byl Concorde... Kde je mu konec...
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 13:19
Létající myš   
Krásné letadlo, nekrásný konec. Škoda ho.
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - rychlost kvalita a luxus?   22. 7. 2009 / 10:29
Jakov
To samozřejmě byla...ale taky si uvědomte, že v té době rychlosti kvality a luxusu by si většina z vás letenku nemohla dovolit...to se prostě nedá nic dělat, většina lidí chce létat hlavně LEVNĚ, takže se prostě letecké společnosti snaží uspokojit poptávku. A jak někde pod tímhle píše Tragéd...nikdo neříká, že s nimi budeš muset létat...
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 10:28
Viktor17   
Myslím, že by bylo úplně nejlepší, když sedačký zruší. A místo PAX se bude udávat jen CARGO. Sedneš si vedle bedy, pod hlavu si dáš kufr...
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 13:15
kuma   
takhle by se toho tam vešlo víc....
mějme na paměti, že zde citovaný projekt sedaček "na stojato" vychází od japonských JAL - a kdo někdy viděl japonský "nádražní hotel" - kde jsou buď jednotlivé pokoje 2x2 metry se vším všudy (ložnice, obývák, kuchyňka, sprcha, šatní skříň - vše v jednom) nebo dokonce kde jsou plastové "toulce" do kterých se na přechodný spánek cestující zasouvají jak včela do komůrky v plástu - toho to nemůže překvapit. Podle Japonců je i "na stojáka" zbytečné plýtvání místem!
18909 B / 571 x 328 / 00016090b.jpg
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 13:18
Létající myš   
Tak to jsi mě dostal. Tlemím se ještě teď.
Proboha jen to někde nezveřejni. Ti pitomci by se toho nakonec chytli.Pak už jen zbývá místo nás fototapeta na okýnka v kabině a bude dokonáno.
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 13:30
FSPilot   
Jak se do tohoto nastupuje? A je to tak i v pilotní kabině? Tež v rámci úspory místa... taby se dali nacpat ještě aspoň 2 cesťáci a půlka letu normálně, půlka na zádech, aby to měli všichni stejně... paráda
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 16:37
kuma   
Ano, je to tak i v pilotní kabině. Pro zachování pocitů nutných pro řízení v 3D prostoru budou piloti sedět hlavou nahoru, pro úsporu místa budou současně v kabině pilotů i sedačky letušek, to jsou ty hlavou dolů.
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 14:33
Millhouse
...no to si děláš pr***l , hehe , to by bylo zajímavé zvlášť v kombinaci : muž normálně - žena hlavou dolů
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 14:35
FSPilot   
To by se muselo ještě o kousek posunout... tyjo no... větší tlačenka, víc lidí - navrhněte to
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 14:38
Millhouse
Napiš to vedení ČSA , v rámci úspor . třída Economy : Na stojáka , třída Bussines ,zde prezentovaný obrázek od Kumy
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 15:40
Létající myš   
a třída observer, přivázaný na křídle
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba   21. 7. 2009 / 16:32
ondras   
Za chvilku by to mohlo vypadat nějak takhle.
25818 B / 600 x 404 / full-bus.jpg
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba II.   23. 7. 2009 / 09:15
B3d4   
http://ekonomika.idnes.cz/dve-tretiny-lidi-by-letely-na-stojaka-pokud-by-to-bylo-zadarmo-put-/eko-doprava.asp?c=A090723_083543_eko-doprava_fih
   Seznam příspěvků  

Jak budeme létat ve stoje - šetřit je potřeba II.   23. 7. 2009 / 09:36
Létající myš   
byl jsi rychlejší......
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ