FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 19. 5. 2024, svátek má Ivo Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Posky 737 a bod dotyku Jeden příspěvek | Celý strom
Posky 737 a bod dotyku   22. 7. 2009 / 15:21
Dom
Zdar

Mam takovy problem,pri dosedu se mi kola u tohohle letadla zabori tak 30 cm pod runway,nevypada to zrovna nejlip,nevite nekdo co s tim
28532 B / 600 x 480 / 2009_07_21@21_47_16.bmp
 

Posky 737 a bod dotyku   22. 7. 2009 / 19:32
FSPilot   
- Jak moc jsi s tím fláknul?

- Dělá to všude, nebo jen na jediné scenérce?

Teoreticky by se daly posunout body v "aircraft.cfg", kde jsou ty body tuším definované...
 

Posky 737 a bod dotyku   22. 7. 2009 / 20:17
Matesaax
No co si pamatuju tak s B-738 od Posky jsem měl hodně problémy s přistáváním,protože byl na to hodně moc citlivý,stačilo trochu tvrdší přistání a došlo k nějaké podobné věci jak popisuješ,nebo k totální havárii.
 

Posky 737 a bod dotyku   23. 7. 2009 / 08:52
Dom
1) Flaknul sem s tim asi 150 ft/min

2) ano dela to na vsech scenerkach

3) o tomhle sem slysel,ale bohuzel nevim jek to udelat
 

Posky 737 a bod dotyku   23. 7. 2009 / 09:23
Vita Zenisek
3) Jsi na spravne stope. Sekce [contact_points], kazdy bod je definovan jednim radkem point.x= a za nim je rada cisel.
Tady mas co ktery cislo znamena, to poskozeni se tam da taky nastavit. Takze si odzalohuj puvodni a hraj si.

//0 Class
//1 Longitudinal Position (feet)
//2 Lateral Position (feet)
//3 Vertical Position (feet)
//4 Impact Damage Threshold (Feet Per Minute)
//5 Brake Map (0=None, 1=Left, 2=Right)
//6 Wheel Radius (feet)
//7 Steer Angle (degrees)
//8 Static Compression (feet) (0 if rigid)
//9 Max/Static Compression Ratio
//10 Damping Ratio (0=Undamped, 1=Critically Damped)
//11 Extension Time (seconds)
//12 Retraction Time (seconds)
//13 Sound Type
//14 Airspeed limit for retraction (KIAS)
//15 Airspeed that gear gets damage at (KIAS)
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ