|  | |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   24. 7. 2009 / 20:28 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   24. 7. 2009 / 20:44 |  | 
 |  |  |  | | no pripominalo mi to moje zaciatky na FS  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   24. 7. 2009 / 21:06 |  | 
 |  |  |  | | No neviem, vela nechybalo a skrkal by vyskovku  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   24. 7. 2009 / 21:14 |  | 
 |  |  |  | | ja by som uz bobkoval  ... som mylel ze v reali sa toto nestava  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   24. 7. 2009 / 21:20 |  | 
 |  |  |  | | No, když sešpatně odhadne potřebná délka ke startu, tak i jo, zrovna nedávno byl incident s nějakou A340, která posekala osvětlení ještě 200 metrů za dráhou, protože jí to nějak netáhlo... Jinak tohle byl test - bylo to úmyslné. Vsadím se, že to potom ještě prodali za plnou cenu, já ybch teda žádal z těch 6 miliard slevu...
      | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   24. 7. 2009 / 21:29 |  | 
 |  |  |  | | no dufal som ze testy  typu "oskrieme zadok ci to vydrzi" sa robia na nejakych maketach  , teda väcsinou sa aj robia co ja viem no ale ked si to v Airbuse nemohli dovolit...  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   24. 7. 2009 / 21:57 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   24. 7. 2009 / 22:17 |  | 
 |  |  |  | | Noo, já bych teda, řekl že tomu přihli až po odlepení a nikoliv už během něj, ale kdo ví...      | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   24. 7. 2009 / 22:28 |  | 
 |  |  |  | | ale ten uz bol vo vzduchu.. po rozlete som uz videl hocijake kusky  ak by to takto tahal uz z drahy do takejto vysky tak by podla mna presiel do padu.. (ale to si iby myslim ak mate ie skusenosti tak ma mozte opravit)  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   25. 7. 2009 / 09:32 |  | 
 |  |  |  | | Teda nechci do toho moc kecat,ale podle ořezu to vypadá jako ne moc kvalitní fotomontáž | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   25. 7. 2009 / 11:47 |  | 
 |  |  |  | | Ta fotka by ani fotomontáž být nemusela. Mně to připadá jako pohled jen na vztlakový klapky a ne na křidlo se zataženýma klapkama, ale zas tak dobře Airbusy neznám, takže pokud je to celý křídlo, tak je to opravdu hodně šílenej úhel náběhu. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   25. 7. 2009 / 16:35 |  | 
 |  |  |  | | Četli jste si ten popisek u toho? Nepřijde mi nereálný to nad dráhou nechat rozjet a pak lehce přitáhnout... pár vteřin tenhle sklon to éro dokáže udržet. A300-600 neni éro, který by to po letu na posádku "bonzlo". | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   25. 7. 2009 / 20:03 |  | 
 |  |  |  | | no ... ze by se zrovna na airliners.net dostala fotomontaz .. to se mi ani uverit nechce... no vzhledem k "prilezitosti", pri ktere byl ten let proveden, je mozne ledasco | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   24. 7. 2009 / 22:21 |  | 
 |  |  |  | | Viděl jsem o tomhle dokument... první testy se nepovedli, došlo ke značnému poškození trupu a musel být přepracován. Takže myslim, že tohle neprodali a zůstává na testování. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   24. 7. 2009 / 22:09 |  | 
 |  |  |  | | no nechtěl bych být cestující    | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   24. 7. 2009 / 22:26 |  | 
 |  |  |  | | to je zistovanie minimalnej vzletovej rychlosti nie? nieco otom som videl na Discovery | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   24. 7. 2009 / 22:37 |  | 
 |  |  |  | | dle mého shlédnutí je to testování chování při tail striku | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | OT: ten autobus 380 si musel vytrpet   25. 7. 2009 / 12:05 |  | 
 |  |  |  | | Jiskří to hlavně od nějaké ostruhy. Ale v čase videa 0:26 už stejně zadřou ocasem, to bych řekl, že asi v plánu nebylo  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |