FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 8. 5. 2024, Den osvobození Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nový kokpit: Radši B737NG či B757? Jeden příspěvek | Celý strom
Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:05
honzaa
Ahoj,
projednává se MOŽNÉ založení nového reálného kokpitu 1:1.
Viděli by jste radši
B737 Next Generation-speciálně propracovaný,velice levný
či
Boeing 757(767)

Nepište sem jiné příspěvky než jen hlasování typu
B737NG
B757

Díky moc

 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:06
B3d4   
Nejsi ty pseudotopinka?

ale ať ti udělám radost B737NG
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:07
honzaa
Psst! Nesmí to vědět Topinka,pokud budete chtít B757!
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:31
Figi
drzim palce
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:33
Dennny
737NG >-D
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:33
XEAR
já už se vyjádřil, jasně že 757
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:34
Figi
ja by som bral ale B777
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:37
XEAR
ta se děla/delala někde na Slovensku, 757(767) nikde v okolí neni...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:47
Figi
nedelala...na Slovensku mame B737NG
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:47
B3d4   
no to my v čechách taky
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 13:12
kluk ušatá
ale houby nedelala... www.777cockpit.com
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:37
honzaa
777 by nebyla asi 100%..
B757 by jsme ještě nějak sestavili,B737NG by odpovídala realitě(i sedačky),možná by jsme přidělali kyslíkové masky..
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:38
B3d4   
tak když je to 757 by jsme ještě nějak sestavily, tak to se na to vyserte a jděte do 737 jinak držím palce, ale upřimně, moc si od toho neslibuji ...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:42
Jakub Edr
Chceš levný simulátor?
Tady jeden návrh.
30167 B / 600 x 483 / Ararat_05_2042_balon_yy.JPG
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:43
FSPilot   
levný? Bych řek, že to by moh být nejdražší na provedení
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:45
Jakub Edr
Proč? jeden košík, a 4 projektory kolem a nad tebou namalovaný balón
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 13:29
FSPilot   
Nojo, ale vychytej to, aby se to chovalo jako balón Tak třeba zatáhneš za hořák a v obýváku nad hlavou ti to začne hořet To je třeba zabezpečit
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 14:07
Anacron
No tak by tam byly proužky červeného a oranžového papíru do kterých by foukal větrák
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 12:53
Luděk Ch.
Pokud nenapises nejake podrobnosti, jako jestli bude sim pro uzavrenou skupinu lidi nebo pro verejnost, pripadne kolik bude stat poletani, je dotaz na simulovany typ letadla k nicemu. Tak k tomu neco napis.
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 13:05
Jakub Koutný TVS461
Představa je to krásná ,ale nebude toho nějak moc? 2 simulátory 737NG v Praze? Lepší by bylo něco na Moravě abychom my moravaci nemuseli do prahy
Samozřejmě jsem pro 737NG a to jednoznačně. Ale více by mě zajímalo jak to budeš mít s cenama atd...
Každopádně hodně štěstí
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 13:17
Zouzman Air
757
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 13:40
Cirrus/Pindra
A320 family
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 13:43
XEAR
ale noták... to si tam muzeme vzit par notebooku, dat vedle sebe a je to to same...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 13:46
Cirrus/Pindra
ty si žbrbla viď jinak, byla by to zajímavá změna...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 13:47
XEAR
si muzes koupit hodinu na simu CSA, ne ? 757 tady nikdo nemá a nevím, jak do dělaji v Air Slovakia, jestli lítaji nekam na hodiny a prezkouseni na simu
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 14:01
Cirrus/Pindra
Když mi na ni přidáš, tak klidně

Jinak B757
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 16:12
Ciki   
Projekt už jede
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 16:31
Cirrus/Pindra
jo? povídej..
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 18:05
Ciki   
čím míň se toho ví.... Ale rozhodně to nebude veřejná záležitost, spíše nadšenecký projekt. Je stále víceméně v základech, shromažďují se tuny potřebných dokumentů, řeší se technické překážky...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:30
MiG-21MFN
btw, kdy budeš třeba na icq? docela bych začal už dělat ten sidestick
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 14:43
Mike2811
Možná by to chtělo trochu více info. Sám za sebe fandím B757/767, ale pokud by to nešlo udělat prvotřídně, tak je otázka, jestli jít do toho. Mé neskromné přání by byl B747 . Jinak pokud to má být v Praze, nechcete spíše zauvažovat o něčem jiném, než budovat to, co už je k dispozici ? Minimálně by se dalo uvažovat o B737 classic nebo rodince A32x. Prostě buďte o něco originální a nedělejte to, co už je k dispozici...

P.S: Už jsi zase dospěl, že buduješ profi simulátory ?
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 16:40
honzaa
Balón ROZHODNĚ nebude.
Bohužel na Moravě sim být nemůže.
Jedině, že by byl v kamiónu. Nebo budeme kočovníci :- ))))!

Jinak simulátor bude pro širokou veřejnost,ne jen nějaké pracháče.
Bude se platit (u 737NG)(zatim bych to tak viděl) za
1) Čas letu (1 min 5 Kč)
2) Přiblížení(ILS 80Kč,VOR DME 60 Kč)-pouze na letištích,kde si pilot může vybrat
3) NM (?(nm) : 2= částka)
4)Přistání,mezipřistání,touch and go(50Kč,60Kč,100Kč)
Příplatkové služby
1) IVAO,VATSIM(10Kč)
2) Pokrytí pro let-ČR,SR-100%= 120Kč,50%(např jen LKAA_CTR)=60Kč,50% pokrytí jiného FIRu 250 Kč
3) Kapitán Travel Service(částka dle kapitána)
4) Speciální předlotová příprava 80Kč
5) AES(120Kč)
6) Simulace havárií
atd.atd.
Takže Let z Korfu do Prahy s využitím ILS 24 a časem letu 1:30,pokrytím okolních FIRů,100% pokytím LKAA,s AES,spec. předlet. příprava by vyšel na
cca 1097Kč
+ malé polatky za placená letiště
+ elektrika,nápoje..

Já bych hlavně sázel na obrat.

Také
B747 bylo strakatý,pochybuju,že najdeme všechny součástky.
Časem by přibyla např. Cessna, vrtulník
A320-nevim nevím,ale podívat se mohu
B737 classic nebude,nejsou na něj díly

Každopádně by B737NG byla provedená velmi slušně

Vím, že jedna B737NG je k dispozici,ale každý si let u Topinky dovolit nemůže.
U nás by mohl!

Také mám v plánu spolupracovat s VAs,IVAO CZ a i VATSIM.

Tento simulátor nemá ani "základnu",zítra o ní rozhodnete... Na 50% to nevyjde,ale třeba jo..
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 16:47
B3d4   
2) Létám vizuál
3) Platí se od minuty nebo od NM?
4) Proč je T a G dražší než mezipřistání?
Příplatkové:
1) IVAO se neplatí
2) Taky se neplatí tytyty
4) Zvládne každý udělat po svém
5) Nepotřebuju

Nápoj si koupím sám, elektrika by měla být započtena v ceně za minutu letu
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 16:56
honzaa
2) Já Ti dam
3) oboje
4) Protže může tu být nějaký vy*uránek,který bude létat kolem letiště okruhy

1) Já vim,ale připojeni
3) Jo,co já mám zařizovat ATC zadarmo!
4) Když tam nebude mít fuel planner
5) Nepotřebuješ,ale na letisti kde AES je,tak ho proste zaplatíš

Nebudeš moci, ok, bude se plAtit za jedno spLáchnutí záchodu.
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 16:59
B3d4   
3) Takže za minutu letu, a 5nm zaplatim za minutu letu i za 5nm?
4) A co je na tom zlého?

1) Yeah ...
3) A když si ATC zařídím sám? Mimoto, platí někdo Borkovi, když na event zorganizuje ATC? (KRAVINA)
4) Tak pod pojmem speciální letová příprava si nepředstavuji naládování paliva dle tabulek a trasy a toho všeho
5)Tak v tom případě ta cena je tošku přehnaná
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:13
honzaa
Změna systému.
To je jedno zatim
 

Nový kokpit: B737NG-hlasování uzavřeno   25. 7. 2009 / 17:15
honzaa
Z Vašich hlasů to je nerozhodné,
Když k tomu přičtu svůj hlas pro 737
a pár hlasů z ICQ(737NG 2x)
tak B737NG..

BUDE BOEING 737 NEXT GENERATION

 

Nový kokpit: B737NG-hlasování uzavřeno   25. 7. 2009 / 17:26
Mikel   
Hurááááááááááá !!! Máte někdo šampaňské ? Co se slaví ? No přece nový simulátor...BOEING 737 NEXT GENERATION
 

Nový kokpit: B737NG-hlasování uzavřeno   26. 7. 2009 / 12:30
Luděk Ch.
Nebude, nevěřím
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 22:08
Michal (CSA447)
3) předem řikám, že je to naprostá kravina, ale nemůžu to nenapsat...
Když ty teda za docela slušný prachy zařídíš pokrytí (mno, dejme tomu 10 icq zprav by mohlo stačit). Ten daný atc, kterého seženeš z toho uvidí uplný hovno. ... to by jste rovnou mohli platit ATCum (as real as it gets + současný postoj divize), pevně věřim tomu, že by FIR byl obsazenej H24 (když teda pominu veškerý RRs IVAO )

Jinak, B737NG. Obávám se ale, že když to vyjde, tak že cenově do bude velice podobný (nebo né uplně moc realistický) konkurenčního simu.
Jinak Honzo, hodně štěstí a pevné nervy při stavění.... osobně si nemyslím, že se tento sim někdy dočká světla světa.
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 00:46
Mike2811
Myslím, že za úspěch se dá považovat i fáze vypracovaného projektu...
Osobně tu politiku placení různých podivných poplatků vůbec nechápu, třeba jen když budu muset na G/A, to platím za 20 nm, 10 minut a další ILS navíc ? Proč platit třeba is AES, když jej nechci? Nevím, první heslo bylo, že to má být levné a dostupné, vynechámli fakt, že sama cena zůstává tajemstvím do poslední chvíle, tak je velmi podobná páně Topinkově, přičemž tam alespoň jasně vím, podle čeho a kolik platím...

Proti myšlence placení ATC nejsem, akorát si to na síťi nedovedu představit...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 20:07
Tragédie v JRD
heh... to je jak konfigurator od skodovky....
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 20:50
kluk ušatá
Tak ja bych k tomu neco mel:

a) co to je za blbosti? Uctovat si za priblizeni, ILS, VORDME... to je jako nejaky rozdil v tom, jestli cucim na dve brevna nebo na drahu a PAPIny? A jeste VORDME levnejsi? Proc zrovna tolik? Ja to nechapu... Ja preci nechci instruktaz nebo co, ja si prece frekvenci naladim i sam, stejne tak i zaletim. A kolik by to pak bylo za NDB? Co kdyz si chci zaletet nepublikovane priblizeni? (rekneme NDB/NDB na 01 v LZKZ a vubec vsude kde jsou u markeru i majaky).

Stejnetak, proc delit platbu na vzdalenost a cas? Ono to tomu neni jedno, jestli si tu hodinu uletim 460 majli na OPT CRZ a s CI99 nebo se tradam v FL110 na LRC?

b) pripojeni na IVAO/VATSIM - jak to chces resit? Ma se pilot pripojit pres svuj account? Nebo zridis nejaky simulatorovy? Neni to proti pravidlum, treba? Mimo to, pripojeni potrebujes stejne, minimalne na pokryti realnym pocasim, a nerikej mi, ze to bude taky za priplatek...
c) pokryti... tak kdyz to beru tak, ze mu budes jako delat ATC pri offline letu, tak to jeste de, ale u siti to nemohu pobrat. Myslis, ze zajistis ATCho vzdy pro kazdeho zajemce zadarmo kdyz ty beres prachy? Co kdyz si zazadaj treba 200 korun na stanoviste? Co kdyz zrovna nebude nikdo k dispozici? To to jako odridis sam? Neodridis, protoze na Slovensku ridit nesmis, jen tak pro info.
d) co myslis tou specialni predletovou pripravu? Tam bych chtel tedy prinejmensim airline-like podklady pred letem, od rampaka loadsheet a PIL (jestli vubec vis co to je) - a taky bych rad do ruky Load and Balance sheet pro dane letadlo.
e) simulace havarii to myslis jako co? Ze si jako sadnu do leveho kresla a ty ze zaznamu pustis treba havarii THY v Amstru?
f) jestli jako jeste +elektrika, tak za co platim zejmena v bodu a?
g) jsi si vedom toho, ze i kdyz bys treba ukecal to pujcovani simu na dobrovolne proplaceni nakladu zajemci, tak prodej napoju je seriozni podnikatelskou cinnosti, i kdyz by vlastne bezela jako doplnek?

h) taky chci 757
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 20:57
pilot_master   
g) nepočul si o domacom pestovani ovocia ? vytlačia sa pomaranče a bude
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 20:58
kluk ušatá
g) ale furt to je prodej. Nemluve o tom, ze bezna domaci uroda pomarancu mu bude stacit tak na 1,5 letu
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 20:59
pilot_master   
som v tom ze co si doma vypestujem mozem volne bez akehokolvek povolenia predavat...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 21:01
B3d4   
Ale potřebuješ na to papíry ...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 21:19
Tragédie v JRD
nemyslis , ze je to jedno, jaky maj ceny a za co to pocitaj? je to jejich vec. holt se tak rozhodli.. a mas na vyber - bud je akceptujes, nebo tam nepujdes... me spis zarazi jina vec. vzhledem k minulosti honzika bimy tady na foru... uz to na me pusobi dost "neduveryhodne". a taky v dobe, kdy jeste ani nevi, co postavi, uz vi, jak to bude uctovat. bral bych to s velkou rezervou ...

dalsi vec, ktera mi rpijde dost podivna, tak to, ze osud statisicove investice se tu rozhoduje na zaklade ohlasu par lidi na foru (to ta "anketa" 737ng vs. tusim ta 757). na zaklade par ohlasu behem nekolika malo hodin se rozhodli stavet zrovna 737ng. coz mi hlava nebere samo o sobe, navic pokud vemem v uvahu topinkovo 737ng ... je to dost nelogicke.
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 21:39
kluk ušatá
Jo, jedno to je, a jejich vec to taky je. To mi ovsem nebrani do toho kecat stejne jak je fakt, ze rekneme rohliky jdou v tescu za 2,50 a ja je mohu brat, nebo mohu brat chleba, nebo vubec nic, ale nic mi nebrani rict ze by bylo fajn kdyby stali rohliky korunu.
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   12. 8. 2010 / 13:09
MzM   
..my máme rohlíky v Kauflandu za korunu...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   12. 8. 2010 / 13:11
Tragédie v JRD
my v tesku taky garantovana cena.. od jara az do podzimu ...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   12. 8. 2010 / 14:38
kluk ušatá
A my v albertu za 1,20. Zlodejina, fud a zivactina
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   12. 8. 2010 / 15:59
Karel
A v Íránu mají horskou chatu se sjezdovkou a lanovkou. Ale není tam sníh, lanovka nefunguje a chlastat se tam nesmí... Ale za kolik mají rohlíky, to netuším Jen bych si dával bacha, kdybych jim do toho začal kecat
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   12. 8. 2010 / 18:18
Rychlokvaška
Kolik platíte virtuálním TRE/TRI za hodinu? Samozřejmě předpokládám letenky jsou součástí
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   12. 8. 2010 / 18:28
kluk ušatá
Neplatej, nic neni, ja vytahnul ten thread z doby davne, abych kapku rozveselil osazenstvo
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 16:55
Millhouse
Já bych osobně preferoval T-154M FULL MOTION se simulací přetlaku v kabině
Ale dávám hlas pro 757/767 ..
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:02
Lowmick   
No a nebude tam pro pretlak letuska? Nebo podtlak?
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:06
Millhouse
to já nevim , se zeptej našeho inžinýra ...já ten simulátor nestavim
Ovšem letuška to by bylo při dnešních cenách tak 1000/hod letu
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:14
honzaa
Jasně,příplatková služba- prostitutka v kokpitu
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:15
Millhouse
a proč vlastně ne , uděláš si z kokpitu NIGHT CLUB ..a vyděláš podstatně víc .
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:25
honzaa
OK
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   12. 8. 2010 / 16:19
Algy   
Jo a pak už si můžes dát klidně i cestu kolem světa, ale bez čepičky je to za 500,- !!!
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:16
leonell
Jenom lehce informaci od Honzovy "konkurence"
Strýc byl u Radka Topinky a byl nadšený, létal s někým z TVS. Ukazoval mi video a musím uznat, že to mají fakt pěkně udělané. Prý mají plno a objednávají na dlouho dopředu.
Naštěstí mně tyhle velký dopraváky nelákají, takže peněženka může zůstat v klidu - ale jestli udělají tu Senecu, tak to už nejspíš neodolám. Je to určitě něco jiného než s joystikem.
Doufám, že do té doby někdo udělá pořádnou Senecu do XPL, abych tam pak nebyl za blbce
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:21
Cirrus/Pindra
Kdyby měli plno a objednávky dlouho dopředu, tak bys tu ty a tobě podobní nedělali reklamu...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:32
leonell
Dovolil jsem si pouze konstatovat, že mně překvapilo jak reálně to (z toho videa) vypadalo. Pokud si myslíš, že to tady píšu abych dělal RT reklamu, tak to sorry, toho člověka ani nikoho z jeho "klubu" neznám, nikdy jsem u něj nebyl a z již uvedených důvodů nejspíš ani nebudu.
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 18:07
Lowmick   
Seneca je ted suprova v DSA (prip FAir).
 

F-AIR simulátor B200   25. 7. 2009 / 19:14
leonell
Díky za tip.

http://www.f-air.cz/letovy-simulator/
Tohle je dokonce Beechcraft B200, jeden z mých favoritů ve FS.

Akorát tam není nic o přístupu pro nepilotní veřejnost.

Mimochodem ten pořádnej Beech pro XPL k mé hluboké lítosti autor zabalil.
 

F-AIR simulátor B200   25. 7. 2009 / 19:24
Lowmick   
No to je uplne to samy o cem mluvim. Da se tam nastavit jestli Beech 200 nebo Seneca V, stejnej je v DSA..
 

F-AIR simulátor B200   11. 8. 2010 / 21:26
Lukas.wz   
Na stránkách DSA píšou že cena je 2200 krejcárků.. Asi od hodiny.. Tak jako, zážitek by to byl..
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:38
ulitej
A co "produkt" z Vodochod na ten by si někdo TROUFL ?
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:44
Mike2811
Hehe, kokpit je jedna věc, to by možná nebyl takový problém, ale na poctivé zobrazení něčeho takového to chce projekci na minimálně celou hemisféru, nevím, jestli to jde udělat nějakým dostupným způsobem. A hlavně, pouštět Alcu nebo Albíka do FSky je trochu devalvace...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:47
MiG-21MFN
jojo, udělat to jde. ale stačí +- 300°. na géčku i na alce to tak je. do zádu stejně nevidíš. jinak frantíci v cambrai maj na mirage celou kouli. nevím jak přesně je to udělaný, osobně jsem tam nebyl, no ale podle mě to maj okolo kokpitu ty projektory. ale jak řikáš, dělat rouru do FSky je škoda jo to XPlane..
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:49
Mike2811
Určitě to udělat jde, ty simy jsem viděl taky, ale je otázka, jestli to jde poskládat za rozumný peníz, minimálně ta koule za rozumný peníz nebude...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757? Add Vodochody :)   26. 7. 2009 / 14:50
tonde   
Nad produktem vodochod jsme sveho casu velmi vazne premysleli s Palim - SpiritPP (cca dva roky dozadu). Bylo to dokonce ve fazi kdy byl domluven uz primo k odvozu original skelet cumaku L-39ZA plus original skelet sedacky plus uzel rizeni, byly hotove vykresy palubnich desek v CADu, jednu desku dokonce pali uz nechal vyrezat laserem, na disku pokupe materialy na elektroniku, kterou bylo treba udelat k FS na propojeni s kokpitem, teoreticky byl temer cely sim vymyslen vcetne takovych detailu, ze pali mnel spocitane a temer objednane pruziny, ktere by simulovaly sily na knipl vcetne mechanismu zpetne vazby od vyvazeni (ten jsem zase vymyslel ja ))) )atd. Dokonce bylo i misto, kde to cele postavit. A pak to ztroskotalo na trech vecech - na case a na penezich a hlavne na tom, ze kvuli tomu ze to byl original skelet, protoze jsme chteli aby to "melo formu" potrebovali jsme pro dovoz na slovensko licenci pro obchodovani s vojenskym materialem atd... A to jsme uz vzhledem k nedostatku casu neprolomili a pak to zacalo nejak umirat az to umrelo uplne....
Takze temto projektum ja osobne velmi drzim palce, i kdyz kdo to ani nezkusil opravdu netusi, jak moc a moc casu to spotrebuje pripravit treba jen hrubou vizi, na ktere by se realne dalo zacit neco stavet.
Peace, brothers!
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757? Add Vodochody :)   26. 7. 2009 / 16:15
Mike2811
A to bylo potřeba i pouze pro tu část, kterou jste potřebovali, nebo jste chtěli pašovat celé letadlo ?
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757? --> L-39 sim   11. 8. 2010 / 21:45
Lukas.wz   
Když to tu tak čtu..

Sim produktu z Vodochod je teď aktuálně ve fázy výroby.. Pracuje se na přední části trupu.. Tu se něco uřízne, tu se něco přidá.. Trup k dispozici byl, nemuselo se to pašovat ze Slovenska (), originální díly jsou taky..

Co mě vadí, že by bylo ideální strčit do přední části trupu projektor a promítat to třeba na válcovou plochu by nebyl díky možnostem stavitele zas nijak extra problém.. Ovšem, chtějí před kabinu nacpat LCDčko a lítat na tom.. Což je blbost ale nikdo z "týmu" si to nenechá vysvětlit.. Důvod je ten, že se to má dát převážet.. Škoda..

Jinak samozřejmě, nebude to full motion, na to peníz není.. Jak moc budou propracované systémy nevím.. Má to běžet na 39 od Lotusu a s tím já nemám zkušenost a taky nevím, jak moc jsou stavitelé schopni spojit točítka a přepínátka s FS..

Asi to nějak klapne..

Člověk bude sedět v kabině a na VS-1, v ruce bude mít originál knipl a bude koukat na originál přístrojovku.. Jaká ovšem bude celková kvalita si nedokážu tipnout a spíš bych řekl, že to bude takovej fanouškovskej sim a do profi simulátorů to bude mít daleko..

A jak zmiňuje někdo v tomhle vlákně, lítat s 39 na FSX mi přijde na nic.. Uvidíme..

Podle mě to celé mělo potenciál v tom, že je k dispozici trup a v podstatě celé vybavení kokpitu ale zabíjí se to na detailech.. Jestli chcete, můžu postupně dávat info..


A sry, že to vytahuju, nevšiml jsem si, že tohle vlákno není až tak aktuální.. Jen jsem měl co říct k tématu..
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:38
MiG-21MFN
NG už je, 757 by byl fajn, ale teda vysral bych se na to a prachy za to radši prolítal. takový prachy vrážet do blbý hry..
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:39
Jakub Edr
Kdyby nějaký měl
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:41
Mike2811
Zase na vlastní airliner, třeba i olítaný, tu bohužel nemá nikdo, jediné dvě cesty jsou zaídit si to jako zaměstnání nebo tyhle home simulátory...
Ale je faktem, že pravé lítání je o něčem jiném...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:44
MiG-21MFN
no řiká se, že homecockpit stojí okolo mega. tak to si teda radši udělám obchoďáka, ifr, mepa a táhnu lítat ty érlajnry a ještě si za to nechám platit a řekl bych, že si ty prachy teda užiju víc, než sezením u počítače
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 17:47
Mike2811
Pravda, i když teda myslel jsem , že to spojí spíš půl mega. To je celkem jedno, zřejmě to fachá jako docela dobrý podnikatelský záměr a taky by si to mohli budovat ti, kteří by třeba i šli do ATPL, ale z různých důvodů nemůžou...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 18:02
Cirrus/Pindra
Já myslim, že nejlepší je si zřídit leteckou školu pro ATPL! Zájemců ochotných do výcviku narvat přes mega jsou stovky, všem můžeš nakecat, jaká to bude pohoda sehnat práci, od každýho 1,2mega a za chvíli budeš mít jak na homecockpit, tak i na vlastní éro.
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   25. 7. 2009 / 18:04
MiG-21MFN
hm, no možná nedostaneš hned práci, ale rozhodně to radši prolítám, než si poletovat s FSkou a ještě se tam nudit, protože ti to všechno odřídí počítač
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 02:21
FSPilot   
Kdybys věděl aspoň trošičku, co obnáší létání na érlajneru, tak bys sedal na letiště po každém letu víceméně zpocený až do trenek... Tím myslím aspoň v začátcích. Když bys to raději prolítal, tak je to fajn, ale pokud to chceš srovnávat, tak aby k tomu byl přístup stejný. Nebo bys to raději investoval do lítání v reálu, kde "tlemíš z okna" jako pax, nebo bys chtěl šmidlat s "knyplem"?
Ono řídit veklé éro není v tom, co si drtivá většina rádoby IFR virtuálních pilotů myslí - tedy nacvakat do CDU trať, nastartovat, vzlítnout, zapnout AP, po přistání AP vypnout, zajet na stojánku a po dobu letu chrápat nebo jet na výlet... O tom to fakt není A takový homecockpit ti k tomu může docela dost pomoct, aby ses zapotil (protože to jinak působí)
A když srovnám moje nedávné zkušenosti na jednoduchém simu založeném na FSce, tak ikdyž ty éra nejsou simulované ani z poloviny, jako reálná mašina, tak pokud to člověk chce lítat ARAIG, tak by si měl sehnat druhého pilota, protože v jednom se to zvládat všechno prostě dost dobře nedá

Asi to moc žeru, ale rozhodně si víc užiju let, když si ho naplánuju, spočítám palivo a v průběhu letu si to třeba nějak kontroluju, zaznamenávám, dělám podle cheků (trošku schyzofrenicky si skoro sám ze sebou mluvím i approach briefing apod. ), než bych měl sedět jak někdo 12hod. u prakticky nehybného obrázku a chcípat nudou...

PS: nevím kde, ale za mega si "papíry na dopraváka" dneska neuděláš... možná tak v integrovaném výcviku se dostaneš někde tam, ikdyž v celkových nákladech se ti to stejně dostane někde kolem 1,25 mil., ale v dnešní době je spíš třeba počítat s 1,5mil. + typovka (nějakého půlmega navíc), což je už možná i dvojnásobek, co homesim... a navíc doma na homesimu to nemusíš tak hrotit a můžeš si relaxačně hrát. V reálu je to pak úplně jiná drezůra
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 04:18
Cirrus/Pindra
S předposledním odstavcewm souhlasim na 100%, k poslednímu: kvalitní typovku, tím se myslí v nějakém zajetém středisku se zkušenými instruktory, počítej kolem 800 tisíc.

Řekl bych, že ve světě je to s lítánim ještě horší, tam se očekává, že zezačátku budeš lítat za almužnu po několik let, než se dostaneš na aerotaxi/regio a po dalších letech na větší dopravu.

Asi by to tak i správně mělo být, ale ne s touhle investicí a ne dozvědět se to všechno až v průběhu výcviku.
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 09:40
honzaa
Takže k "ceníku"-je naprosto neuskutečnitelný.
To CSA447: Kokpit by měl být o mnohem realičtější než RT. Ale když sem se dočetl, že u RT je velký nával,tak cca 50% a víc % pude k nám, pokud budeme levnější.
Jeden člen z týmu zařídí TVS kapitány aby sim. vyzkoušeli a poté dělali instruktora..



Chápu,že to nebylo žádné hlasování(po pár hodinách uzavřít),ale když nad tim tak přemýšlím B757 nemají všechny VA ve flotile. B37NG je základ..
Tento simulátor má velmi spolupracovat s VA.
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 10:12
Mike2811
Ale vvšechny mají B767 a když jsme u toho, ty jejich kokpity jsou téměř stejné (samozřejmě jiný výhled a asi i velikost, ale přístrojově jsou téměř identické) - proč nechcete vybudovat tu ?
Co máš na mysli pod spoluprací s VAs ?
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 10:13
honzaa
Např. VA si u nás koupí několik volných nm,pak je bude využívat jako např. výhry pro své piloty atd..
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 10:14
honzaa
Dal by se kopit i airbus A320,ale museli by jste si teˇhodně připlatit.. se už blíži k 2.000.000 Kč..
 

Nový kokpit: Ješte jednou.. konečné rozhodnutí A320 nebo B737NG ??   26. 7. 2009 / 10:17
honzaa
No.. A320 by ještě šla.. Stojí to skoro stejně jako B737..
Co radši chcete?
 

Nový kokpit: Ješte jednou.. konečné rozhodnutí A320 nebo B737NG ??   26. 7. 2009 / 10:23
Millhouse
No pokud máš opravdu tak bohaté investory , tak bych radši volil A320 .
 

Nový kokpit: Ješte jednou.. konečné rozhodnutí A320 nebo B737NG ??   26. 7. 2009 / 10:27
Figi
najprv si zozen prachy a az potom tu davaj hlasovanie... napr vyhra A320 ale aj tak z toho nic nakoniec nebude...
 

Nový kokpit: Ješte jednou.. konečné rozhodnutí A320 nebo B737NG ??   26. 7. 2009 / 10:28
honzaa
Oki,tak investujte i Vy,ne ?? :- ))
 

Nový kokpit: Ješte jednou.. konečné rozhodnutí A320 nebo B737NG ??   26. 7. 2009 / 10:33
Mike2811
Teda, ty to tu střílíš hodně rychle. Takže - jaké teda budou ceny a jak by se lišily při použití A320 ?
Nechci ti do toho kecat, ale zpoplatnění mil není nejlepší nápad, já bych si na takový sim zašel spíš, abych si pořádně procvičil přiblížení a to bych při tvém způsobu placení odčerpával celý rok (při dvo přiblíženích za návětěvu - to máme cca 50 nm (docela by mě zajímalo, jak se to měří), takže těch 2800 nm bych při 56 návětěvách - to mě tam budete mít každý týden ...
 

Nový kokpit: Ješte jednou.. konečné rozhodnutí A320 nebo B737NG ??   26. 7. 2009 / 11:45
FSPilot   
Hehe, nemáš moc představu (asi jako Honza )... zkus si udělat v FSce pár publikovaných přiblížení, nějaké holdy apod. Blbinky na hodinu. Já to dělal včera a nalítal jsem +- 400nm (jestli si to pamatuju, možná víc), takže bys těch 2800nm hodil za docela malou chviličku
 

Nový kokpit: Ješte jednou.. konečné rozhodnutí A320 nebo B737NG ??   26. 7. 2009 / 12:33
Mike2811
Může se to lišit, ale je to moje osobní zkušenost s tebou jako s řídícím, kdy jsem dělal kolem mošnova kolečka by oko 25 nm...
Jinak musím souhlasit, že to hodně závisí na tom, jak moc blbneš a co všechno uděláš, pak se to může nasbírat rychle...
 

Nový kokpit: Ješte jednou.. konečné rozhodnutí A320 nebo B737NG ??   26. 7. 2009 / 13:34
FSPilot   
No on je velký rozdíl kroužit jen tak a dělat publikované obrazce přesně, jak mají být s velkým érem typu B737.. už jen když vezmeš let LKMT-LKPR (po celé délce odletovky, trati a příletovky) máš cca 190nm a letíš to 35min (čistého letu od vzletu do přistání) - ale je fakt, že něco naletíš cestovní rychlostí nad 250 KIAS
 

Nový kokpit: Ješte jednou.. konečné rozhodnutí A320 nebo B737NG ??   26. 7. 2009 / 11:18
Tragédie v JRD
Laik zasne, odbornik se divi .. Ja nemam slov.
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 11:58
Tragédie v JRD
Celkem naivni predstava, ze si u vas VA nakoupi nejake nM ....
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 12:20
Michael   
Třeba 3 nm na nácvik pojíždění
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 10:12
honzaa
Tak.. Potřebujeme zjistit zda simulátor bude..teď o tom rozhodnete Vy!
Sice na to budete mít velké komentáře,pište mi je prosím pomocí SZ,děkuji!

A ještě novinka,pokud bude simulátor realizován, a klienti budou např. z Brna,Ostravy,Bratislavy,Košic atd.. bude jim možná(záleží na mnoho okolnostech) proplacena jízdenka(i zpáteční)!


Můžete si předplatit simulátor 737 NG.
Za 1000Kč získáte 800nm,o každých dalších 1000Kč získáte 800nm+200nm
Takže když nám dáte 3000Kč získáte volných 2 800 nm!
Je samozřejmé, že let nebude jeden, můžete si ho vybírat např. rok!
Těsně před dokončením simulátoru budete kontaktováni, a řekneme Vám, jakou jste získali kartu, přičemž jeden z Vás dostane velmi přestižní kartu, kterou bude mít nabytou 2x víc a bude si jí velice levně dobíjet.

Chápu, že investovat nějaké velké peníze je velký risk, a proto vám nabízím uzavřít s námi smlouvu,ověřit ji u právníka.(cca -30nm)

Je samozřejmé,že Váš pobyt v simulátoru bude FULL SERVICE
Takže mi prosím píšte na mail admin@bestflight.cz toto:

Jméno:
Přijmení:
Investuji do Vás:
Chchi smlouvu u právníka: (poté vás budeme kontaktovat na rč,adresu atd..)
Je mi:více než 18 let,méně než 18 let(nehodicí smažte)
(Případně)jméno na Flightsim:


Odešlete na admin@bestflight.cz

----------------------------
Podle toho, zda budou vystačovat peníze, tak Vám odešleme
a) Číslo účtu
b) pro někoho smlouvu
c) výherce karty



či pokud budete sponzorovat
na admin@bestflight.cz

Vaše jméno:
Částku kterou přispějete:
Případně jméno na Flightsim:

na admin@bestflight.cz

Těsně před případným dokončením kokpitu Vám budeme věnovat speciální kartu na slevový nákup.




Každopádně děkujeme za každou korunu!(hlavně Eura :- ))) )
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 10:35
honzaa
Ještě dodam, že v týmu jsou
Jakub Edr
Michal Kozel (Xear)
Jakub Jeníček
Filip Schmoller
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 10:46
Jakub Edr
Hele pane, když jsem se po včerejšku a dnešku dozvěděl, jak celý systém funguje a tím zjistil, že ten sim nikdy nebude, tak jsem se z tvého "týmu" odebral. A jak už jsem jednou prohlásil v SZ, když ten sim někdy bude, klidně pojedu pendolínem z konečný na konečnou nahý a ještě tam budu masturbovat...
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 11:24
B3d4   
Nezaváděj sem Jeníčkovy praktiky ...
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 13:20
Michal (CSA447)
Eště včera večer jsem si myslel, že by tento projekt mohl vzniknout (za předpokladu, že v pozadí bude někdo, kdo to dá dohromady (vlastní zkušenost a žádná prdel to neni)). Po tomhle už umírám smíchy. No, hodně štěstí
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 10:48
Figi
uz to nemozem ani citat
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 10:52
Millhouse
Naopak člověče , já se u toho celkem bavim
Ale panu staviteli přeji hodně štěstí ...však to bude potřebovat .
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 10:53
Figi
aj ja sa bavim, ale viem ze z toho nic nebude
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 10:56
Millhouse
Hele co se složit , celej pérák , a mužem si postavit nekomerční simulátor Boeingu 747 např ? každej dá tak 100.000-, a bude to i full motion

 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 11:16
Tragédie v JRD
tak to je konec... tenhle prispevek ve spojeni s tim, kdo je v tymu ... to je konec.
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 11:28
Mike2811
Můžu se trochu mimo zeptat - co je zač ten web ? Spousta nadpisů, ale žádné informace... Docela by mě zajímalo, proč tu nebyl zveřejněn, jestli má vzdělávat simptáckou komunitu...
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 11:31
Millhouse
pokud myslíš bestflight.cz ...tak bych neřekl že má někoho vůbec vzdělávat, ale vypadá to na nevydařený komerční projekt virtuální letecké školy
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 11:32
Tragédie v JRD
koukam - dalsi, co po shlednuti emailu nemel na praci nic lepsiho, nez www.bestflight.cz ...

mmch.. jeste mi tam chybi predstaveni jednoho clena tymu. jako majitel domeny je "jiri bima" ... a nikoli honzik bima...ze by nejaka seda eminence? .)
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 11:34
Millhouse
No to jsem tedy neměl na práci nic lepšího ... Nicméně uznej že je to celkem zajímavý způsob jak si přivydělat .
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 11:50
honzaa
Majitel webu je muj bracha, kterej mi ho odkazal..
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 11:52
B3d4   
a s ČSAv spolupracujete, nebo je to jenom vize?
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 12:02
FSPilot   
Když budu hnusný, tak mě hoodně rozesmál ten nadpis "My jsme instruktoři... Vy jste začátečníci... S naším výcvikem už nebudete!" Pokud jsou to ti, keří jsou v tom "realizačním" týmu, tak potěš koště

A pak podmínky pro získání "licencí"
Tyto virtuální licence dáme každému na jakýkoliv dopravní nebo sportovní typ letounu, když zaletí trasu EHAM-LKPR,EDDF-LKPR. Je nustnost zaletět SID/STAR.U sportovních musí zaletět jednu misi(MA0006-MA0009) u VAK.
Trasa musí být schválena!


Já myslel, že letecká škola má učit, ne vydávat licence každému zbloudilci, který namačká do CDU trať a jde na kafe

No a jsem hodně zvědav, jestli teda někoho vyškolí, jaká bude úspěšnost u ČSAv
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 12:04
B3d4   
Nebo u obyč FC, respektive SC examu na IVAO ... kde je ten SID/STAR vymyšlený a do FMC se těžko zadává
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 12:11
FSPilot   
Ale myšlenka je to pěkná, to ne, že ne
 

Nový kokpit: Předplacení-sponzorování   26. 7. 2009 / 13:16
Mike2811
Ono působí to docela zajímavě, tak jsem tam očekával nějaké infromace, místo toho jsem teda objevil další hádanku, ale co nadělám...
Ale píšeš to tak, že jsi se tam kouknul už bez mého přičinění, tak co si budeme povídat...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 10:41
xWing   
A Jirkovy Masnikovy ako adminovy tohto fora, kolko z toho vsetkeho kapne ?
Ja len teda ze je to dalsi komercny projekt a uz tu zacina skryta reklama
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 10:42
Figi
ziadny projekt, z toho nic nebude...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 10:42
honzaa
Pokud to vyjde(nepočítam s tím) tak určitě něco taky pude k němu..
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 12:43
Luděk Ch.
Mám jeden takový hloupý dotaz, má někdo z týmu živnostenský list na provozování podobné služby??? Bude fungovat účetnictví a placení daní?
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 12:49
Mike2811
Usnadním dotaz - je vůbec někdo ve vašem týmu dospělý ?
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 12:50
B3d4   
Jeníček
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 12:53
Mike2811
Ještě 6 dní ne, ale budiž...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 13:13
Tragédie v JRD
a tak zase myslim, ze to neni v tuhle chvili dulezite.... a kdyz, tak to neni nas (jako zakazniku... pokud to tedy nebudeme chtit odpocitat z dani).. ale jejich
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 11:21
Tragédie v JRD
no .. ja na rovinu rikam... me to pripomina praktiky podvodnych spolecnosti, ktere slibuji podobne veci (dejte mam penize predem, a my vam dame 100% urok bla bla bla) ... z tohohle kouka pokus o podvod. letadlo. a podobne. to je konec .)
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 11:33
FSPilot   
Neřek bych podvod, ale spíš nadšení bez reálného základu Tzn. asi by rádi, ale nemají to ani trošku promyšlené
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 11:37
Tragédie v JRD
to ted... nahodou jim ale nekdo penize da, nasledne je oni i utrati , ale kokpit nedostavi ... a co z toho bude ... no, ale kdyby treba rucili smenkou ... tak by se z toho mozna stala mnohem mene rizikovejsi "investice" ...

no, ale jinak - mas samorzejme pravdu. z toho, jak tu honzik vystupuje, to je presne videt. ted ma (mozna i ostatni) nadseni, po vecerech v hospode planuji, jak budou mit virtualni kokpit ... ale je to (zatim?) mimo realitu .. vubec nemaji spocitano, jak se jim to nevyplati .. vlastne nevi vubec nic. uz jen chaoticky vyvoj v honzikovych prispevcich... ach jo
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 11:41
FSPilot   
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=313845&lan=0 Prostě nejsi IN
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 11:43
Tragédie v JRD
v nekterych vecech budu radeji OUT ... clovek se aspon pobavi
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 11:40
FSPilot   
Mi to příjde, že to je zas nějaká nová móda Když si představím, jak to postupuje... do nedávna kdejaké nové ucho, co se tu objevilo, tak velký frajer lítal online (pro něj ostuda, ale cítil se, jako velký érlajner) a pak to postoupilo, že tihle lidi začli se svými weby o FSce, protože je prostě IN mít svůj web o FSce, žejo! Pak začly VA, takže každý druhý nováček, co o tom houbelec ví zakládal VA v dobré naději, že to bude super aerolinka s xxx piloty, ale povětšinou houby z toho (nevím, jestli se vůbec nějaká taková VA uchytila) No a teď to vypadá, že začíná nová doména Kdo nemá komerční homecockpit s instruktorama z reálu, tak je béčko
Tak to na mě působí
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 12:38
Mike2811
Když tak na to koukám neodporuje sobě ta hláška komerční homecocpit ?

Jo jo, za mých časů byly sezónní záležitostí svítící joja nebo footbagy...
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 13:40
Marky Parky   
Céčka
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 13:36
Cirrus/Pindra
Se divim, že tady ještě pořád někdo tuhle píčovinu řeší
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 13:37
Figi
ja tiez... ako by 14 rocny chalan mohol toto zrealizovat ??
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   26. 7. 2009 / 14:24
zuNus   
Ale třeba je to celé udělané jako parodie na Topinku
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   4. 8. 2009 / 10:30
Karel
Chlapi, hele, už je skoro všude po žních (i v podhůří!), a žádný reálný kokpit 1:1, speciálně propracovaný, velice levný, ni 737NG ni 757/767 nikde néééni. Co je to za pořádek? Kdy už to bude?
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   4. 8. 2009 / 10:55
Toomitsch
Sice je tu Jizni Moravy, ale stale se jeste doseka
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   4. 8. 2009 / 11:33
honzaa
budééé... RT tam nemá ani panely, které budeme mít normálně.. teď hledám byt. peníze jsou..
Jelikož v týmu je J.M. tak nám udělá velice detailní krajinu s velkým rozlišením,autogeny..
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   4. 8. 2009 / 11:52
Karel
Ale to nebude po letošních žních, že? A ta detailní krajina, bude s vzrostlým obilím nebo už pokoseným?
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   11. 8. 2010 / 20:08
kluk ušatá
Hele, další žně už jsou ta tam, a kokpit nikde... co to jso za moresy?
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   12. 8. 2010 / 01:59
Algy   
Po znich k Turkovi!
Ja to vidim tak, ze v zime proda kravku a na jare uz nezaseje )))
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   12. 8. 2010 / 15:02
kuma   
Ano, ptáme se, kde je tenhle kokpit teď, chcem obrázky z vývoje, zajímalo by nás, co na to taťka JM (a je nám celkem fuk, co na to EM, pokud bude jasné, co na to Jan Tleskač!)
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   12. 8. 2010 / 15:05
Tragédie v JRD
a kdo je to JM? Nemelo by t JT? nebo ET?
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   12. 8. 2010 / 15:14
kuma   
To ví přeci každý malý dítě - to je ten, co udělá (cit.): "velice detailní krajinu s velkým rozlišením,autogeny..." Pokud bys chtěl konkrétní jméno, to neznám (Julius Meinl? Jacques Mitterand? Jiří Masník?)
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   12. 8. 2010 / 16:47
Balooo   
Vy debilové, já to čtu, divím se, co mi to za legraci uteklo, web není a teď teprv vidím, že to je z loňska Ale solidní záležitost! Já chcu Il-62M pro šestičlenou posádku a hlavně FULL SERVIS!!!
 

Nový kokpit: Radši B737NG či B757?   12. 8. 2010 / 19:19
kuma   
Jak psal spisovatel Jaroslav Hašek čistě "reelní podnik" !!!
 

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ