FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 8. 5. 2024, Den osvobození Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problém s nastavením grafiky Jeden příspěvek | Celý strom
Problém s nastavením grafiky   26. 7. 2009 / 20:07
Fero
Používám: FS2004, PMDG 737-800, PC: Intel Core 2 duo E6300, 2 GB RAM, 250 HDD, nvidea geforce 7600GT

Problém:
Při klesání, stoupání a pojíždění po letišti se mi třepou textury, zejména pojížděcí čáry, pojížděčky, když jsem na finále tak někdy celé letiště, záleží na scenérce.

Nastavení ve FS:
Extended terrain textures - on
Target frame rate - unlimited
Render to texture - on
Transfer and lighting - on
Anti-aliasing - on
Filtering - trilinear
MIP mapping quality - 5
Hardware-rendered lights - 5

Nastavení grafiky ve win:
Anizotropni filtrování: 8x
Filtrování texur - kvalita: vysoká kvalita
Filtrování textur - negativní odklon úrovně detailu: povolit
Maximální počet předem renderovaných snímků: použít globální nastavení (3)
Optimalizace rozšíření: použít globální nastavení (vypnuto)
Optimalizace podprocesů: použít globální nastavení (zapnuto)
Trojité vyrovnávání: použít globální nastavení (zapnuto)
Uchycení okrajů opakované textury: použije hardware
Vertikální synchronizace: vynucení zapnuto
Vyhlazování hran - gama korekce: zapnuto
Vyhlazování hran - nastavení: 4x
Vyhlazování hran - průhlednost: multisampling
Vynucení mipmap: bilineární


Ted jsem si vsiml ze mam i rozdily mezi nastaveni ve FS a windows, kdyz jsem to psal, ale kde muze byt problem? Pripadne jestli si mam neco nastavit jinak, tak prosim o rady.
Děkuji
 
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ