|  |  | PMDG 747 - stav panelu 11. 8. 2009 / 09:18 | |
|  | Tak za prvé, přiznejte se, kdo sem klikl v očekávání toho, že mě bude moct říct, že když mi nefungujou displeje, tak mám nelegální verzi?
Teď už k otázce. Lítám PMDG 747 podle tohoto návodu: http://smithplanet.com/fs2004/pmdg/ a chtěl bych si uložit panel ve stavu nikoliv C&D, ale ve stavu, ve kterém ho najde pilot na stojánce po příchodu do kokpitu. Můžete mě prosím někdo říct, kde zhruba se v tom návodu tento stav nachází?
Díky. |
| |
|
 |  |  | PMDG 747 - stav panelu 11. 8. 2009 / 09:26 | |
|  | tak za prve dakujem za navod dlho som taky hladal |
| |
|
 |  |  |  | PMDG 747 - stav panelu 11. 8. 2009 / 09:28 | |
|  | www.google.com, pmdg 747 tutorial, 3. odkaz... |
| |
|
 |  |  | PMDG 747 - stav panelu 11. 8. 2009 / 09:57 | |
|  | Hned v Getting Started/Requirements je tenhle text:
"I STRONGLY recommend downloading this cold/dark scenario and flight plan as all graphics and panel states will match those found in this guide. The flight plan followed in the tutorial (KLAX-KEDW) is also provided. After downloading, extract the ColdDarkKLAX.FLT file to your Flight Simulator 9\Flights\PMDG folder. Extract the ColdDarkKLAX.sav file to the Flight Simulator 9\PMDG\747400\PanelState folder. Extract KLAXKEDW.rte to your Flight Simulator 9\PMDG\FLIGHTPLANS folder. When you are done, open FS9 and click Select a Flight (or Flight... Select a Flight if you're already in the cockpit). Select PMDG under Choose a Category and then select ColdDarkKLAX under Choose a flight. Click OK to enter the dark cabin of your 747 which is parked at gate I1 at KLAX. "
Nevim, jak se ti libi, ze budes stat na "at gate I1 at KLAX" ale objevis se v "dark cabin" ;o)) |
| |
|
 |  |  |  | PMDG 747 - stav panelu 11. 8. 2009 / 10:00 | |
|  | Jenže já právě nechci Cold&Dark, jak jsem psal. Já chci kabinu ve stavu, jak jí najde pilot, když do toho letadla nastoupí po předchozím letu. Myslím, že jsem to popsal dost jasně. |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG 747 - stav panelu 11. 8. 2009 / 10:05 | |
|  | Sem si nabeh ))) - mam nejaky slabsi den, nenapadlo si me spojit C&D s Cold & Dark...
Jak uz poznamenal pan Jiranek "sorry vole, error"... | |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG 747 - stav panelu 11. 8. 2009 / 10:17 | |
|  | To je ale dost siroky pojem. Zalezi na tom, jestli tam stoji pres noc/nekolik dni a nebo leti za par hodin jina posadka zpet...takze pilot ho klidne v tom CD najit muze, stejne tak jako uz se zaplym napajenim, klimackou a zalignovanym IRS. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | PMDG 747 - stav panelu 11. 8. 2009 / 10:27 | |
|  | No, tak když nechci C&D, tak asi chci stav, kdy letadlo přiletělo na letiště a za hoďku letí zpátky... |
| |
|
 |  |  | PMDG 747 - stav panelu 11. 8. 2009 / 10:27 | |
|  | Piloti bezne chodi do letadla ve stavu C @ D, pokud letadlo par hodin stalo. A kdyz jen stridaji posadku pri beznem pruletu, je letadlo ve stavu s vypnutyma motorama, bezicim APU a klimatizaci, popr. s vypnutym APU a pripojenym GPU. Je to stav pred nahazovanim motoru. Ale neresil bych to, dostat letadlo do tohoto stavu z C @ D je otazka 1 minuty, popr. s nahozenim APU asi 3 minut  |
| |
|
 |  |  |  | PMDG 747 - stav panelu 11. 8. 2009 / 10:28 | |
|  | To vím, já jen chci zjistit, kde se v tom tutorialu ten stav nachází. Podle mě to je před ládováním FMC, ale rád se nechám přesvědčit o něčem jiném. |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG 747 - stav panelu 11. 8. 2009 / 10:31 | |
|  | Tak jiste, proste zapni C @ D, nahod baterii, APU a klimatizaci a mas to v pozadovanem stavu. Nevim, co na tom hledas za zvlastnosti  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | PMDG 747 - stav panelu 11. 8. 2009 / 10:36 | |
|  | Já nehledám zvláštnosti, jen jsem chtěl na konkrétním manuálu potvrdit, jestli je má domněnka správná nebo ne. To je tak těžké místo těch řečí kolem říct, že podle toho tutorialu je správný stav před započetím programování FMC? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | PMDG 747 - stav panelu 11. 8. 2009 / 10:40 | |
|  | Jeste zalignovat IRS, jestli si dobre pamatuju, tak u pruletu se dela jen fast align (ze to posoupnes z NAV v cem to je do ALIGN) co trva destiky sekund, a ne plny align, ktery trva minuty az desitky minut. Coz je jinak docela casto vec, ktera mne zdrzuje na stojance od zapnuti motoru kdyz mam jinak vse pripravene. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | PMDG 747 - stav panelu 11. 8. 2009 / 10:42 | |
|  | Vida, to jsem netušil. Díky. |
| |
|
|