FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 18. 5. 2024, svátek má Nataša Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
6 Nejnebezpečnějších letišť Jeden příspěvek | Celý strom
6 Nejnebezpečnějších letišť   21. 8. 2009 / 14:56
stanono
http://gearth.ic.cz/2009/08/20/6-nejnebezpecnejsich-letist/
 3x  

6 Nejnebezpečnějších letišť   21. 8. 2009 / 15:01
Pan Letadlo   
Taky dobré: http://www.simtours.net/difficultapproaches.php
 1x  

6 Nejnebezpečnějších letišť   21. 8. 2009 / 15:22
FSPilot   
Tomu se říká nebezpečné letiště
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   21. 8. 2009 / 15:04
Tragédie v JRD
abych se priznal, me to spis prijde jako vyber 6 "unikatnich" letist, ale zrovna ze by to bylo 6 nejnebezpecnejsich? no nevim, nevmi...ale mohu se mylit.
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   21. 8. 2009 / 15:05
Figi
tiez mi to tak pride...
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   21. 8. 2009 / 17:40
Matura   
Máš pravdu. To je jako by postavili největší mrakodrap na světě a hned by to byl nejnebezpečnější mrakodrap na světě protože je tak vysoký.

Vezmu TNCM Princess Juliana jako příklad. Ano kdyby bylo letadlo při přistání nízko nebo by neubrzdilo nebo nevzlétlo a rozbilo se o tu pláž nebo horu nebo skončilo ve vodě zemřelo by asi dost lidí ale to je vždy u nehody. Mezi nebezpečné letiště bych spíš zařadil ty letiště které jsou položeny uprostřed města nebo hustě osídlených částí města kde při nehodě by mohlo zemřít víc lidí na zemi. Třeba již zavřený Kai Tak by bylo jedno z těch nebezpečných. Nebo Myslím že letiště Midway v Chicagu.

Mám svůj názor a zde jsem ho ukázal. Třeba se najdou lidi kteří mi to budou vyvracet. Určitě ano. Přeji hezký zbytek dne.
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   21. 8. 2009 / 19:23
martin216
Takto to vypadá, když nevyjde přistání na letišti Saint-Barthélemy:
http://www.youtube.com/watch?v=-z2o0acIlm4
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   21. 8. 2009 / 19:27
Figi
jj to uz tu bolo...
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   21. 8. 2009 / 20:08
pilot_master   
dobrý matroš mohol dat go around
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   21. 8. 2009 / 20:10
FSPilot   
Jak pilot neuvažuje... Možná už mu na go-around nezbylo palivo
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   21. 8. 2009 / 20:36
kuma   
No to by musel bejt v dost prekérnéí situaci....
Navigační zásoba na VFR= palivo na 45 minut letu (eště ti má zbejt v baku, když přistaneš...)
Tak jakýpak na GO nezbylo palivo??
Stejně je to všechno spekulace, když k tomu nejsoužáádný podrobnosti...
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   22. 8. 2009 / 03:58
Sláva
Hehe, říct plachtařům, že už jim nemůžu udělat další vlek, neb potřebuju 45min VFR zálohu, tak by mě zadupali do země
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   22. 8. 2009 / 08:10
MiG-21MFN
pane doktore jste ještě mladý a naivní
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   22. 8. 2009 / 08:29
kuma   
AD aerovleky - vlekař, který 4 min. aerovlek považuje za mimoletištní let se ještě neprobral z večerní hangárpárty. Bez dalšího komentáře.

AD můj věk: no, mně osobně se nechce lovit éro ze žita někde u Roudnice ani někde na Ukrajině srážet v noci v předpolí betonové domky a podobně. Obojí byli "zkušení" piloti, bohužel... Ono je hezké být "zkušený frajer" - dokud ten motor prostě nezakoktá. A o tom jak kdo létá jsme tu před pár dny docela dost diskutovali.

Tohle přistání (je to samozřejmě spekulace, jak už jsem psal) asi nebyl let po okruhu - a i kdyby byl, tak na okruhu absolutně bez benzínu (na GO by tomuhle stačilo tak 3-5 litrů paliva) - to by musel udělat jen absolutní trotl. Pokud to nebyl let po okruhu, tak to asi byl přelet od někud někam (těžko místní aerovlek - s tou plečkou). Podle mne šlo jasně o nezvládnutou techniku pilotáže na (pravda) ne zcela jednoduchém letišti. A pokud někdo z vás lítá se suchejma bandama "na doraz" - je to jenom váš problém (a vašich cestujícíh... ale ty to většinou nevnímaj)
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   22. 8. 2009 / 09:16
leonell
Já jenom ze zvědavosti kouknul na to letiště na ostrově Saba, kam létají pravidelné linky společnosti WinAir z Princess Juliana Airport (St.Maarten).
Létají tam s typy DHC6 Twin Otter a Britten Norman Islander.
Ta DHC6-ka je typický STOL letoun (Short Takeoff and Landing) a přistane (MTOW) na 366m.
Dráha na Sabě je 400m, o 34m delší

Je ovšem otázka jestli tam létají plně naložení, myslím že asi mají interní předpisy na nižší hmotnost aby aspoň nějakou rezervu dráhy měli.

Chtěl jsem to zkusit v XPL ale na tohle by byl lepší FSX. Jednak je tam pořádný TwinOtter a druhak výborná scenérie.


 

6 Nejnebezpečnějších letišť   22. 8. 2009 / 09:50
FSPilot   
Jo, vlekař může prakticky nalít palivo jen na dobu potřebnou pro aerovlek Jak jsem to občas viděl, tak by moh po odpoutání větroně vypnout motor a na letiště doklouzat

Nějaká rezerva by tam měla být i na těch okruzích... ale tohle éro ti na ten okruh 5 litrů nesežere, to tak možná na jeden motor Každopádně to byla kardinální blbost... jak jsem za půlkou dráhy, nebo za těma značkama a pořád ve vzduchu, tak je něco špatně
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   22. 8. 2009 / 16:17
kuma   
Přesně. I když tam ten záběr je zkreslenej dlouhým objektivem, je zřejmé, že ten nebožák plachtil nad celou dráhou a dotyk měl až za půlkou dráhy - přitom stopy od pneumatik svých předchůdců nechal hódně vzadu (ale taky stopy po šíleném brždění předchůdců - ty tam taky jsou docelsa dobře vidět). Tak si myslím, že byl na sestupu moc rychlej, takže při přechodovém oblouhu dost neodbrzdil - a pak v přízemním efektu letěl a letěl... Na tom průletu nebyl vůbec nataženej, musel mít strašnej přebytek rychlosti... (nebo mu fakt fouklo do zad). Je taky otázka, zda se s tí baronem, nebo co to bylo, na týhle nudli přes ty kopečky dá přistát...
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   23. 8. 2009 / 13:58
FSPilot   
No zkreslné jak zkreslené, ale když se podíváš na stín, tak je velmi přesně vidět, kde se dotek. A rozhodně to bylo dál, jak ve 2/3 dráhy, což je u tak krátké dráhy sakra daleko Být s takovým érem v půlce dráhy ve vzduchu a nebýt blízko pádovce, tak vůbec neřeším a lezu nahoru...
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   25. 8. 2009 / 18:07
kuma   
No bať - a co jsem se tím příspěvkem asi snažil zdůraznit
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   22. 8. 2009 / 16:38
skyfly
ad "A o tom jak kdo létá jsme tu před pár dny docela dost diskutovali."
kdy? kde?
nejak to tu uz nestiham -navstevujem forum iba sporadicky,ale celkom by ma prave toto tema zaujimalo
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   23. 8. 2009 / 11:07
kuma   
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=317024&lan=0&style=2#317024
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   21. 8. 2009 / 21:37
Slávek   
sice je to zcela mimo téma, i když taky jde o přistání
http://www.youtube.com/watch?v=_h3bhobQdr8&feature=channel
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   21. 8. 2009 / 22:22
Balooo   
dobrý matroš, mohol dat go around
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   21. 8. 2009 / 23:41
ondras   
JJ.Zkus si to někdy s baronem po větru.Je to docela prča.
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   22. 8. 2009 / 09:36
honzaa
No co no... Takhle to může vypadat když přistává expert (jako já) na Ruzyni,že řidicí?
Někdy minu konec dráhy xD.
Dobrej ten hasičák.. Proč houká? pozdvižení je tam nad ještě hodně,ne???
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   22. 8. 2009 / 16:49
Millhouse
Vsadim se o co chceš že ten expert byl 100x lepší pilot než ty ..a jako ATC na IVAU mužu tvoje pilotní experimenty jen potvrdit...a btw , proč by jako neměl houkat ? ..náhodou to dodá na atmosféře nebo ne
 

6 Nejnebezpečnějších letišť   23. 8. 2009 / 14:16
Ciki   
Nedávno jsem o tom přemýšlel a můj list nebezpečných letišť by byl asi takovýto:

- Tegucigalpa, Honduras, MHTG
- Kai Tak, Hong Kong, VHHX
- Madeira, Portugalsko, LPMA
- Innsbruck, Rakousko, LOWI
- Barra airport, Anglie, ????
- Lukla, Nepal, ????
- Saba, SABA
- Saint Barth, Antilies, TN??
- London City (a jemu podobné), Anglie, EGLC
- Cuzco, Peru, SPZO

omlouvám se za svou neznalost kódů. Jsem si jistý, že na světě je mnoho ještě více nebezpečných letišť, ale já je neznám
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ