|  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 20:21 | |
|  | Ahojte, mohol by mi prosím niekto vysvetlit čo u L-410 zanemená a kedy sa používa Obtok paliva a UECO, regulace a zapni cerpáni?
Dakujem pekne |
| |
|
 |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 20:25 | |
|  | | Je to precerpavanie paliva medzi nadrzami kvoli vyvazeniu. |
| |
|
 |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 20:49 | |
|  | | UECO je ustredni elektronicky clen omezovace, v podstate brani tomu, aby byl motor pretezovan. Dojde-li vinou poruchy ke zvyseni otacek generatoru, ted bych kecal na kolik, zapne se UECO a otacky jsou snizeny na, myslim, 89% |
| |
|
 |  |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 21:03 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 21:08 | |
|  | | Tedy abych to uvedl na uplne presnou miru, nejedna se jen o otacky plynoveho generatoru, ale i o otacky vrtule, ITT (teplota plynu mezi turbinami), krouticiho momentu na vrtulovem hrideli a strmost narustu ITT. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 21:42 | |
|  | plus dodám, že UEČO, i když to je teda strašná zkratka, je z hlediska své funkce poměrně pokročilý prvek, který třeba mnohá modernější letadla nemají. Až u letadel s motory ovládané FADECem lze říct, že se jedná (mimo jiné) o formu ochrany lepší než UEČO.
Jinak třeba při spouštění L-410 jsou zásahy UEČA slyšet  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 21:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 21:58 | |
|  | Jó, tak to nevim. Ale když si ten význam přeložim a do zkratky IELU dosadim, tak by to mohlo být.
Já se Turbíka učil v češtině  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 22:01 | |
|  | Hmm, no ja se to ucim v anglictine kombinovane s madarstinou 
Ale myslim si ze by to mohlo odpovidat. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 22:38 | |
|  | | IELU= Integrated Electronic Limiter Unit. to same co UECO v cestine... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 22:41 | |
|  | | Jojo, v prekladu mi to zhruba odpovidalo, funkčně jsem nevedel jestli je to to same. dik |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 2. 9. 2009 / 23:28 | |
|  | A co se na to podivat podle LUNka?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 3. 9. 2009 / 00:26 | |
|  | LUN, to už jsem dlouhu nečet  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 3. 9. 2009 / 05:58 | |
|  | LUN 3201.1 to bylo tusim na Turbocmelaku ale nejsem si uz jisty.
Meli jsme jednou nedobry UECO, pri nahazovani se musely hlidat teploty vystupnich plynu rucne a dopadlo to plamenama z vyfuku )))))))) Teploty rikat nebudu, pac by mne zdejsi motorari upozornili, ze bylo treba svesit motor )))))))) A krome toho je to uz promlceny 
Peace, brothers! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 3. 9. 2009 / 07:44 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 3. 9. 2009 / 10:20 | |
|  | Startovani pres Isolation Valve uz jsem taky podstoupil, docela zvlastni pocit kdyz clovek drzi v jedny pacce s milimetrovymi pohyby zivot celyho motoru  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | | L-410 obtok paliva / UECO 3. 9. 2009 / 15:51 | |
|  | Kdybys lítal Švalbinu, tak to tak děláš pokaždý  |
| |
|
|