|  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 10:11 | |
|  | Zdravím,
Mám menší problém s tímto modelem. Létá krásně a je fakt super ,ale štve mě jedná věc nebo spíše dvě. Při přistání mám zapnutý autobrake na 2 a SpeedBraky na ARMED. Jelikož jakmile jsem nad dráhou a asi ve výšce 5-7 metrů tak se mi speedbraky vysunou a autobrake taky. Prostě jako bych dosedl na zem v 7 metrech... a další věc je problém když zapnu přistávácí světla tak se mi automaticky otevřou i zadní dveře... Při pokusu je zavřít zkratkou SHITF+B tak se zase zavřou a hned otevřou. U toho modelu mám pouze použitý panel od PMDG a zvuky. Neví někdo co s tím ??? Jsem zoufalý  |
| |
|
 |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 10:17 | |
|  | -rypnuti-
jak se ti mohou otevrit autobraky? autobraky nejsou zadne dalsi brzdy, ale to, ze ti zacne letadlo po dosednuti automaticky brzdit (kotoucove brzdy na kolech). tam se nema co vysouvat 
-/rypnuti- |
| |
|
 |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 10:27 | |
|  | V 7 metrech nad zemí mi začne letadlo brzdit! jako by dosedlo na zem a otevřou se i speedbraky. |
| |
|
 |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 10:29 | |
|  | Hmm, to zni jako problem v contact pointech....pouzil si aircraft.cfg z letadla, ktere ma tyto body uz o 7 metru niz na model, ktery s tim proporcionalne nesedi a tim padem se ti to v te vysce zacne chovat, jako by to uz bylo na zemi, a ono taky je, jen to vizualne jeste leti  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 10:33 | |
|  | TO jsem nezkoušel... ale hned zkusim |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 10:50 | |
|  | Co zkusis? Ja neco navrhoval?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 10:53 | |
|  | Změnil jsem panel CFG z PMDG na SMS a problém s tím bržděním ve vzduchu byl vyřešenej ,ale zase jsem měl motory položené na drázy a podvozek pod dráhou...
ale světla se mi nepodařilo vyřešit. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 11:09 | |
|  | No, on to nemel byt ani tak panel.cfg, jako aircraft.cfg, tam jsou definovany contact pointy. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 11:14 | |
|  | Pardon aircraft.cfg... ani tak to nepomohlo... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 13:56 | |
|  | Nemáš nesmyslně míchat modely. Pak to dělá takové blbosti. Nemyslím, že by model PMDG byl tak škaredý, že by se s ním nedalo lítat. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 10:46 | |
|  | Problém přetrvává... landing light- otevřené zadní dveře
A podvozek mám zarytej v dráze... nejde skoro vidět.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 11:19 | |
|  | no ono kdyz jen tupe zkopirujes aircraft.cfg k jinymu modelu tak se neni cemu divit... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 11:42 | |
|  | Tak mi řekni jaké části mám zkopírovat od PMDG a vyzkouším to... Já se v takových věcech nevyznám.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 11:49 | |
|  | Uz se to psalo nekde nahore. Model ktery pouzivas musi mit svoje vlastni contact points. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 11:58 | |
|  | tak já tam hodím contact points z PMDG a vyzkouším... díky za radu... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 12:14 | |
|  | ...Jara Cimrman by z tebe mel radost.....objevovatele slepych ulicek v Cechach rozhodne nevymrou )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 12:39 | |
|  |   Jojo, Jára Cimrman Tošku hlavu zapojit by neuškodilo Každý model má své contact points, to znamená, že pro model SMS nemůžeš použít contact pointy z PMDG - už chápeš? To CFG tam nech, jak je. Přidáním panel.cfg od PMDG apod. to nezkazíš. Nevím, proč chceš měnit aircraft.cfg od SMS? |
| |
|
 |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 10:23 | |
|  | No, asi jsi ten guláš z těch boeingů uvařil někde blbě a ingredience si navzájem moc nesedly. Buď jsi na něco zapomněl a nebo jsi to prostě přeplácal. Pokud používáš avioniku z PMDG, tak jí používej v jejich modelu, s jejich dynamikou, prostě tak jak sis to koupil a máš po starostech. Přesunutím avioniky z PMDG do jiného modelu z toho prostě lepší letadlo neuděláš... |
| |
|
 |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 10:28 | |
|  | Ale zajímavé je to ,že bez sebemenších změn jako upravy panelu z PMDG apod...to dělá to samé. |
| |
|
 |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 10:44 | |
|  | Tak asi tu avioniku cpeš ještě do větší sračky než je to PMDG, nebo tomu nerozumim  |
| |
|
 |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 10:50 | |
|  | Jakube, jestli mas more casu a nic na praci, tak se v tom dal patlej... Taky jsem mel obdobi, ze jsem chtel ze 2 letadel udelat jedno super...ale nikdy to poradne nefungovalo, ani kdyz jsem pouzil ruzne zarucene "navody", pripadne "merge files" stazene z AVSIm ne bo FLIGHTSIM..Naposledy jsem zkousel "slepit" vizualne krasne Embraery 145 od Opensky s temi od Wilca (ty moc krasne nejsou - zato litaji zhruba tak jako original). Ve finale jsem mel sice krasny ERJ145 zvenci (Opensky) + funkcni avioniku vcetne VC od WILCA, nicmene letalo to fakt mizerne....takze jsem se rozcilil, ERJ Opensky jsem hned smazal a zustal jsem radeji u "oskliveho" Wilca.Smir se s tim, ze "dokonaly" addon asi neexistuje.Jestli opravdu trvas na Buliku, u ktereho se nebudes muset vecne rozcilovat, tak si porid B767 od levelD, protoze:
1) Je to zrejme dosud neprekonany Bulik, co se tyce vseho (model, avionika...bugy)
2) TVS jej pouzival a zase bude, takze neznasilnujes skutecnost
3) Cesmina k nemu vytvoril prima wide panel |
| |
|
 |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 10:52 | |
|  | Problém je že já na 767 nejsem naučenej já miluju 737NGčka... a utěch chci zůstat.. ,ale model od PMDG není nic moc... tím myslím klapky apod.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 10:57 | |
|  | Tak si kup Ariana. Každou chvílí se očekává podpora navigraphu na aktuální airacy. Teoreticky v příští cyklu by už mohly být FMC data i pro něj. A s tím prostě chybu neuděláš. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 11:02 | |
|  | Ariane mám je super to je fakt! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 11:04 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 11:12 | |
|  | Snad neni pravda Mam doma porsche, ale radsi se budu snazit spojit oktavku a focusa a vytvorit si z nich superauto  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 12:44 | |
|  | Jedna věc je mít porsche bez nádrže a druhá kompletní oktávku s vnitřnostma z focusa Můžeš se s porschem chlubit, ale pro provoz ho použít nemůžeš, protože nemá jednu ze základních věcí, bez které prostě neodjedeš  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 13:14 | |
|  | Tak toto prirovnanie som nejako nepobral..., proste nechapem co chcel basnik povedat  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 13:16 | |
|  | no, on ma fspilot s auty obecne problem  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 13:17 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 13:20 | |
|  | Básník tím chtěl narazit na prohlášení Mam doma porsche, ale radsi se budu snazit spojit oktavku a focusa a vytvorit si z nich superauto.
K čemu je B737 s perfektní dynamikou, dobře udělanými systémy, se kterým můžem lítat tak NON-RNAV nebo RNAV s nějakým x let starým airacem? 
Básní tím narážel na to, že sice je to fajn, ale bez tak základní věci, jako je databáze FMS je z toho jen pěkné éro na lítání okruhů a tréning. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 13:32 | |
|  | ... no teda  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 13:34 | |
|  | ja to porad nechapu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 13:35 | |
|  | A ty neumíš zadat bod do fmc, který není v airacu, Ivoši? Jestli jo, tak proč bys s tím chtěl lítat jenom kolem letiště? Fakt tomu nerozumim. Ale chápu, že až navigraph vydá ten airac i pro Ariana, že to bude vysvobození pro strašnou spoustu lidí. Současný stav je sice hrozný, ale ne neřešitelný  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 13:43 | |
|  | No takový problém to ani tak není, ale tebe by bavilo cvakat do toho přiblbítka hodinu před odletem jak trotl, abys pak moh půl hodiny letět?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 13:52 | |
|  | Ne, nebavilo, protože zvyklej z maddoga naplánuju trasu v load manageru a pak načítám a kontroluju company routu Ale u Tinmouse na trasu použiju ADEU+ utilitu od Cesminy, ale odlety a přílety šťouchám taky do tý CIVA po jednom a proti tomu nic nemám a nevadí mi to. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 16:50 | |
|  | A pak dostanes od ridiciho jeste DCT a hodina prace v....  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | SMS B738 Problém 9. 9. 2009 / 17:15 | |
|  | Marné Já jsem příliš pohodlný člověk na to, abych tam tlačil tolik souřadnic 
A ještě mě tak napadá Jak by se dala takhle řešit příletovka? Kolikrát může být delší, než samotná trať a těch bodů a bodů  |
| |
|
|