FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Textury stromů pro tvorbu scenerky Jeden příspěvek | Celý strom
Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 20:54
Juralet
Nzdárek, potřeboval bych poradit s texturama, sháním už obřezané textury stromů, a taky keřů. Moc děkuju za odpověď.
 

Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 20:56
Reptile   
Tak to se zkus pozeptat v Izraeli . Teď vážně - na www.simviation.com by něco mělo být v sekci pro tvorbu addonů.
 

Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 20:59
Juralet
napiš prosím celou cestu k tvorbě addonů. Díky
 

Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 20:59
Priskac   
ja len mozno taka jedna rada, skus pouzivat defaultne textury stromov, je to dobre z toho hladiska ze nebudes mat rozdiel ked sa pozries na svoju scenerku a s defaultnymi autogenovymi stromami.
 

Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 21:00
Juralet
a kde bych je mohl sehnat ??
 

Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 21:02
Priskac   
ze by v tvojom Flight Simulatore? (adresar texture)? co tak skusit browser textur ktory je sucastou programu DXTBmp a prebrowsovat trocha adresar textur svojho FS?
 

Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 21:15
Reptile   
K tomuhle způsobu se taky přikláním - nejen kvůli uniformitě s autogenem, ale i kvůli šetrnosti vůči FPS - žerou o dost míň, než třeba Gmaxové stromky.
 

Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 22:08
FSPilot   
Tak to závisí především na velikosti textury, což u autogenových stromků není nic moc
 

Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 21:04
FSPilot   
Já si je dělal sám Vypadá to docela dobře a můžeš si tak udělat jakékoliv stromky

Postup bych viděl asi takto:

1) nafotíš (ideálně někde na kopci osamocený strom toho druhu, který potřebuješ)
2) vložíš fotku do Corelu jako objekt
3) ořízneš spodek (trávu apod.) a přes průhlednost barvy odstraníš oblohu - s tím si je třeba trošku pohrát
4) zůstane ti jen objekt stromu. Dáš tomu černé pozadí a takovým způsobem umístíš např. 4 stromy
5) až to budeš mít, zkopšíš do Photoshopu a vytvoříš alfa kanál (neumím s tím pracovat v Corelu) a v Corelu vezmeš ty stromky, jako objekty a dáš jim jas a kontrast na maximální úroveň, takže budou bílé - nesmí se s nimi pohnout
6) výsledný černobílý obrázek s těmi ořezanými stromky překopčíš do "fotokramu" (Photoshop) a uložíš jako alfa kanál
7) výsledek uložíš s libovolným názvem jako 32-bit .bmp

A je to Když máš dobrý materiál na fotkách, tak je to celé při trošce zkušeností práce na 15-20min
 1x  

Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 21:09
Priskac   
ma to zopar nedostatkov...

hlavny nedostatok tebou popisovaneho postupu: musis vyvynut nejaku aktivitu... to co pises ty chce aby clovek sa s tym trocha hral, co mam pocit ze dotycny tomu nechce venovat ani ten cas ktory treba na hladanie na nete.

dalsi su zimne textury, teda ak mas nejaku metodu ako urobit este toto tak kludne napis

P.S. nemusi dotycny ani ist von....

fficial&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=en&tab=wi" target="_blank">http://images.google.com/images?q=tree%20texture&oe=utf-8&rls=org.mozilla:skfficial&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=en&tab=wi
 

Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 22:07
FSPilot   
Tak věděl bych, jak nato, žejo Mě konkrétně se to jen nepodařilo udělat tak, aby ty stromky měly sezónní textury, což mě docela mrzí
 

Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 21:11
čmeliak
tiež som to robil podobne ale nazviazanie bmp a alfakanál používyam DXTBmp a texturu prevediem napr. do DXT3, ale v FSX je najlepšie použiť annotátor a sadiť defaultné stromy má to výhodu nenadreš sa scenerka je zachvílu a mám istotu, že aj po servispacku napr. FSXSP2 stromy fungujú 100%.
 

Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 22:06
FSPilot   
Já s FSX nemám nic společného
 

Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 22:17
čmeliak
Chyba ale po prečítaní niektorých príspevkov ty prakticky už ani nelietaš tak sa ani nečudujem.
 

Textury stromů pro tvorbu scenerky   10. 9. 2009 / 22:31
FSPilot   
Ale jo, lietám, jen se mi to často něco zesmolí, takže mě to pak už nebaví - víc času jsem strávil nad problémy, než lítáním a tak jsem si dal trošku pauzu, ale chybí mi to, tak je to třeba napravit...

Lítal jsem za ČSAv, rád, ale pak mě začal zlobit FSACARS. Když jsem to vyřešil, tak jsem se celý těšil, že zas začnu nalítávat hodiny a v tu ránu mi to zase kleklo. Už dobrých pár měsíců se mi to nedaří zprovoznit a nebaví se mi v tom pořád hrabat. Když jsem se vykvák na toto, tak se mi FSka začla nějak zpomalovat (opárkrát se mi stalo online, že bylo na LKPR pár letadel a pojížděl jsem na 1FPS a následně se to celé zhroutilo). Teď už to zase vypadá trošku líp, občas mám štěstí a dostanu se na mizerných 15 FPS (chvilkově dokonce 20 až 25), ale zas mi začal haprovat internet, takže mi každou chvíli vypadává ICQ, nemůžu se dostat nikam na stránky, z online mě to vyhazuje apod. Takže prostě už nemám nervy na takové dlouhodobé problémy.
 

Textury stromů pro tvorbu scenerky   11. 9. 2009 / 01:16
Hory1989   
S trochou nadsázky by se to dalo nazvat osudem... Každopádně čistý reinstall systému bývá lékem na většinu neduhů, i když chápu, že je pěkná otrava tam potom zase všechno sázet znova. Navíc, když se omylem zapomene něco zazálohovat.
 

Textury stromů pro tvorbu scenerky   11. 9. 2009 / 18:20
FSPilot   
Tak záloh mám relativně dost, ale těch programů, které používám ať už pro vývoj do FSky, tak pro tvorbu různých jiných věcí mám strašlivě moc a než bych to nahodil, tak by to bylo na 2 dny usilovného instalování...
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ