|  |  | |  | | Ahoj, v které části AIPu najdu kdo je zodpovědný za LKR8? Případně různá TRA, a pod...Díky za pomoc. |
| |
|
 |  |  |  | |  | | NO v AUP máš aktivaci, ale ne zodpovědnost... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | |  | Marky, pokud dobre vidim, tak na AUPu jsou zodpovedna stanoviste za omezene prostory (Rka, zminovana TRAcka, TSA). Na R8 tam je odkaz do AIPu, resp. rozsah...
Jinak jeste zpet k otazce - da se volat na Info nebo trebas Teren. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | |  | | Akorát je potřeba se připravit, že jak na info tak na terénu (doporučuju volat telefonicky, než rádiem) je obvykle druhá věta: "Vy jste nečetl NOTAMy ??" - to je potřeba přejít mlčením - a pak ti informaci daj... Zajímavý folklór... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | |  | Ten folklór má jeden jediný účel - alespoň nějak vychovat nezodpovědné piloty k troše zodpovědnosti.
Když se někdo, bez vážnějšího důvodu (např. neplánovaná změna trati) zeptá na aktivaci prostoru, který na daný den není vůbec plánován (a bohužel je to příliš často), tak sem tam dostane odpověď podobného charakteru.
Ti trpělivější a taktnější z nás, co zastávají Scandalovu myšlenku, že na frekvenci se nejebe, předají informaci větou "LKR4 není aktivní ani plánovaný" s lehkým důrazem na poslední dvě slova, najivně doufající, že snad pilot pochopí, že se ptal zbytečně.
Ti méně trpěliví a méně taktní holt po takovém dotazu jebou.
Ať tak nebo tak, v obou případech se jedná ze strany pilota o poněkud sobecké "zneužití" účelu letecké informační službny, kterým nahrazuje svou špatnou navigační přípravu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | |  | | To volani na frekvenci jsem myslel pro prulety tech R8ek a R14ek. |
| |
|
 |  |  |  |  | |  | | Co myslíš tou "zodpovědností"? |
| |
|
|