|  |  | | Prosím přeložit - děkuji. 18. 9. 2009 / 16:44 | |
|  | Na IVAO HQ jsem objevil následující text a chtěl bych vědět jestli je to žádost a nebo oznámení.
Hello,
A388 has wake turbulence "H" in IvAp.
The design and construction of new aircraft with larger maximum certified take off masses and different wake turbulence characteristics require the introduction of a new wake turbulence category.
While ICAO is amending Doc 4444, wake turbulence category J - "Super" has already been adopted by IFPS.
Thus:
Wake turbulence category H ("Heavy") shall be inserted for an aircraft with a maximum certified take off mass of less than 560000 kg but more than 136000 kg.
Wake turbulence category J ("Super") shall be inserted for an aircraft with a maximum certified take off mass of 560000 kg or more.
The maximum certified take off mass of A388 is (at least) 560000 kg. Assigning by default WTC H to A388 in IvAp is therefore incorrect. Please add WTC J and a default allocation of WTC J when A388 is selected.
Kind regards,
Sebastian |
| |
|
 |  |  | | Prosím přeložit - děkuji. 18. 9. 2009 / 16:55 | |
|  | Gusto tak nejak v kopce se tam pise ¨, ze misto wake turbulence kategorie H jako Heavy budes u sve A380 nastavovat v Ivapu ''J'' jako Superheavy  |
| |
|
 |  |  | | Prosím přeložit - děkuji. 18. 9. 2009 / 17:12 | |
|  | Žádost, výzva, informace. Cit:
Nazdar!
A388 ma v IvAp kategorii úplavu "H".
Vývoj a konstrukce nového letounu, který má větší maximální vzletovou hmotnost a rozdílné charakteristiky úplavu, vyžadují (také) zavedení nové kategorie úplavu.
I když ICAO odkazuje na přílohu Doc 4444, kategorie úplavu J "Super" už byla IPFS přijata.
Takže:
Kategorie úplavu H (Heavy) by měla být vložena u letadel s maximální certifikoavnou hmotností menší než 560 tun, ale větší než 136 tun.
Kategorie úplavu J (Super) by měla být vložena u letadel s maximální certifikovanou hmotností 560 tun a vyšší.
Maximální certifikovanáí vzletová hmotnost A388 je (nejméně) 56 tun. Vyznačení cefoultní kategorie úplavu pro A388 jako H je proto nesprávné. Prosím, doplňte kategorii úplavu "J" a také kategorii úplavu kategorii J jako defaultní, pokud bude vybrán A388.
S laskavým pozdravem
Sebastian |
| |
|
 |  |  | | Prosím přeložit - děkuji. 18. 9. 2009 / 17:14 | |
|  | A388 ma turbulencni kategorii "H" na Ivap.
(omlouvam se za to divny spojeni turbulencni kategorie - bohuzel neznam terminologii)
Navrh a konstrukce noveho letadla s nejvetsim maximem vzletovych hmotnosti a rozdilnymi vyvolavanymi turbulencemi (s timhle prekladem si nejsem jistej) vyzaduje zavedeni nove turbulencni kategorie.
Vzhledem k tomu, ze ICAO doplnuje Doc 4444, turbulence kategorie J - 'Super' uz byla prijata IFPS.
Proto:
Turbulencni kategorie 'H' (Heavy) by mela byt vlozena pro letoun s maximalni certifikovanou vzletovou hmotnosti mensi nez 560000kg ale vice nez 130000kg.
Turbulencni kategorie J (Super) by mela byt vlozena pro letoun s maximalni certifikovanou vzletovou hmotnosti 560000kg a vetsi.
Maximalni certifikovanou vzletova hmotnosta pro A388 je (minimalne) 560000kg. Defaultni prirazeni WTC H pro A388 v IvAp je proto nespravne. Prosim pridejte WTC J a defaultni prirazeni WTC J pokud je zvoleno A388.
******************
Je to narychlo a tudiz neucesane, snad to pomuze.
|
| |
|
 |  |  | | Prosím přeložit - děkuji. 18. 9. 2009 / 17:15 | |
|  | Jen doplním - pochopil jsem dobře, že v IVAPu není zatím kategorie "J" k dispozici a proto se defaultně pro A388 nabízí (špatná pro toto letadlo) kategorie H? - a tedy toto je volání o doplnění IVAPu o tuto kategorii (kterou už některém předpisy v reálu znají a použvají) - a také o nastavení jako fefaultní kategorie u tohotom létajícího baráku?
Nemám možnost to vyzkoušet - proto nevím...
Jen jako pokyn: "když si vybereš A388, tak zaškrtni "J" mi to nepřipadá... |
| |
|
 |  |  |  | | Prosím přeložit - závěr 18. 9. 2009 / 17:26 | |
|  | Tak nějak jsem to pochopil i já.Protože tam na IVApu ta kategorie J zatím není,tak proto já píši do remarku /// AIRCRAFT CATEGORY SUPERHEAVY ///.
Všichni to chápou,kromě EDDL_TWR,který mi napsal,že taková kategorie na IVAO neexistuje  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Prosím přeložit - závěr 18. 9. 2009 / 19:04 | |
|  | chytří němečtí soudruzi, zjevně (zatím) mají pravdu!  |
| |
|
 |  |  |  | | Prosím přeložit - děkuji. 18. 9. 2009 / 23:51 | |
|  | Pochopil si to spravne, je to vlastne zadost pro vyvojare, aby implementovali novou kategorii do IVAPu, tot cele.
btw. 56 tun vzletova na A380...to bys musel vymontovat vsechno co je vevnitr prisroubovany a jeste to naplnit heliovejma balonkama..a ani tak ne  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Prosím přeložit - děkuji. 19. 9. 2009 / 01:37 | |
|  | Těmi balonky ale nesnížíš hmotnost (maximálně o pár kilo, když předpokládáme, že to helium bude lehčí, než stejný objem vzduchu). Snížíš jenom sílu působící na podložku (váhu, asfalt, polygon FSky). Konec rejpu STOP |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | OT: A380, balonky a Wake Category 19. 9. 2009 / 10:16 | |
|  | Znáš ten vtip s lovem na tygra?
Naplníš-li A380 dostatečným počtem balónků s héliem, stane se z něj vzducholoď a dále pokračuješ podle předpisů pro provozování vzducholodí.
Tím již celý problém wake category přestane být relevantní a byl tak úspěšně vyřešen
|
| |
|
 |  |  |  |  | | Prosím přeložit - děkuji. 20. 9. 2009 / 21:53 | |
|  | | akorát překlep, sem vynechal nulu, no... ;P |
| |
|
|