|  |  | | Gmax dotaz - oboustranně viditelná textura obdélníku 22. 9. 2009 / 20:42 | |
|  | Mám dotaz na zkušenější tvůrce v Gmaxu - jakým způsobem je možné docílit oboustranně viditelné textury plochého obdélníku (rectangle)? Pokouším se do jedné scenérky vytvořit drátěný plot, ale ať dělám cokoli, textura je ve FS vždy viditelná jen z jedné strany, přičemž v okně Perspective v Gmaxu je na obou stranách.
Předem díky za pomoc.
|
| |
|
 |  |  | | Gmax dotaz - oboustranně viditelná textura obdélníku 22. 9. 2009 / 20:51 | |
|  | Já to řeším tak, že udělám krabici (box), odmažu strany tak, že mi zůstanou jen ty boční stěny a pak je pomocí toho zmenšujícího blbítka - nevím, jak se to jmenuje (viz obrázek) připlácnu max. k sobě, jak to jde  |
| |
|
 |  |  |  | | Gmax dotaz - oboustranně viditelná textura obdélníku 22. 9. 2009 / 20:56 | |
|  | To mě taky napadlo, ale doufal jsem, že třeba existuje elegantnější řešení... no, v nejhorším skončím u toho blbítka... Každopádně dík  |
| |
|
 |  |  |  |  | | Gmax dotaz - oboustranně viditelná textura obdélníku 23. 9. 2009 / 16:55 | |
|  | Upřímně, tohle je v celku jednoduché řešení Konkrétně ten plot jsem dělal na LKMT tak, že jsem si zjistil, kolik stěn potřebuju, podle toho jsem stvořil hranol rozdělený na onen počet stran, pak jsem odstranil nepotřebné polygony a výsledek jsem roztahal podle potřeby přes ty vertexy nebo co to je ty modré puntíky Nakonec jsem to osadil texturou a hotovo  |
| |
|
|