FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 25. 11. 2025, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax dotaz - oboustranně viditelná textura obdélníku Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax dotaz - oboustranně viditelná textura obdélníku   22. 9. 2009 / 20:42
Reptile   
Mám dotaz na zkušenější tvůrce v Gmaxu - jakým způsobem je možné docílit oboustranně viditelné textury plochého obdélníku (rectangle)? Pokouším se do jedné scenérky vytvořit drátěný plot, ale ať dělám cokoli, textura je ve FS vždy viditelná jen z jedné strany, přičemž v okně Perspective v Gmaxu je na obou stranách.
Předem díky za pomoc.
   Seznam příspěvků  

Gmax dotaz - oboustranně viditelná textura obdélníku   22. 9. 2009 / 20:51
FSPilot   
Já to řeším tak, že udělám krabici (box), odmažu strany tak, že mi zůstanou jen ty boční stěny a pak je pomocí toho zmenšujícího blbítka - nevím, jak se to jmenuje (viz obrázek) připlácnu max. k sobě, jak to jde
504 B / 34 x 34 / 01.bmp
   Seznam příspěvků  

Gmax dotaz - oboustranně viditelná textura obdélníku   22. 9. 2009 / 20:56
Reptile   
To mě taky napadlo, ale doufal jsem, že třeba existuje elegantnější řešení... no, v nejhorším skončím u toho blbítka... Každopádně dík
   Seznam příspěvků  

Gmax dotaz - oboustranně viditelná textura obdélníku   23. 9. 2009 / 16:55
FSPilot   
Upřímně, tohle je v celku jednoduché řešení Konkrétně ten plot jsem dělal na LKMT tak, že jsem si zjistil, kolik stěn potřebuju, podle toho jsem stvořil hranol rozdělený na onen počet stran, pak jsem odstranil nepotřebné polygony a výsledek jsem roztahal podle potřeby přes ty vertexy nebo co to je ty modré puntíky Nakonec jsem to osadil texturou a hotovo
   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ