FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 8. 6. 2025, svátek má Medard Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Stiny mraku na zemi... Jeden příspěvek | Celý strom
Stiny mraku na zemi...   28. 9. 2009 / 14:41
čmeliak
existuje v FSX textura Enviromentu, ktorá sa pridáva pri modelovaní objektov napr. lesklý povrch vrt. kužela alebo plocha lietadla a ta sa premieta na základnej ploche. Alebo odraz na vodnej hladine. Prečo by sa nedalo aj takéto zobrazenie napr. tieňov mrakov, ktoré by aj tak neboli vernými kópiami tých čo sú zobrazované nad terénom, pokryť texturu plochy premietanej na teréne v závislosti napercentách pokrytia územia mrakmi? A na to si myslím , že netreba o nič náročnejší PC ako na celú FSX.
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ