|  |  | Fotka startu Delty 4 30. 9. 2009 / 17:11 | |
|  | | |
|
 |  |  | Fotka startu Delty 4 30. 9. 2009 / 17:15 | |
|  | Moc pěkná fotka, zrovna včera večer jsem na ní taky koukal. Ale proč z krytu? Dneska můžeš fotit/natáčet, ani u toho nemusíš být Myslíš že tam stál chlapík pár metrů pod raketou a mačkal spoušť?  |
| |
|
 |  |  |  | Fotka startu Delty 4 30. 9. 2009 / 17:31 | |
|  | To ne, ale pochybuju, že by to ten foťák sám o sobě přežil. I když všechno je možný, jak se koukám na tu zelenou trávu vedle startovací rampy |
| |
|
 |  |  |  |  | Fotka startu Delty 4 30. 9. 2009 / 17:38 | |
|  | Vem to tak, že tam kolem jsou kamery a tohle může být jen obrázek z té kamery A ty kamery to přežijou, resp. mají je tam snad při každém startu. |
| |
|
 |  |  | Fotka startu Delty 4 30. 9. 2009 / 18:45 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Fotka startu Delty 4 30. 9. 2009 / 18:49 | |
|  | Děkuji, to je přesně ono, co jsme hledal |
| |
|
 |  |  | Fotka startu Delty 4 30. 9. 2009 / 19:21 | |
|  | Fotene s teleobjektivom, je to hodne skresleny obrazok,skreslena vzdialenost,moze to byt aj 500m od miesta startu.Dalsia vec je,ze velmi vysoka rychlost plynov sustredenych do uzkeho paprsku a specialne pozemne /podzemne/odvodove kanaly na vytokove plyny zabezpecuju,ze vysoka teplota nezasahuje okolie do sirky. Ine je to pri poziaroch napr.ropnych zariadeni/napr.Kuvajt/,kde teplo z plamenov bolo na niekolko sto metrov od horiacej vrtnej veze. |
| |
|
 |  |  |  | Fotka startu Delty 4 30. 9. 2009 / 19:41 | |
|  | teda nevím, kolikrát v životě jsi fotil s teleobjektivem, ale to by ten kopec musel bejt 500 metrů dlouhej, aby jsi to vyfotil takhle z podhledu teleobjektivem |
| |
|
 |  |  | Fotka startu Delty 4 30. 9. 2009 / 19:59 | |
|  | Zdravim,
tiez som si vsimol ten zaber, ale mna zaujalo nieco ineho, a to je tvar toho plamena. V spojitosti s tymto by som sa chcel opytat skor ludi z realu, predpokladam ze Dandee alebo Tonde by to mohli vediet, od coho, resp. od ktorych konstrukcnych casti motora (teda predpokladam ze to je v konstrukcii motora) zavisi tvar a dlzka plamena forsaze? Napriklad ked si pozriete forsaz takej MiG-23 tak je uplne ina nez tvar plamena z takej F-16. Je to iba tvarom trysky, alebo aj inych casti?
Dik za odpoved.
Peto |
| |
|
 |  |  |  | Fotka startu Delty 4 30. 9. 2009 / 20:52 | |
|  | Cau Peto,
napr.kontrola spravnej cinnosti motora na MiG-21 MF /s motorom R-13/ bola aj vizualna kontrola plamena z vystupnej trysky pri plnej forsazi - spravny plamen mal obsahovat tusim 7 prstencov /mozno 8/. Urcite je to sposobene konstrukciou motora,turbiny,vystupnej trysky,mozno poctom a tvarom lamiel,ktore ovladaju privieranie vystupnej trysky. |
| |
|
 |  |  |  |  | Fotka startu Delty 4 30. 9. 2009 / 21:19 | |
|  | tak tak, plus mnoho a mnoho dalsich veci, v neposledni rade i teplota a rychlost horeni, pocet vstrikovacich forsaznich trysek atd....
Mozna Anatolij by se vyjadril fundovane, ma o motorech dost dobry web  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Fotka startu Delty 4 30. 9. 2009 / 21:20 | |
|  | Diky pani, mate u mna bobrika za ochotu 
Peto |
| |
|
 |  |  |  | Fotka startu Delty 4 9. 12. 2009 / 17:37 | |
|  | | |
|
|