|  |  | Co znamená Frozen ATPL? 13. 8. 2004 / 15:27 | |
|  | Zdravím!
Já to chápu tak, že človľk umí teorii, ale nelítá.
Budu však rád, pokud mi to nľkdo více objasní.
Díky. |
| |
|
 |  |  | Re: Co znamená Frozen ATPL? 13. 8. 2004 / 15:57 | |
|  | Ne, to znamená, že má daný letec kvalifikaci CPL/IR (to jest obcodní pilot vícemotorových letadel s přístrojovou doložkou) a k tomu teorii pro ATPL (dopravní pilot, tj. velitel vícepilotních letadel v obchodní dopravě).
Aby se z frozen ATPL stalo ATPL, musí daný letec nalítat 1500hodin a (nejsem si jistej) 250hodin jako velitel. Pro tenhle účel se však hodiny nalítané na dvoupilotním letadle dělí dvěma. Dále lze započíst až 100hodin ze simulátoru (bohužel ne FS . Znamená to že, letec, který nastoupí na dopravák a má 200hodin, musí nalétat (1500-200-100hodin sim=1200x2)=2400h= 4roky na dopraváku, než může zažádat o zkoušku dovednosti na ATPL. A zbytek do 250ti hodin jako velitel musí nalítat jako PICUS (velitel letadla pod dohledem)
Proto je výhoda lítat taky ještě malý letadla |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Co znamená Frozen ATPL? 13. 8. 2004 / 16:39 | |
|  | Proto je výhoda lítat taky ještě malý letadla
...myslis jako jedno pilotni? nebo proc, to jsem tak uplne nepochopil. A stejne nevim, ale obchodni letecka doprava se snad vzdycky musi letet ve dvoupilotni posadce, snad s vyjimkou letu VFR (day), nebo se pletu?
Diky... Vlada |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Co znamená Frozen ATPL? 14. 8. 2004 / 16:27 | |
|  | Jasně, myslim jednopilotní a konkrétně sportovní, ne v aerotaxi. Hlavně kvůli velitelským hodinám. |
| |
|
|