FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 5. 8. 2025, svátek má Kristián Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
repaint b737-400 travelservice Jeden příspěvek | Celý strom
repaint b737-400 travelservice   10. 10. 2009 / 14:45
FSPilot   
Pokud myslíš pro defaultního boeinga (to je ten, který tam je už od instalace FSky), tak si ho tady stáhneš kliknutím na Download tady http://www.flightsim.cz/fsitem.php?act=exe&id=271&lan=&menu=4 a postupuješ takto:

Předem, než vůbec budeš chtít repaint dát k letadlu, tak se musíš ujistit, že je to na ten správný model. Každý model má své textury, takže není Boeing 737-400, jako Boeing 737-400 Podívej se, pro jaké letadlo je to určeno (jestli chceš pro model Fifty North, musíš si sehnat model od Fifty North - je placený, takže by sis ho musel dokonce koupit). Vždy budou určené textury pro daný model a min. tady to u nich bude napsáno.

Teď návod, jak to dostat do FSky pro defaultní model Boeingu 737-400

1) Najdeš si složku, kam jsi instaloval FSku (obvykle to bývá C:/Program Files/Microsoft Games/Flight Simulator 9) a v ní složku s názvem "Aircraft"

2) najdeš si tam tvé letadlo, v našem případě to bude b737_400

3) otevřeš tu složku a tam je několik dalších složek. Nás zajímají především ty s názvem TEXTURE

Pozn.: máš několik možností, uvedu tu složitější a nakonec tu jednodušší

4) zkopíruješ kteroukoliv ze složek TEXTURE, např. "texture.1"

5) přepíšeš ji na "texture.tvs" (ty tři písmenka můžou být jakákoliv bez háčků a čárek, můžou to být i čísla)

6) pak textury stažené odsud (po rozbalení toho konkrétního, co jsi stáhnul vzniknou 3 složky, nás zajímá texture_travel - uvnitř je jeden soubor a ten budem kopírovat) vožíš do tebou přepsané složky "texture.tvs" z kroku 5)

7) počítač se tě zeptá, zda chceš textury přepsat, ty to potvrdíš, protože to chceme a textury se ti přepíšou (pokud se nezeptá, je něco špatně)

8) nakonec ještě musíš otevřít soubor .cfg, který je v hlavní složce toho modelu, tedy ve složce b737_400 a má přesný název "aircraft.cfg"

9) tento soubor otevři v poznámkovém bloku (pravým tlačítkem myši na něj klikni, dej otevřít v programu, vyber ze seznamu programů "Poznámkový blok" a potvrď)

10) vyskočí na tebe hromada písmenek a čísel a znaků a tebe zajímá následující

[fltsim.0]
title=Boeing 737-400
sim=Boeing737-400
model=
panel=
sound=
texture=
kb_checklists=Boeing737-400_check
kb_reference=Boeing737-400_ref
atc_id=N737Z
atc_airline=American Pacific
atc_flight_number=1123

ui_manufacturer=Boeing
ui_type="737-400"
ui_variation="American Pacific Airways"
description="One should hardly be...


Tučně jsou vyznačeny nejdůležitější řádky.

[fltsim.0] - pořadí repaintu - všimni si, že takových je tam víc a u každého dalšího se mění číslo o jedno, tzn. další je [fltsim.1], pak je [fltsim.2] atd.
okud chceme přidat repaint jako další možnost, zkopíruj celé to, co je tady vyznačno kurzívou (šikmo) a vlož to pod poslední řádek (se začátkem "description" u poslední sekce začínající [fltsim.číslo]. Pak v části o které teď píšu (tzn. o [fltsim.0] ) přepiš číslo na o jedno větší, než je u předchozího (pokud ti končí [fltsim.4], tak tvůj paint bude mít pořadí [fltsim.5] apod.)

texture= - to je nejdůležitější část, za rovnáse musíš dopsat to, co máš u složky s paintem za tečkou, tedy my použili "texture.tvs", tak v tom řádku bude "texture=tvs", čímž řekneš FSce, ze které složky má brát barvičky

atc_id=N737Z
atc_airline=American Pacific
atc_flight_number=1123
- tohle jsou jen označení - N737Z je poznávací značka letadla (je vzadu za zadními dveřmi), American Pacific je jak ho bude řídící tohle éro v FSce volat (to je nám celkem jedno), 1123 je číslo letu, které bude řídící říkat taky (např. by toto vypadalo American Pacific 1123). Tohle měnit nemusíš, pokud nechceš.

ui_variation="American Pacific Airways" - toto je důležitá část, kde to, co je v uvozovkách vidíš ve výběru v FSce. Pokud to nezměníš, tak budeš mít v nabídce 2x American Pacific Airways. Pokud to přepíšeš na "Travel Service" nebo jakkoliv jinak, tak se ti pak toto bude zobrazovat v FSce.
Dejme tomu, že my budem mít tenhle řádek ui_variation="Travel Service"

11) tak to je vše, stačí to uložit a je to.

Ten jednodušší způsob je, že tu texturu, co si stáhneš "b737_400_t.bmp" nakopíruj do kterékoliv složky texture u toho modelu a přepiš původní. Budeš mít stejný počet letadel na výběr a nevýhoda toho je, že všichni z okolního provozu, kteří používají tuhle barvu (např. ten American Pacific) budou mít teď barvy Travel Service.

Pokud máš ještě nějaký dotaz, tak se klidně ptej
 2x    Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ