FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 9. 5. 2024, svátek má Ctibor Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Feelthere - zákaznická podpora jak má být Jeden příspěvek | Celý strom
Feelthere - zákaznická podpora jak má být   13. 10. 2009 / 20:30
Venousek
Omlouvám se, tento post bude trochu delší. Jen pro ilustraci, jak funguje technická podpora Feeltere na jejich fóru. Týká se to zde zmíněných pádů FT737...

Já:
Hi all, I´m experiencing weird problem with this beautiful airplane. Always when I want to change landing RWY on DEP/ARR page in CDU, I get the CTD of FS right when I click the button of the RWY. It happens everytime. I have current 0910 AIRAC, but experienced this behavior with older AIRACs. I have Justflight DVD version, if it can help. I´m running Vista 64bit. Please help, I´m pretty desperate here as I love this aircraft.

Scoobflight - člověk z Feelthere:
please sign your real name at the bottom of your future posts. we speak with people here, not 'handles'.
64 bit systems are not supported.
see one users suggestion -
http://forum.iemit.com/Default.aspx?g=posts&t=3305

Já:
Sorry for not signing my full name. I found that thread, but it didn´t help. What I found, it only happens when I set arrival RWY plus appropriate STAR. When I set only the RWY and not the STAR (it means flying directly from the last wayponit), I can change RWYs without a CTD.

Já:
It has been confirmed that it also happens with 32bit systems (XP, Vista, 7) no matter what AIRAC (tested even with default 0610). It happens on some airports, confirmed are LKPR (Prague - Ruzyne) and ESSA (Stockholm - Arlanda). Now what will you say? 32 bit is also not supported?

Scoobflight:
don't be rude. posts such as this will be removed in the future without notice.
i've never experienced your 'fault' across winXP sp1, sp2 and sp3 on THREE different computers.
there is no win7 support ... the 737 was designed prior to that OS was even discussed by MS.
which FS version(s)?
there is no VISTA version of the 737 for FS9.
i suggest a complete uninstall of the 737. confirm all folders and files are removed. and re-install.¨

Já:
You call it "fault". But it has been confirmed by several users. So try this: Load the aircraft at LKPR (active RWY), and setup CDU Route like this: Depp - LKPR, RWY 24 or 31 (depends on which rwy are you sitting at), next wpt DEKOV, then TRS (114.300) - arrival ESSA, RWY 01L (or anything else). Program it without any STAR. Now try to swith between RWYs. And now do the same, but enter also the STAR. And now try to switch the RWY? What did that? Do you still call it a "fault" with quotes. Or is it now the fault without them?
You never experienced it. But it is also confirmed that it happens only on some airports as I wrote.
I´m sorry to be rude, but please accept, that I bought a product I cannot use. One of these affected airport is my home base...

Scoobflight:
you are using the aircraft on an unsupported OS as clearly stated on wilco's sales site -
Microsoft Flight Simulator X (Windows XP/Vista) / Flight Simulator 2004 (Windows XP) - Windows XP/Vista 32 bits - Microsoft FSX Service Packs 1 & 2 (or Acceleration Pack)
http://www.wilcopub.com/index.cfm?fuseaction=prod_737pic

Já:
What if you tried my scenario in FS9 instead of repeating me what I know? As I told you, this behaviour had been already confirmed by some even on XP on affected airports. Or clearly state you don´t want to help me so we can spare some bandwidth and later also spareme some money on Feelthere products...

To je zatím všechno, hrozně se mi líbí ta ochota zkusit problém reprodukovat a poté zkusit společně najít řešení. Nebo si myslíte, že skutečně reaguji neadekvátně? Když jsem se ptal na stejnou věc Navigraphu, tak mě ujistili, že to vyzkoušejí a že to může trvat pár dní. Druhý den byla odpověď, že v AIRACu chyba není a že se jim podařilo stejný problém reprodukovat...
 

Feelthere - zákaznická podpora jak má být   13. 10. 2009 / 20:44
Reptile   
Hezké. Řekl bych, že Scoobflight předtím musel pracovat na zákaznické lince VZP nebo ČEZ...
 

Feelthere - zákaznická podpora jak má být   13. 10. 2009 / 20:47
Venousek
Tipuju to na O2... Hned po té mé poslední reakci jsem dostal ban na 12 hodin...
 

Feelthere - zákaznická podpora jak má být   13. 10. 2009 / 20:46
Pips   
No, jestli to řešíš přes jejich fórum, tak je to spíš ztráta času. Tam skutečně strašně moc lpěj na tom, aby ses podepsal pod svůj příspěvek - což je tam nejdůležitější věc a proto tam všichni od feelthere jsou, aby tě tam mohli zjebat za nepřiložený podpis. Nedejbože, když vzneseš kritiku a upozorníš je tam na něco. Pak jsou ochota sama... tě zabanovat, nebo v lepším případě poslat do háje.
 

Feelthere - zákaznická podpora jak má být   13. 10. 2009 / 20:48
Venousek
Jak píšu výše, ban už mám. Zatím jen na 12 hodin. A to jsem se i podepsal (ale pospis jsem sem nekopíroval)...
 

Feelthere - zákaznická podpora jak má být   13. 10. 2009 / 20:54
Pips   
Normálka tam Ještě něco si od nich někdy pořídim. Určitě. Budu první ve frontě, slibuju!
 

Feelthere - zákaznická podpora jak má být   13. 10. 2009 / 20:57
Venousek
Myslím, ze přesně tahle poznamka je příčinou mého banana...
 

Feelthere - zákaznická podpora jak má být   13. 10. 2009 / 22:08
Koprik
Důležitý je, že v boji proti pirátům táhnou všichni z Feelthere + WILCO za jeden provaz)))Jejich heslem je!Blbče kup si addon a zapomeň na nás a hlavně ať tě nenapadne naše skvělé produkty kritizovat......bohužel!
 

Feelthere - zákaznická podpora jak má být   14. 10. 2009 / 07:08
Venousek
Update: Odpoved byla, ze kdyby produkt měl takovou chybu, jistě by nebyl tak úspěšný, a určitě už by ji někdo nahlasil. Načež tam někdo napsal, ze ma stejnou chybu... Nebyl tam někdo z vás? Tímto se omlouvám infolince o2, ze jsem si o ni nemyslel nic dobrého...
 

O2 a spol   14. 10. 2009 / 07:26
leonell
Operátoři (nejen) u O2 jsou školení, že sebevětší "potížista" musí být obsloužen vstřícně, ať už mele cokoliv. Výjimkou jsou jen oplzlosti a sprostota, a i tam Ti to jen tak nepoloží a nejdřív Tě několikrát požádají, aby ses choval slušně.
Taky jsem se nikdy na našich hotlinech nesetkal s tím, že by byli hrubí či úseční.
Výsledek je věc jiná - ten bývá často shodný Tvému snažení u FT
 

O2 a spol   14. 10. 2009 / 07:39
Venousek
Jednou jsem operátora na technické podpoře (tedy ne infolince) O2 školil, jak nainstalovat jejich modem na Vistách (asi půl roku poté, co vyšly). Vytrvale mi opakoval, že den předtím měl školení a tam jim říkali, že na ten Sagem ještě nejsou Vista drivery. Když jsem mu opáčil, že jsem v práci koukal na stránky Sagemu, a blikal tam nápis jak kráva Vista drivers available, které jsem následně stáhnul, tak říkal, že to není možné, že měli školení, blabla... Mezitím jsem spustil instalátor, a tak jsem mu řekl, že tam mám na výběr PPPoE nebo PPPoA, co mám vybrat. Než mi povyprávěl o školení, tak jsem restartoval počítač, on děl, že to nebude fungovat, a voilá, internet šlapal jak za mlada. Budiž pánovi přičteno ke cti, že aspoň poděkoval...
 

O2 a spol   14. 10. 2009 / 16:34
Koprik
Oni maji jinou fintu...na neplacene info lince se nedozvis nic (pokud se tam vubec dovolas) - bud jsou opravdu trubky (nebo to hrajou - jsou na to skoleny) a odkazou te na placenou linku.Budiz slouzi ke cti operatorovi z ty placene linky, ze trubka nebyl, byl vstricny, ochotny a problem jsme vyresili.Mozna me ale usmev prijde az mi prijde ucet....)).
 

Feelthere - zákaznická podpora jak má být   14. 10. 2009 / 15:33
Gustav ( BHA576 )   
Václave je pravdou,že s Feelthere - potažmo s WILCO jsem už ukončil veškeré diskuze.protože když už nevěděli kudy kam,tak odpověděli,že jejich produkty nepodporují operační systém Vista 64bit a konečníček.Samozřejmě,že blafali hovadiny,protože to blbne i na 32bitech.
V tomto případě naopak oceňuji ty malé výrobce,kteří si rádi i "zachatují",protože produkují hlavně z jejich fandovství pro simulované létání
Z velkých pak chválím PMDG,ti také docela plodně radí a pomáhají.
 

Feelthere - zákaznická podpora jak má být   14. 10. 2009 / 17:21
Venousek
Přesně, Gustave. Zatím nejlepší podporu má Radar Contact, tam máš odpověď za chvilku a mluví s tebou přímo autor programu. Ale Feelthere je teda vrchol arogance...
 

Feelthere a Ariane - zákaznická podpora jak má být   14. 10. 2009 / 18:10
jiva
Velmi obtížně se také komunikuje s Ariane Desing, dělají mrtvého brouka už asi 14 dní.
Koupit od nich addon, není žádný problém, ale aktivovat jej je horor.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ