Nevím v čem je ta hlavní příčina. Možná rozšíření, jenom na tomhle fóru bych tipnul tak 95:5 ve prospěch FS a samozřejmě ne každý xplanista hledá ARAIG airliner s 3D kokpitem jako já, ostatně v oblasti malých letadel je stav slušný. Ty náklady na vývoj addonu nebudou vyšší než u FSX ale problém je, že když ohneš tu a tam něco tak to uděláš s defaultními prostředky XPLANU za desetinu času než když budeš pomocí pluginu programovat reálný stav. Vývoj XPL se žene dopředu a ne vždy je zpětně kompatibilní, což zase přináší nutnost zpětných oprav. Já si dopisuju s vývojářem ze STMA, poslal jsem mu údaje o L410 ( vrchol mého marketingového snažení ), moc se mu to líbilo ale mají prý rozpracovány změny 17 letadel na poslední verzi, takže pak snad. Čili to ubírá sílu taky. |
|