|  |  | L-200 Morava (real podvozek) 25. 10. 2009 / 14:11 | |
|  | Cau,
kdo by věděl proč občas vidím L-200 mimo letiště jak letí s vytažěním podvozkem.
Nechápu proč. Musí to mít velký odpor nebo je to pilot zvyklej nezatahovat  |
| |
|
 |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 25. 10. 2009 / 14:18 | |
|  | vzhledem k tomu, že je v přistávací konfiguraci, tak bych řek, že nácvik nouze, ale to mi u dvoumotoráku nesedí  |
| |
|
 |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 25. 10. 2009 / 14:25 | |
|  | Když jsem byl minule na Sazený tak tam přiletěli Benešováci z 200 a trénovali tam okruhy a přistání na jeden motor a pilot se na zemi vyjádřil že spousta lidí si neuvědomuje že u dvoumotoráku je většina létání a trénování o tom létat na jeden motor.  |
| |
|
 |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 25. 10. 2009 / 14:25 | |
|  | nouzovy pristani se provozuje JEN kdyz ti vypadne motor? |
| |
|
 |  |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 25. 10. 2009 / 14:31 | |
|  | Nemám sice licenci MEP, ale pokud se nemýlím, tak s dvoumotorákem se do pole nesedá, ale snaží se vždy doletět na letiště, ne?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 25. 10. 2009 / 15:44 | |
|  | L-200 (foto) v mém předchozím příspěvku s tím nemá nic společného. To jsem jen přidal aby bylo víc vědět o co jde. Jinak si myslím, že když jsem ji viděl měla zatažené klapky s vytaženým podvozkem a letěla směrem od LKTC do LKLT nebo Kbely. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 25. 10. 2009 / 15:48 | |
|  | řekl bych, že většina lidí si tady dovede představit moravu s podvozkem a ta fotka byla v tomto připadě opravdu matoucí .) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 25. 10. 2009 / 16:45 | |
|  | hergot, víš, že sem to věděl, proč to letěli s podvozkem? zrovna sem na točný byl, ale zapoměl sem to, asi to byla blbost  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 25. 10. 2009 / 17:51 | |
|  | Hele, nemáš prsty v tom proslulém uklízení 142jky do hangáru? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 25. 10. 2009 / 17:52 | |
|  | o co jde?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 25. 10. 2009 / 17:56 | |
|  | O tom, jak někdo na Točný chtl dát z-142jku do hangáru a ona se na vejšku nevešla do vrat,... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 25. 10. 2009 / 18:05 | |
|  | tak to ne prosím já tam akorát byl dvakrát poletovat s kyssnou. v tomhle sem nevinně. ale něco podobnýho se nám stalo se 43 v podho ale vlezla se tam naštěstí |
| |
|
 |  |  |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 26. 10. 2009 / 09:25 | |
|  | V roce 1990 sedli do pole u jaroměře rusáci s třímotorákem - TU 154. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 26. 10. 2009 / 09:44 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 26. 10. 2009 / 10:18 | |
|  | A jak tam měli zakouříno... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 26. 10. 2009 / 11:23 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 26. 10. 2009 / 11:07 | |
|  | To myslis jak? Je to uplne normalni letadlo, akorat tam mas 2 motory, takze jak se ti neco podela tak muzes jit do pole jak s cimkoliv jednomotorovym...navic plna dvoustovka na jeden motor skoro neleti... |
| |
|
 |  |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 26. 10. 2009 / 11:03 | |
|  | Nouzak se s L-200 vzdy provadi na bricho se zasunutym podvozkem, ten zarazenej pridak by nadelal vice paseky, nez kdyz se to cele posadi na bricho. |
| |
|
 |  |  | L-200 Morava (real podvozek) 26. 10. 2009 / 09:58 | |
|  | Zaslechl jsem že byl problém s hydraulikou. |
| |
|
|