FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 16. 5. 2024, svátek má Přemysl Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ČSA se nebudou prodávat Jeden příspěvek | Celý strom
ČSA se nebudou prodávat   26. 10. 2009 / 14:17
Jakub Edr
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/doprava/clanek.phtml?id=651121
 

ČSA se nebudou prodávat   26. 10. 2009 / 14:29
David Šollar   
http://www.novinky.cz/ekonomika/182619-ceske-aerolinie-neprodame-rozhodla-vlada.html
 

ČSA se nebudou prodávat   26. 10. 2009 / 14:58
Luděk Ch.
No, to se dalo čekat. Odborářská loby zase zvítězila a zabetonuje ČSA v situaci blízké krachu.
 

ČSA se nebudou prodávat   26. 10. 2009 / 15:11
Tragédie v JRD
Hele, nepropadej panice. Existuji fantasti, kteri tvrdi (a veri , ze Travel Servis uz vlastni CSA uz davno ...

Ale jak s tim , že se to neprodá, souvisí odbory, to nechápu _ Přičinu bych viděl kapku jinde.. ale to už by byly zase jen spekulace podle toho, co se clovek kde dovedel a precetl .. Oni zas ty pozadavky, se kterymi prisel Travel, zas tak moc vyhodny pro stat nebyly... odbory, neodbory.
 

ČSA se nebudou prodávat   26. 10. 2009 / 15:41
Koprik
No, muzeme tady divoce diskutovat)), jakou trzni cenu ma vlastne letecka firma, ktera neumi prodavat letenky (tak aby aspon trochu vydelala), je v minisu zhruba 3 miliardy a jedine co ji funguje jsou silne odbory))).A nevypada to, ze by zacala brzy fungovat jinak! Kdyz TVS predkladal svoji nabidku, predpokladal jsem, ze si CSA vezmou kdyztak za korunu)).
Ale zajimave clanky odborniku k tematu jsou tady:
http://ekonom.ihned.cz/c4-10084860-38740780-400000_d-operace-ok-pacient-umira
http://ekonomika.idnes.cz/posledni-ziskovy-sef-csa-tvrdik-umel-jen-utracet-f6y-/eko-doprava.asp?c=A091025_184453_eko-doprava_vel
 

ČSA se nebudou prodávat   26. 10. 2009 / 17:18
Kubikula   
Dobrý článek, díky za tip
 

ČSA se nebudou prodávat   26. 10. 2009 / 17:23
Tragédie v JRD
odkazy fajn.. ale hlavne ten s kůlou mi přijde takový poněkud "po bitvě je každý generál a každý ví nejlíp, jak to mělo být". tim nezpochybňuju, že má pravdu, ale přijde mi to poněkud přehnaně ve stylu "my to všechno věděli nejlíp, a ti co prišli po nás, byli matláci".
 

ČSA se nebudou prodávat   26. 10. 2009 / 18:50
Koprik
To bych si myslel taky, ale jen kdyby to komentoval často a průběžně.Ale vzhledem k tomu, že situaci v ČSA dlouhodobě sleduju, tak jsem za posledních pár let od něj fakt nic nezaznamenal.Přesně jak píše v tom článku - „Nechci vypadat jako zhrzený manažer. Ale to, co se teď děje s ČSA, k tomu už nelze mlčet,“ vysvětluje Kůla.Takže bych jej neobviňoval ze snahy o lacinou senzaci.To už je ale teď úplně jedno....
Raději bych ovšem četl,jak ČSA prosperuje, rozšiřuje flotilu, zavádí nové linky a potřebuje hromadu pilotů, zkrátka že to je firma, která má nejen tradici, ale taky současné renomé a atraktivitu, na kterou můžou být hrdí nejen zaměstnanci, ale i ostatní...z toho, že jsou na huntě nemám radost ani jako letecký fanda, a už vůbec ne jako daňový poplatník....(((
 

ČSA se nebudou prodávat   26. 10. 2009 / 18:53
Luděk Ch.
Myslím, že pro stát by bylo výhodné zbavit se ČSA i zdarma Odbory s tím souvisí tak, že se bojí jako čert kříže podmínek, které pro zaměstnance panují v TVS Ani si nedělám iluze o způsobu fungování ČSA pod TVS. Takže vyvíjeli tlaky, aby bylo rozhodnuto ČSA neprodávat. Nicméně to beru jako jejich poslední šanci ukázat, že se z toho dokážou vyhrabat. Jsem zvědavý, jak budou ČSA pokračovat.
 

ČSA se nebudou prodávat   26. 10. 2009 / 19:29
Tragédie v JRD
a tak to bylo rozhodnuto prakticky v okamziku, kdy tam zbylo travel servis, rekl bych. odbory, neodbory.

to nicmene nic nemeni na tom, ze odbory zrusit, resp. jejich "pravomoce" orezat. a to podstatne.
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 16:12
Cirrus/Pindra
Odbory zas takový pravomoce nemaj, a vůbec, nejsou to oni, kdo může za aktuální stav ČSA.
Tím nechci odbory nějak podporovat, sám bych radši kdyby slušnost a nějaký kodex přístupu zaměstnavatelů k zaměstnancům a obráceně umožnil jejich zániku.

Docela mě mrzí, že firmu, která má tak velikej potenciál jako čsa, dovedli politici a šašci, kteří tomuhle byznysu vůbec nerozumněj, do takovejhle sraček.

Myslim, že šancí na přežití čsa by mohlo bejt zbavení se co možná nejvíce leasovanejch letadel, nechání si těch nejeekonomičtějších strojů, přestat vymejšlet destinace bez nějakýho smysluplnýho vytížení a spíš rozvoj linek propojujících východ se západem, tam má značka čsa velkou váhu a těžko čsa uživí jen linky z/do ČR.

dál dohnat k zodpovědnosti všechny, kteří v dozorčí radě fungovali a posvěcovali všechny tak stupidní kroky (včetně všech Tvrdíků a Lašáků!) a zamezit dalšímu rozprodávání divizí, které byť málo ale přesto generují nějakej zisk. A ty poradní pseudoekonomický podniky jako Deloitte žalovat taky a pořádně je ztrhat.

Zvlášť po pádu SkyE a jinejch je i v tomhle těžším období možnost na záchranu zřejmá, ale privatizace to podle mě určitě neni. Ta by znamenala zkrouhnutí společnosti na flotilu obhospodařující jen a pouze ty nejvýnosnější linky do evropských velkoměst.
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 16:42
Tragédie v JRD
vsak nerikam,ze za to odbory muiozu .. .to byl spis takovy obecny pvozdech.

Linky vychod-zapad - a jak je chces udelat? na vychod od nas nic jako otevrene nebe neplati, takze k pravum na linku typu "moskva - pariz" se nedostanes, ani kdyby jsi se rozkrajel. takze to stejne honit pres prahu musis, i kdyby jsi nechtel.

a ano - privatizace je jedina cesta, jak z tohohle pruseru ven. i za cenu, ze z toho zustane paskvil s deseti letadly litajici jen to, co se vyplati. coz by mel prece delat i stat - orezat to, co nevydelava. nebo snad to, ze to vlastni stat, ma znamenat, ze dotho bude lejt miliardy, jen proto, abychom litali na nesmyslnych linkach?
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 16:53
pseudoMates
Nesmyslný linky se zavedly ještě dávno před tím, než nastoupil kat Tvrdík a po něm vLašák.
Nikdy se nemělo lítat Toronto, New York a Montreal s takovými stroji, jako je A310. Nikdy se neměla rušit Dubai-Bangkok..
Nikdy se nemělo ustupovat pilotům do té míry, aby mohli dát kdykoliv podniku nůž na krk se slovy: "když nám nepřidáte 25%, tak prostě přestaneme lítat".. Nikdy se jim neměl podepsat v kolektivní smlouvě odstavec o tom, že pokud dostane pilot výpověď pro nadbytečnost, dostane jako odstupné 12 měsíčních platů.. atd..
Chybná rozhodnutí padala už za minulých vedení..
A jak píše Cirrus.. ve velké většině díky tomu, že ČSA mají v rukou politici..
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 17:45
Cirrus/Pindra
když mohlo čsa vydělávat jako státní v 90. letech, proč by nemohlo i teď. Jo vlastnictví státem je asi nejhorší vlastnictví, ale horší by podle mě bylo to te´d prodat a ještě do toho narvat prachy, když se čsa můžeš do x let vzchopit, vydělat vložené peníze zpět a pak při podstatně vyšší tržní hodnotě prodat za solidní peníze.

Bude tak zachován vlajkový dopravce, operující i na řekněme ne tak lukrativních linkách, ale stále poskytující dobrá a dostupná spojení s okolními zeměmi. A to chce průměrně vydělávající občan.

Protože po privatizaci se to oseká, rozprodá a nechá se spousta možných linek (i slotů) maďarum a podobný konkurenci.

 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 17:55
Tragédie v JRD
ach jo .. proc kazdy v privatizaci vidi jen tunel a rozprodani linek a slotu buhvi komu? otazkou je, jestli se v one potencialni privatizaci v budoucnosti zaplati aspon ty penize, ktere do toho stat do te doby vlozi. nebo to dopadne tak, ze kdyz odecteme statni podpory od toho, co stat vydela, zbyde nam nula. a je v podstate jedno, jestli z toho ta nula zbude letos nebo za dva roky.

nemiyslim si, ze v soucasny dobe ma stat nejakou sanci csa zachranit. mel na to nekolik let, a udelal houby. a na tom se nic nezmeni. a naliti penez nic nevyresi, jen to dovede do jeste vetsiho pruseru.

srovnavat 90 leta se soucanosti - to jsi me rozesmal. to nemuzes myslet vazne, doufam?. srovnavat dobu, kdy lowcosty prakticky neeixstovaly, otevrene nebe neexistovalo, letalo se za predrazene letenky na principu monopolu (nebo spis duopolu). tehdy by v letectvi prosperoval snad i blbec.

90tá léta jsou s tím, co ve vzduchu panuje nyní, nesrovnatelná.
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 18:08
Cirrus/Pindra
proč v tom každý vidí tunel? bože, no asi proto, že se se státními podniky v 90. letech nedělalo nic jiného než privatizovalo a tehdy to samej tunel byl. Asi na tu dobu rád zapomínáš

S konkurencí nyní a tehdy máš samozřejmě pravdu, ale i mnoho jiných čsa podobných společností pořád lítá a prosperuje, nebo alespon do nedávna prosperovalo.

Navíc dle mého konkurence typu SkyEurope, kdy společnost jen vznikla, nevydělal ani korunu, jen vzala určitý objem pasažéru a prodělal investované peníze už podle mě nevznikne, není to udržitelný způsob. Je to v podstatě podvod.

Se správnými lidmi, kteří jsou v leteckym průmyslu dlouho a přísnym dohledem na kroky správní rady se společnost zachránit dá.

Jdu cvičit, zdar!
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 18:22
Tragédie v JRD
Hm. A na zaklade ceho dedukujes, ze to byl samej tunel? na zaklade toho, ze jsi si v novinach precetl o par desitkach pripadu? a ty tisice pripadu, ktere dopadly dobre, a noviny o nich prirozene nepsaly, se vyparily?

No, mnoho jinych čsa podobnnycýh spolecnosti porad lita... ale co si tak existuji ve dvou (trech) podobach - bud jsou statni (a generuji ztraty), a nebo jsou soukrome (nebo je vlastni vetsi aerolinka).

csa neni posvatna krava, ktera musi samostatne existovat za kazdou cenu, pokud si na sebe neni schopna vydelavat. a to v soucasnym stavu neni a nebude.
 

ČSA se nebudou prodávat   28. 10. 2009 / 00:11
Cirrus/Pindra
Pár desítek případů ti přijde málo?! To si snad děláš prdel! Zvlášť když jde o ty největší podniky v zemi... to radši než rozprodat majetek, vytunelovat = prachy převést na jinou poslečnost a dluhy nechat, vyhlásit bankrot a know-how a výrobu přesunout do zahraničí a všichni zaměstnanci na dlažbu a hurá na podporu, to snad radši fakt aby to zůstalo státní. Levičák nejsem, ale vychcanost a zlodějina se u mě podpory nedočká.

Ty tisíce případů jsou snad samozřejmost, která tu měla nastat ve všech případech, proto se ta privatizace dělala.

O tom kolik takových společností existuje bychom se mohli hádat, málo jich ale nebude.

To s tou posvátnou krávou nechápu co to má společnýho s tím, o čem se tu bavíme, nikdo nic takovýho netvrdí. Hlavní je společnost zkonsolidovat a pak za co nejvyšší peníze prodat, te´d, když se nagenerovala ztráta přes 3 miliardy, to jaksi nepůjde. Vůbec to celý zavání cílenou likvidací, kdy se začne jednat o privatizace, je tu několisetmilionová ztráta, pak se najednou začne všechno srát, hodnota společnosti se uvede v podstatě do záporu a pak raději někomu přenechá. Nebylo by to poprvý, co se tu podobný praktiky aplikujou.
 

ČSA se nebudou prodávat   28. 10. 2009 / 11:37
Tragédie v JRD
Par desitek z par tisicu neni zadna tragedie. Urcite procento pruseru ti nastane vzdycky pri jakekoli cinnosti. Porad lepsi, nez aby ty fabriky vlastnil dalsich dvacet let stat.

O te posvatne krave - s tim souvisi dost zasadne. Je tu spousta lidi (vcetne tebe) kteri na te spoelcnosti strasne lpi a nejradeji by ji za kazdou cenu udrzeli jako samostatnou (idealne jeste mozna statni?) firmu a kdyz vidi "privatizace" tak zacinaji videt rude.
 

ČSA se nebudou prodávat   28. 10. 2009 / 11:45
pseudoMates
Pár desítek z pár tisíců že není tragédie..? těch x miliard, co "se ztratilo" ti nepřijde jako tragédie..? Mě teda jo.. Tohle je národ zlodějů a krást ve velkým se vyplácí i dnes.. dvacet let po tzv. revoluci..
 

ČSA se nebudou prodávat   28. 10. 2009 / 11:52
Tragédie v JRD
No. za mnohem vetsi tragedi povazuju to, ze ty penize, ktery se z privatizace ziskaly, se vesmes prozraly. At uz to byl, nebo nebyl tunel.
 

ČSA se nebudou prodávat   28. 10. 2009 / 13:58
Cirrus/Pindra
Prožraly?? Spíš se z těch peněz sanovalo těch pár desítek x miliardovejch průserů, který se tu nasekali...a pak se řve, že je tu ohromnejh dluh, se kterym se neví co dál, přitom tu vznikal už od začátku pojebaný privatizace. Privatizace byl dobrej nápad, ale špatně proveden, nedotaženej a legislativně absolutně neošetřenej. Myslím, že v tomhle ti spojitosti dost unikaj.

Takže to tragédie je mnohem větší než nákup novejch airbusů
 

ČSA se nebudou prodávat   28. 10. 2009 / 15:36
Koprik
Jindro, nikomu neupiram pravo na vlastni nazor......taky me spousta veci, ktera se tu stala a deje stve, nicmene na rozdil od Tebe mam daleko vic zivotnich zkusenosti, odstup a taky jsem tu dobu prozil.Ty sice taky, ale asi jsi resil jine veci, nez privatizaci....))).Svuj nazor na to jsem shrnul tady:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=329174&lan=0
Zkratka sebelepsi system tvori a naplnuji lidi a nikdo jiny......takze skvele pripraveny legislativni privatizacni ramec je ti opravdu na pendrek, kdyz se budou lidi ridit prvotne zajmem co mozna nejvic urvat pro sebe....Nejde jen o ty, kteri se pritom napakuji, ale musi je taky nekdo chytit a odsoudit..Verim tomu, ze ti, co jsou nejvic "zhnuseni" u sledovani TV zprav (ala mamo, no vidis toho lumpa kroupajic u toho bramburky), tak provadeji totez v malem, treba okradaji v obchode, uplaceji nebo berou uplatky na uradech.....
 

ČSA se nebudou prodávat   28. 10. 2009 / 12:05
Koprik
To se zase dostavame na tenky led.....Revoluce s tim nema nic spolecnyho a nevim, proc to vysmivas? Ja jsem moc rad, ze to prislo pres vsechny doprovodne negativni jevy, na ktere jsem tehdy v mladicke naivite ani nepomyslel!Narod tvori bohuzel lidi a z nich se zase rekrutuji politici...A kdyz to vetsine nevadi (treba i kradou a podvadi sami v malem), tak co s tim udelat....Muzes mit zakony a pravidla jak chces dokonala a prisna, aby jakemukoliv zneuzivani penez (tunelovani a dopln si co chces...) zabranila, ale to vsechno ti je na pendrek, kdyz na to budou dohlizet lidi, kterym takova pravidla nejsou vlastni. Vsichni tady beduji nad pravnickou fakultou v Plzni.Kdyby fakulta a lidi v ni dodrzovali aspon polovicku internich pravidel ktera maji, tak by se tam takova zverstva nemohla dit. Asi te to neutesi a me taky ne - ale uplne stejne potize maji ve vetsine zemi s delsi demokratickou tradici na zapad od nas. Nicmene tlak verejnosti a okoli je tam silnejsi nez u nas a politici si tam muzou dovolit daleko min nez u nas. Dokud vetsina normalnich lidi u nas nebude povazovat podvadeni a korupci za spatne a neprijatelne, tak se nikam nepohneme.
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 21:18
Tragédie v JRD
ted ctu jeden clanek ... no .. to ta zachrana dopadne. jednim z nejhlasitejsich odpurcu privatizace byl paroubek. a hle, z letiste praha prechazi do vedeni csa dva nebo tri lidi, kteri tam viceprezidentovali za tvrdika.

ach jo.
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 21:21
pseudoMates
A cos čekal..? Jsou v tom namočení všichni.. Řápková (ODS), Bém (ODS), Tvrdík (socdem), Kalousek (pánbíčkáři) atd. atd.. ruka ruku myje.. Tam bylo takovejch malejch domů, že to až není hezký..
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 21:23
Tragédie v JRD
no ja od toho necekal nic ale byli tu jini naivni ...
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 21:44
Koprik
On v tom lítá i současný ministr Janota, anóbrž šéfoval dozorčí radě v letech 2003 - 2006, to znamená za Lufjardy, dodávám pro ty,kteří mají krátkou paměť.Možná i proto je raději, že ČSA dál zůstanou na triku státu.....
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 23:57
Cirrus/Pindra
vyházet to všechno... a hlavně, už to nevolit
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 17:04
Koprik
No jen pár poznámek:
1) Možná jsem naivní, nicméně se domnívám, že ve slušně fungující firmě nejsou žádné odbory potřeba.Myslící zaměstnavatel se o kvalitní zaměstnace stará tak, aby mu neutíkali ve větší míře než je únosné a taktéž zaměstnanci uvažují hlavou a nevynucují si platy a zaměstnanecké výhody, které firma není schopna dlouhodobě unést.
2) Jasně že odbory v ČSA nemůžou za všechno špatné, ale nevinní nejsou ani trochu!Svého času si někteří odboráří v ČSA (zejména piloti) pod hrozbou stávky vynutili velice nadstandartní platové podmínky včetně zaměstnaneckých výhod - díky tomu, že ČSA jsou státní firma, stát jakožto vlastník je slabý a jako vlastník se není schopen chovat!Moc dobře si tu dobu pamatuju, na letišti jsem se tehdy pohyboval, nátlak odborářů trval několik měsíců včetně akcí jako zpožďujeme lety a podobně!
3) Zároveň lidi jako technici přišli zkrátka - asi měli měkké odboráře a jsou placeni velice podprůměrně dodneška.
4) V poslední době určitě nejen mě bylo divné, že se odboráři chovali pomalu jako kdyby jim ČSA jako firma patřila!Už jsem jen čekal, že dojde k opětnému založení Lidových Milicí a zabarikádování se v hangárech na letišti!Spoustě lidí se to asi líbit nebude, ale firma nepatří pracujícím, ale vlastníkovi (ať už je vlastník jakýkoliv , dobrý, špatný, zpolitizovaný, zkorumpovaný, neschopný...atd...) doplňte si co chcete!
5) Linky na východ......AUSTRIAN měl a stále má zdaleka nejhustší síť linek na východ, nicméně bez bolestivého a drahého zásahu (pro daňově poplatníky) rakouské vlády a Lufthansy by nepřežil.Zároveň v posledních letech redukoval síť dálkovek - přestože Vídeň jako jejich hub má úplně jiný potenciál, než Praha.Takže jsem veliký skeptik, že linky na východ by ČSA spasily.
6) Myslím si, že privatizace jednoznačnému vlastníkovi by byla lepší řešení než stávající stav.
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 17:23
Kachna   
Tak privatizaci se snad nikdo nebránil,... Ale vem si, že společnost, jako TVS nemá zkušenosti s provozováním pravidelné dopravy. ČSA potřebuje někoho, kdo umí provozovat pravidelnou dopravu, potažmo prodat letenky a ne letět jen, pokud se letadlo prodá,... A pak ve slušné firmě určitě nejsou odbory potřeba. Ale co bys čekal, když se propouštějí lidé z provozu, protože na ně nejsou peníze a místo nich se přijímají lidi do kanclu,... Pak firma nikdy vydělávat nebude.
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 17:53
Cirrus/Pindra
ad
1) souhlas
2) tak nějak mi prostě nepřijde, že by platy pilotů byli to nejpodstatnější a společnost ničící faktor, tohle prostě když slyšim, tak se musim smát
3) tak měli taky stávkovat, nikdo jim v lobingu nebránil.. .ale zas kdyby si vyjednali vyšší platy, tak by opět mnoho lidí křičelo, jak ti odboráři mechanici té firmě škodí
4)hm
5) linky na východ má čsa hodně dobrý, pokud vim tak nějakejch 70-80% přepravených cestujících je cizinců a mnoho právě z východu... podobnost s Austrianem je snad jen ve způsobu možné privatizace, tj. nalejt peníze a přenechat to někomu jinému, kdo jím začne vydělávat
6) byla by dobré řešení, ovšem ne teď, kdy přinese jen další ztrátu... po restrukturalizaci a za vyšší cenu, proč ne, určitě prodat.
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 17:57
Tragédie v JRD
(6) restrukturalizace neni proces, ktery je zadarmo. uzivit csa, nez se neco jako "dusledek" restrukturalizace projevi, taky bude neco stat. a prodat spolecnost za (napr.) za pet miliard je sice pekny, ale jen v pripade, ze jsem do ni nenalil 6 miliard ze statniho, abych ji za kazdou cenu zachranil.
 

ČSA se nebudou prodávat   27. 10. 2009 / 18:01
Cirrus/Pindra
pořád lepší prodat za 5 miliard a 6 do ní nalejt,než do ní nalejt 3,2 a získat 1mld.

Nevím, ekonom nejsem, mám jen základní ekonomické a obchodní vzdělání, ale prostě mi to přijde vhodnější.
 

ČSA se nebudou prodávat   28. 10. 2009 / 16:05
Tragédie v JRD
No. Mi rekni, kdo koupi (za smysluplnou cenu) spolecnost, ktera nema prakticky zadny majetek, vsechna letadla na leasing a jejimi jedinymi "aktivy" bude mozna tak jmeno a lidi?
 

ČSA se nebudou prodávat   29. 10. 2009 / 13:57
Cirrus/Pindra
Dokážu si o představit, že takovou společnost někdo koupí, částečně oseká, zkonsoliduje a pojede se dál, lítat se musí a bude.

Jedna z variant, která mě napadá, je jako z příkladu Brussels Airlines. Nějaké finanční konsorcium by mohlo firmu převzít, možná už čsa nebude tím čsa co je teď, ale lítat se bude a budou tam pracovat ti lidé, kteří tam pracují teď, snad s výjimkou managementu, doufám.
 

ČSA se nebudou prodávat   29. 10. 2009 / 15:21
Koprik
Ti lide tam asi pracovat zustanou, nicmene bude jich o vyznacnou cast min....Spolecnost velikosti CSA proste neuzivi 4600lidi....
 

ČSA se nebudou prodávat   28. 10. 2009 / 13:30
Koprik
Prihazuju odkaz na kratkou, ale trefnou analyzu, kterou jsem prehledl.Tesat do kamene:
http://www.tyden.cz/rubriky/nazory/glosar/statni-bezradnost-v-csa_145101.html
 

ČSA se nebudou prodávat   28. 10. 2009 / 13:58
leonell
Já bych to nedramatizoval. Občané tam nalejou 5 miliard, manažeři si rozdají odměny, politici si budou gratulovat jak zachránili národního dopravce a pak se to za tři prodá.

Apropos, Kachna neutáhl šroub
http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/na-ruzynskem-letisti-pristava-letalo-pouze-s-jednim-motorem.html

 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ