|  |  | X65F Pro Flight System 26. 10. 2009 / 22:53 | |
|  | | |
|
 |  |  | X65F Pro Flight System 26. 10. 2009 / 23:07 | |
|  | vyzerá to robustne, štýlovo, no zároveň aj draho  |
| |
|
 |  |  |  | X65F Pro Flight System 26. 10. 2009 / 23:45 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | X65F Pro Flight System 27. 10. 2009 / 08:36 | |
|  | Pěkné, ale vzhledem k ceně zůstanu u F-15 + jeho páky... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | X65F Pro Flight System 27. 10. 2009 / 09:55 | |
|  | sakra dyt je to drahy skoro jako novej pocitac |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | X65F Pro Flight System 27. 10. 2009 / 12:57 | |
|  | Co se divíš, spousta kovu + nová technologie... kdysi Hotas Cougar byl taky za 15 tisíc. Dnes se dá sehnat za 5litrů. |
| |
|
 |  |  | X65F Pro Flight System 27. 10. 2009 / 10:24 | |
|  | Píšou, že jsou tam tenzory (jako čudlík u nb IBM), takže se páka nehýbe ale reaguje na tlak. Pak prý je to ze solidní oceli, takže vydrží všechno....
milión čudlíků, moc kloboučků a ostatních ovládacích prvků dostupných bez nutnosti sundávat ruce z ovladačů.
Tak má to něco do sebe...
za 3000,- by to bylo prima. |
| |
|
 |  |  |  | X65F Pro Flight System 27. 10. 2009 / 11:02 | |
|  | ted sem jeste zjistil, ze to ma skvelou vec. da se tam nastavit zatizeni toho joye od 2-10 kg, coz je fajn. protoze stihacky tech 10 kg maji celkem pohodlne |
| |
|
 |  |  |  |  | X65F Pro Flight System 27. 10. 2009 / 12:45 | |
|  | ..to už chce ale dost dobře přišroubovat ke stolu 
|
| |
|
 |  |  | X65F Pro Flight System 27. 10. 2009 / 12:55 | |
|  | hmmm, též to vidím poprvé.
Pravděpodobně obdoba HOTAS Cougar od Thrustmasteru, neboli kopie sidesticku F-16 s tím rozdílem, že je tu dělena páka palivové přípustě. |
| |
|
|