|  | |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 12:51 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 12:59 |  | 
 |  |  |  | | Hele, musis to sem davat znova? Uz to tu jecdnou bylo .. sam jsi do toho vlakna prispival ...  Tak proc to śem nedat po druhy, vid? .) | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 17:00 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 17:28 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 17:39 |  | 
 |  |  |  | | a taky kazdej musi spamovat smajlikama,hnus | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 17:47 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 17:48 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 19:15 |  | 
 |  |  |  | | Ale pokud se dobre koukam, v tom vlakne nebylo nakonec napsany, proc to preleteli. Ja sem ten clanek nikde nezaznamenal, takze mi ten odkaz tady ted prisel vhod. A vcil mudruj  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 19:18 |  | 
 |  |  |  | | tak včil to stačilo dát do toho vlákna ne? .) | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 19:22 |  | 
 |  |  |  | | No to jo, ale to sem nezacal hledat do te doby, nez si napsal, ze to tu uz bylo  Tohle sem videl hned jak sem prisel. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 19:25 |  | 
 |  |  |  | | Tohle se může stát jen u Airbusů  Bulík tam má berany, kterýma by jim do těch notebooků drkal  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 19:30 |  | 
 |  |  |  | | Hlavně ale Áčka mají ten skládací stoleček na oběd, kafíčko a notebooky  )) | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 19:33 |  | 
 |  |  |  | | čeče, tohle museli být takoví mamlasové, že těm by se to stalo i v letadle bez jakékoli automatizace, computerizace a automatizace. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 19:35 |  | 
 |  |  |  | | Kapitán těch mamlasů má údajně nalítáno 20000 hodin  )Potíž bude asi v tom, že tihle extra zkušení borci jsou asi přesvědčeni o své naprosté neomylnosti a vyjímečnosti  )) | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 19:36 |  | 
 |  |  |  | | s hodinama to nesouvisí. i s 20 tisicovkama muzes bejt mamlas  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 19:37 |  | 
 |  |  |  | | Jo, s 20 000 a 11 000 hodinama to jsou mamlasi, to je fakt  To je vidět, jakým směrem se vychovávají pajloti. Mají v kabině málo práce, tak se zajímají o kraviny a čím víc se to bude automatizovat, tím víc takových situací nastane  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 19:40 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 19:43 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 19:50 |  | 
 |  |  |  | | no jo, ale hlavne tady plati rozdil mezi pilotem a bohem... Buh si nemysli ze je pilot  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 20:38 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Piloti nazaspali, hadali se o směnách...   27. 10. 2009 / 20:06 |  | 
 |  |  |  | | Doporučuji se mrknout,jak lítají pajloti společnosti WIDEROE v Norsku.Základní typ, na kterém lítají je "baby dash" Dash 8-100, zpravidla v mizerným počasí - no jako v Norsku a letiště mají většinou 800-1000 metrů a průměrná doba letu je kolem půlhodiny...tam se fakt strojníci neuživí.Zkoušel jsem to nedávno v simu a potil jsem se, ač venku sněžilo...  )) | 
 |  |  | 
 
 | 
 |