Stahnout to muzes,
muzes to pouzivat klidne i spoelcne s jinym meshem (treba i s CZE meshem), pouze musis vhodne nastavit priority v scenery library (POZOR! u meshu jsou priority naopak nez u scenerii, cili vyssi prioritu ma ten mesh, ktery je "vic dole" nez "vic nahore"). potom se pri letu nad (napr. ) CR pouzije mesh od VS misto tohoto meshe...
Jsou to meshe delane ze SRTM dat ktere delali amici z raketoplanu ...ta data jsou uzasna, ale maji jednou velkou , velkou nevyhodu- jsou v nich (relativne) velke diry (ztraty dat) - uzemi s vyskou 0m, ktere je treba vyhladit. Autor tech meshu nidke nepise o tom, jakou metodu vyhlazeni pouzil (pouze pise ze je vyhladil). Pokud pouzil pouze vyhlazovani ktere nabizi standardni free utilita pro prevod SRTM do BGL, tak toto vyhlazovani funguje pouze u velmi malych oblasti bez dat. na velka uzemi bez dat je nepouzitelna. Napr. tam , kde je v realu Mount Everest, najdes diru do zeme (pusobi to dost hnusne).
Firmy, ktere nabizi meshe placene (npar. FS Genesis, FS Terain), velmi casto (v drtive vetsine) vychazi ze stejneho zdroje dat, ale oblasti s derami rucne zahlazuji nahrazenim daty z jineho zdroje (rucni prevod mapy ci ruzne jine databaze). |
|