|  |  | |  | Ahoj,mam novy pmdg boeing 737-800-900 a potreboval bych vedet jak mam pracovat s fmc a jak do neho dam texturu.Poradite mi?Prominte ze pisu takto blbne mi nastaveni klavesnice. |
| |
|
 |  |  | |  | 1) Manual, radit v začátcích není co. Prostě je to dost složitý a komplexní systém a nic jiného, než manuál, nebo nějaký trpělivý instruktor ti nepomůže.
2) jakou texturu do FMC?
PS: nepředpokládám, že zvládáš radionavigaci jako takovou, takže si myslím, že pro tebe to bude jen ztráta času, protože s tím budeš bojovat o to víc, o co míň znalostí máš  |
| |
|
 |  |  |  |  | |  | Vzlétnout a přistát s tím glidem, co je v FSX ?  |
| |
|
 |  |  |  |  | |  | Naučit se lítat s tím érem, zvládnout postupy, jak s to nahodit, pojíždět, vzlétnout, přistát, udržet kurz a výšku.
Pak se teprv zabývat něčím, jako je radionavigace, tzn. jak se lítá VOR, NDB a pak přiblížení ILS, VOR/DME, NDB/DME, vyčkávání apod.
Po zvládnutí toho je člověk schopen zaletět nějakou Non-RNAV odletovku a příletovku a jak zvládne toto, tak si může troufnout na Non-RNAV trať.
A až pak bych se zabýval možnostmi FMS a prostorové navigace. To totiž není jen o naklikání traťe do CDU, jak si většina myslí, ale je to náhražka Non-RNAV navigace s podstatně většími možnostmi. Hold kdekoliv bez ohledu na radionavigační prostředky, traťe dle libosti, z toho vyplývající možnosti editace tratí, počítání sestupu, druhy charatkeru letu (využitelnosti hlavně v ekonomice provozu) apod. A s tím pak souvisí hromada dalších možností Pro toho, kdo tam naplácá jen trať a víc s tím nezmůže je to spíš přítěž, než pomoc, protože jak tam udělá chybu (na kterou přijít nemusí), tak se mu to zesype a pořádně se ve vzduchu natrápí.
Jak se říká... "FMS je dobrý sluha, ale strašně špatný pán" |
| |
|
 |  |  |  |  |  | |  | jj to je moj pripad zacinania na FS.. najprv PMDG B738 len FMC a potom som to vsetko musel dohanat (VOR, NDB apod)... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | |  | Taková je drtivá většina. A pak jak zkušenější slyší na frekvenci, že dotyčný není schopen zaletět non-rnav příletovku nebo odletovku, protože mu padlo FMS, tak je to trošku smutné  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | |  | Tak to je přesně špatný přístup hochu.....ale když ona IFR školička uvnitř FS2004 nikoho nebaví,co??? ))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | |  | ked ja som pred rokom este ani nevedel ze nieco ako non RNAV, NDB, VOR/DME atd existuje  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | |  | Mě nebavila, protože jsem tomu nerozuměl. Private Pilota jsem udělal, ale pak už jsem tomu nerozuměl a motal se a tak jsem se na to vykvák  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | |  | a Commerial Pilota si potom ako urobil ?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  | Nijako Jak jsem nabýval znalosti, tak jsem to už nedělal Objevil jsem IVAO a od té doby na offline prakticky nešáhnu Resp. šáhnu, když se učím nové éro nebo něco testuju, ale jinak ne  |
| |
|
 |  |  | |  | Čau, jak píše FSpilot, je to na dlouho a má to smysl fakt jen pro toho, komu nejsou cizí pojmy jako radionavigace, ILS, VOR, DME, NDB, COG a hromada dalších...Ale pro začátek mrkni na české stránky IVAO a VATSIM, je tam ke stažení hromada návodů a manuálů a rovnou to vyzkoušej v FSce.A pak běž na www.highinthesky.cz, a někde ve fóru býval ke stažení český manuál k PMDG B737 včetně ukázkového letu s pomocí FMS.Musíš se tam ale zaregistrovat, letu zdar!Jo a fakt to není záležitost na jeden večer, nebo víkend. |
| |
|
 |  |  | |  | Koukni na YouTube, Jsou tam videa(tutoriál)jak nastartovat atd. |
| |
|
 |  |  |  | |  | To jsou, ale jemu je 14, tezko rict, jak dobre umi anglicky.... )) |
| |
|
 |  |  |  |  | |  | Já taky nemluvím ang. Manuál na737 PMDG byl v němčině, tak mě pomohl, mimo jiné i YouTube. Něco jsem si přečetl na fóru něco naYouTube a šlo to. V manuálu byli i obrázky!! Chce to trpělivost. |
| |
|
|