FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 16. 5. 2024, svátek má Přemysl Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LiveATC - LKPR Jeden příspěvek | Celý strom
LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 18:10
awacs
Zdravím,
na liveatc.net se objevila LKPR

http://www.liveatc.net/search/?icao=lkpr

awacs
P.S.mlouvám se, pokud to tu bylo.
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 18:15
Lowmick   
Kuci, to je strasne moc pekny ze uz sem kazdej automaticky pod svuj prispevek pise "Omlouvám se, pokud to tu bylo.", ale v cem je problem, ze se nikdo do ty historie nepodiva? Vzdyt na to nejsou tak slozity tagy, ne? Jen se ptam, neni mi to jasny...
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 18:25
awacs
Já se koukal a našlo to pouze kmitocty.cz,ale kmitocty neznám, tak nevím, jestli to není to samé.
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 18:42
Gripen
I kdyby to tu bylo, tak jsem posledně na Live ATC LKPR neviděl, a tak je to pro mě novinka. Děkuju za info...
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 18:46
TVS3300   
Já jenom doufám že tam přibude i TWR a jinak také děkuji za info
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 19:33
N.G.
a kdo to tam feeduje kdyz je to nelegalni asi to budem muset oznamit
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 19:35
FSPilot   
Tím se snad nic neohrozí ne? V řadě zemí se to děje a na podstatně větších a významnějších letištích, než LKPR, tak na co ta panika U nás se porušuje kde co, tak to neškodným nadšencům neber
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 19:38
N.G.
a co moje soukromi? Jinak tam je chyba 135.135 neni middle ale wl a 99.99 procent casu je to to same co 120.275
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 19:49
N.G.
a 132.065 je swm ne nem a 118.375 sl ne el
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 20:42
TVS3300   
Hmm tak tady vidíme jak nadšenci přicházejí o naději moct ´´odposlouchávat´´ svoje oblíbené letiště
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 20:50
neotryx
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=326573&lan=0
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 22:45
pseudoMates
118.375 už celkem dlouho je nízkej sever.. Ne nízkej jih, kterej notabene neexistuje.. To, co na oblasti fasujete je asi něčim řezaný, ne..?
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 09:53
Marky Parky   
Nízkej jih existuje, jen se ještě neotvírá a prakticky neužívá.... ale formálně už existuje.
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 22:18
FSPilot   
Ale prosímtě Jaké soukromí? To si s piloty na frekvenci povídáš, co jsi měl kde k obědu, kde jsi potkal jakou ženskou a co jsi dělal včera večer?
A jaký je rozdíl mezi lidma, co stojí za plotem se scannerem a člověkem, který nemá scanner a sedí doma a poslouchá a třeba se učí komunikaci právě u toho? Bych řek, že toto může být právě spíš nápomocno než na škodu
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 22:22
SONP   
Schyluje se nám zde k další právně-technické debatě!
Po populárním tématu "PPL kvazivyhlídky" následuje neméně vděčné "Legálnost naslouchání ATC komunikaci, jejího nahrávání, event. streamování".

Tak do toho, pánové!
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 22:28
FSPilot   
Počkám si až na tvé moudra
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 22:32
SONP   
Kdepak, já to vždycky rozčísnu až nakonec...
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 22:38
FSPilot   
Stále čekám
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 23:04
SONP   
Já už se vyjádřil před lety:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=109844&lan=0

Kruci to už jsem tu tak dlouho?
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 23:25
FSPilot   
Áaaa Výtečně
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 22:46
pseudoMates
hehe.. mám pocket trojek.. dávám bet 675.. dorovnáš to..?
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 23:01
SONP   
Po zkušenosti s Tebou? Vždycky FOLD!
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 23:06
pseudoMates
Dobrý vědět pro příště..
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 09:27
com304
Nedávno jsem na frekvenci zaslechl jak se piloti baví o tom jestli ta hvězdička je Jupiter nebo Venuše... z toho jsem pak nemohl celý večer
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 09:55
Tragédie v JRD
vo, zkus být ve svých názorech alespoň trosku konzistentní... zatím tu jen měníš názory, jak se ti hodí en větru. v jiných případech odsuzujes i jen obcházení zákona a vyzadujes jeho dodrzovani za kazdou cenu... a tady obhajujes rovnou jeho porušování...
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 10:14
SONP   
Taky jsem advokát, ne?

No ne, tak vážně. Ač jsem právní positivista, vždycky je třeba dívat se na závažnost onoho "porušení" nebo "obcházení" zákona. A v případě "PPL kvazivyhlídek" jde přeci vzhledem k bezpečnosti o mnohem víc (o provádění vyhlídek ne zcela kvalifikovaným, nebo přinejmenším s pochybnostmi kvalifikovaným pilotem), než s odpuštěním o legálnost takové drobnosti, jestli skenující spotteři poslouchají u plotu ATC komunikaci.

Ani přestou jsem netvrdil, že "PPL kvazivyhlídky" jsou nezákonné. Pouze jsem uvedl, že by se MOHLO jednat o obcházení zákona a proto, že bych byl opatrný především s inzercí a výběrem cestujících.

Taky si povšimni, že jsem v žádném případě neobhajoval live přenos. Poze jsem napsal, že bych se nebál poslouchat a nahrávat pro naše soukromé účely, ale se streamováním že bych byl opatrný.

Tedy opakuji znovu můj názor:
Poslouchání a nahrávání pro moji potřebu: bezpečné, pokud nepřesáhne rozumnou míru
streaming: nedělal bych to, může to být telekomunikačním přestupkem, jsem přesvědčen, že nejde o trestný čin (zkus se podívat na zásadu "ultima ratio" trestního práva)
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 10:19
Tragédie v JRD
Vojto, to nebyla reakce na Tebe.. ale na fspilota....
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 10:20
SONP   
Aha, já jsem zaregistroval "Vo", a mělo být Ivo. No tak máš ode mně o jednu analýzu víc
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 10:56
FSPilot   
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 11:07
FSPilot   
Obhájím to podobně, jak to psal SONP. Jde hodně o hledisko bezpečnosti. Když se zase vrátím k těm autům, jak jsme se hádali, tak mi šlo o to, že nováček nebude porušovat předpisy a pojede podle nich (byť jsou třeba blbé a nevím co všechno, ale nováček neví, co si k autu může dovolit v jaké situaci a proto raději pojede podle předpisů) a na druhé straně bude někdo, kdo si myslí, že jsou na houno a k ničemu, tak na ně s prominutím kašle (ať už oprávněně, nebo ne). A tyhle dvě strany, když se potkají, tak vzniká nebezpečná situace. Nováček je psychicky tlačen do jízdy směrem k hranici jeho schopností a občas i za ně a naopak u zkušenějšího roste často zloba, že je zdržován. Pak vznikají situace, jaké známe z cest a proto je na nich tolik mrtvých. To jen tak okrajově...

A co jsem chtěl říct:
Tím, že někdo poslouchá frekvenci a třeba se tím učí nebo to poslouchá jen ze zájmu a stojí u letiště a čumí, jak to pěkně lítá, nikoho neohrožuje. Ani sebe, ani ty letadla. To už je nebezpečnější spolujezdec v autě, než spotter se scannerem. Tady žádné dvě strany nejsou. Je jen samotná činnost a pozorovatel.
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 12:57
Marky Parky   
"Tím, že někdo poslouchá frekvenci a třeba se tím učí nebo to poslouchá jen ze zájmu a stojí u letiště a čumí, jak to pěkně lítá, nikoho neohrožuje. Ani sebe, ani ty letadla. To už je nebezpečnější spolujezdec v autě, než spotter se scannerem. Tady žádné dvě strany nejsou. Je jen samotná činnost a pozorovatel."

To by si se divil, kolik je tu stran a nakolik je výše uvedené tvrzení nepravdivé. To co zmiňuješ by platilo ve dvou případech:

a) Kdyby ve vzduchu nedocházelo k incidentům
b) Když bereš v potaz pouze přímé následky

Úplně ignoruješ fakt, že veřejným vysíláním se najednou pozorovatelem namísto fandy ze scannerem může stát úplně může každý, a že může na základě něčeho co slyšel také nějak jednat (nemluvě o situaci, kdy ze zákona musí - např. když se domnívá, že se stal svědkem trestného činu). Nemluvě o tom, že takový pozorovatel může mít úplně zkreslené vnímání problému, protože po te frekvenci/ADS-B k němu stejně přiteče jen zlomek informací, které v danou chvíli mají ti řídící/piloti/atd... Takže se to chce zamyslet i jaký vliv na bezpečnost letectví mohou mít nepřímé nasledky takového jednání, zvlášť ve spojením s technologiemi jako je ADS-B a s lidskou náturou. Může to být fakt cokoliv, od banalit typu stížnosti na zpoždění až po opravdu velké problémy typu kriminalizace chyb řídícího letového provozu.

Současný systém vyhodnocování incidentů v letecké dopravě není možná nejdokonalejší, nicméně jeho mechanizmus je nastaven tak, aby nezvyšoval zbytečně tlak na jednotlivé profese, kterých se přímo dotýká (piloti, řídící, mechanici, atd..). Oni mají s odpovědností svých starostí dost i bez toho, aby jim do toho obden rýpali (někteří) senzacechtiví novináře, zviditelnitsechtiví politici a výdělkuchtiví právníci.
Nedavno tady Míra Dušínůj měl velmi pěkný příspěvek na toto téma a safety policy u nich ve společnosti - doporučuju přečíst, v téhle problematice je to velmi obdobné. Represí (která tady hrozí) bezpečnost nezískáš, naopak ji ztratíš, protože lidi začnou tutlat vlastní problémy a chyby.
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 14:12
FSPilot   
To máš sice pravdu, ale zase nic se nemá přehánět, žejo. Kdybych to vzal do důsledků, tak řidič autobusu na tom bude úplně stejně a měla by se mu potom zakrýt komplet celá kabina a hlavně, aby cesťáci neviděli na tachometr! Osobně se každý den potkávám s řidiči jak MHD, tak i meziměstských linek, kteří porušují předpisy a neslyšel jsem o tom, že by někdo podával na policii stížnost s tím, že ten a ten řidič tam a tam v tolik a tolik překročil povolenou rychlost. Setkal jsem s i s množstvím řidičů, kteří během jízdy s cestujícími kouřili, což je taky docela hrubý přestupek a i přes to, že jsem nekuřák a cigaretový dým mi hodně vadí jsem stížnost nepodával a nikdo z cestujících taky ne. Další příklad je mobilní telefón. Atd. atd. atd. Prostě čím větší hysterie se kolem toho dělá, tím víc lidí bude, kteří do toho budou dlubat a nimrat se v kravinách. A to je základní problém.

Všichni víme, jak to s leteckou bezpečností oproti jiným odvětvím je, ale lidem stačí tlačit nějaká propaganda a na danou věc se budou dívat úplně jinak. Kdyby se podobná propagace paniky, jaká se už delší dobu do lidí tlačí v letectví, cpala lidem o pozemní dopravě, tak by se všichni za chvíli báli jezdit autem. Trvalo by to dýl, protože na to jsou lidé zvyklí, ale věřím tomu, že by se to podařilo. A čím víc budem tu paniku živit, tím víc to budou novináři rozpitvávat a bude víc rozumbradů, kteří budeou všechno vědět líp...

Stačilo to debilní 11.září... USA to cpe do světa i teď, 8 let po incidentu. Začli teroristy propagovat takovým způsobem, že dneska říct na letišti slovo "terrorist" je o kulku do čela... Učí se to ve školách... divím se, že to ještě nemá celý svět jako státní svátek... O 130tis. lidech, kteří zůstali pod hlínou v r.2004 díky Tsunami se dneska už skoro nemluví, ale o "pár" američanech v několika barácích se mele pořád.
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 17:23
LS
jenze na rozdil od ridice MHD na to, co se deje ve vzduchu existuji dukazy...
 

LiveATC - LKPR   31. 10. 2009 / 09:32
pseudoMates
Mno.. Minimálně tramvaje mají zapisovače jízdních parametrů.. Viz vyšetřování nehody na Karlově nám. v Praze. Takže taky existujou důkazy..
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 13:45
Karel
"Nováček je psychicky tlačen do jízdy směrem k hranici jeho schopností a občas i za ně a naopak u zkušenějšího roste často zloba, že je zdržován."

Tohle vídám dnes a denně. A řešení je ouplně prosté.

Nováček se zařadí do pravého (nejpravějšího) pruhu a je po problému. Tam ho nikdo k hranicím jeho schopností tlačit nebude, spolehni se!
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 14:02
Lejzy
Tyhle situace jsou castejsi prave mimo dalnice. Sam s tim mam nekdy problem - jako ten novacek.
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 14:20
FSPilot   
Jo, přesně tak Já jsem ještě natolik ochotný tyhle lidi akceptovat, že když vidím, že mají volno, nacpu se na kraj, jak jen to jde a dám blinkr do boku, aby věděli, že mají volno. Ale opravdu nemám rád, když je kolona a nějaký blbeček se mi "zahákne" za zadní nárazník v necelém půlmetrovém odstupu za mnou se na mě tlačí. To fakt rád nemám a příjemné to není. Člověk se bojí zabrzdit, protože ví, že takový moula na to nemá šanci zareagovat. Obzvlášť ve městě je to strašně příjemné, kde skáčou pod kola důchodci se suverénním pocitem přednosti na chodníku nebo děcka, kterým uletěl balón...
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 14:22
Tragédie v JRD
nebyl jsi to ty, kdo tu predcasem machroval, jak je uzasne a hlavne ekonomicke, jezdit naveseny na kamiony, a ze to tak provozujes? a ted tu najednou mluvis o tom, ze nemas rad, kdyz se ti nekdo nalepi na zadek? nemas v tom nejak, tak trosku, gulas?
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 14:27
FSPilot   
Za tím kamionem jsem byl jen jednou a to né pár cm, ale pár metrů Bylo to blízko, to přiznávám a nemachroval jsem, jen jsem zkoušel, jestli to bude šetřit palivo
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 14:34
Tragédie v JRD
I par metru za kaminem je nebezpecne. o mnoho nebezpecnejsi, nez za autem. pres auto vesmes vidis, co se deje pred nim. za kamionem vidis prd, navic te takova forma rizeni dost otupuje.

jen jsi zkousel, jestli to bude setrit palivo?

ehm... cituji tve prispevky


na dálnici se většinou chytím za kamion a šetřím benzín



Jezdívám tak občas z Třince do Frýdku-Místku, což je cca 30min jízdy a to je naprostá pohoda Kamion, jakožto podstatně těžší vozidlo, než osobní auto má brzdnou dráhu delší, než osobní auto, takže věřím, že dokážu reagovat tak, že ten kamion ubrzdím vždy, protože auto si myslím zabrzdí rychleji


aha... takze to vlastne jen porad zkousis, jestli nahodou neco neusetris?
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 15:34
FSPilot   
můj poslední příspěvek v tomhle baobabu:

Píšu tam někde, že jsem za tím kamionem 20cm? nebo 1m? nebo 2m? Pokud mě moje paměť neklame, tak jsem tam někde uváděl vzdálenost, při které mi někdo řek, že je moc velká na to, abych byl ovlivněn aerodynamickým stínem za kamionem, takže laskavě nevytrhávej z kontextu

A teď co je nebezpečnější. Jet za kamionem 80 nebo 100 ve vzdálenosti 5-10m a v případě zabrždění se o něj v podstatě "jen opřu" a vůči němu se nebudu pohybovat rychlostí větší, než pár jednotek km/h a nebo pojedu po volné okresce 130 nebo ve městě 70-80, kde blížící-se překážku uvidím sice dál a dřív, ale budu se k ní blížit x-krát rychleji, než v případě toho kamionu?

PS: od doby, co jsem toto psal jsem za kamionem na dálnici nejel ani jednou (to jen pro klid tvé duše)
 

LiveATC - LKPR   15. 1. 2010 / 16:32
Tragédie v JRD
Hele, ze ty jsi delal ridicak tady?

http://zpravy.idnes.cz/policie-zatykala-v-autoskolach-ucitele-vydavali-ridicaky-za-uplatek-1in-/krimi.asp?c=A100115_151610_krimi_jba
 

LiveATC - LKPR   15. 1. 2010 / 16:51
DEJV
hele brzdi brzdi Tragede , s FSPilotem jsem mel tu cest se svezt a troufam si rict,ze za uplatek ridicak fakt nema
 

LiveATC - LKPR   15. 1. 2010 / 16:59
Tragédie v JRD
No, z jeho vlastniho popisu toho, jak ridi, a jezdi .. bych se bal s im sednout do vozu.. ale jestli i v tomhle vyklada pohadky, jako s tim, jak se vsichni posadili na pozadi ... tak je mozne vsechno
 

LiveATC - LKPR   15. 1. 2010 / 17:51
FSPilot   
Zvláštní to město Já myslel, že se to děje hlavně u nás v jediném městě v republice. Na venkově se můžou dělat řidičáky?
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 20:42
Karel
Nejsou častější, jako spíš nutnější. Když máš jeden pruh na směr, pak je to klasicky o "nejslabším článku řetězu". Ale já mluvím o víceproudových silnicích (a nikoliv nutně dálnicích). Tedy mluvím, ne přímo, ale doufám, že nejsi tak Lejzy, abys to z kontextu nepochopil

Takže odpovídejme na to, co je tématem a nikoliv na něco, co nebylo vůbec diskutováno...
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 13:53
Tragédie v JRD
Jenze tady se nebavime o tom, ze nekdo neco posloucha. tady se bavime o tom, ze nekdo to streamuje. a ty obahujes to streamovani, ktere je porusenim (nebo na hrane) zakona.

jenze zatimco tam, kde se ti to hodi, odsuzujes i jen naznak obchazeni nebo volnejsiho vykladu, a tam, kde ti to nevyhovuje, porusovani zakona (nebo jeho obchazeni) obhajujes a oduvodnujes tak, ze se vlastne nic nedeje.
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 13:58
FSPilot   
Děláš to úplně stejně milý příteli

Já jakožto člověk, který scanner nemá a i s ním bych tady za Beskydy severovýchodně od LKMT chytil velké houby (ani v letadle na úrovni kopců příjem není moc dobrý), bych uvítal možnost, kdybych moh poslouchat, co se na LKMT děje. Přes internet ještě o to líp
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 14:12
Tragédie v JRD
Jinymi slovy rikas, ze kdyz nebudes mit na mercedesa, tak si ho (zakon, nezakon) ukradnes
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 14:15
FSPilot   
Marné, když nepochopíš smysl, tak nepochopíš smysl s tím se nedá nic dělat

Jinými slovy říkáš, když pojedeš na 90tce 130, nic se neděje, ale když by někdo někoho měl streamovat na netu leteckou frekvenci, tak to je průser jak mraky a URNu na něj
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 14:21
Tragédie v JRD
ukaz mi, kde jsem tvrdil, ze porusovani predpisu na silnici je v pohode a nic se nedeje . pokud ma pamet pamatuje, tak me nazory ohledne rychlosti (a pomalosti), kdyz uz to sem tahas, se vesmes opiraly o paragraf, ktery rika /zjednodusene/ ze nemas zdrzovat provoz beduvodne pomalou jizdou. nikdy jsem neobhajoval, ze jezdit 130 na 90 je ok. budes si muset najit neco jineho.
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 12:21
FSPilot   
Nebo jinak

zatím tu jen měníš názory, jak se ti hodí en větru. v jiných případech obhajuješ obcházení zákona a skoro vyzadujes jeho obcházení ostatními... a tady to najednou odsuzuješ...
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 14:45
N.G.
no tak to se těším až se tu zase ozve: Hele ja včera slyšel na freq bla bla a bude z toho humbuk a nahodou si to někdo přečtě z novin a už to jede
 

LiveATC - LKPR   29. 10. 2009 / 22:25
RadoR
bude to musiet oznamit....trapne,robis tu z toho vedu,keby bola freq kodovana tak nepoviem....ale je to volne pristupne....nechapem preco by si to nadsenci nemohli vypocut....nebud skodca...
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 08:24
Michal (CSA447)
+1
N.G.: aby ses náhodou...
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 12:04
Lukas.wz   
A pánové, já si to nemůžu ověřit, ale je to skutečně live..? Jede to přímo, bez zpoždění..?

Ptž, jestli si dobře pamatuju z dávných diskuzí, tak dávat to na net přímo je nelegální, ale pokud to jede s nějakým zpožděním, tak už na tom nic špatného není, ne..?

Jde o bezpečnost letu a pokud bude ten záznam zpožděnej třeba o 5 min, tak už je každému potencionálnímu úutočníkovi na nic a ten si radši pořídí normál scanner.. Ale to už zabíháme jinam..
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 12:17
FSPilot   
Ale prosímtě Kdyby útočník chtěl, tak vezme nějaké střílítko, skočí k letišti za plot a přistávající éro sestřelí a nemusí se vůbec zabývat nějakými kontrolami nebo nějakým odposlechem... mě příjde to přehánění a kecy o bezpečnosti fakt k smíchu, resp. možná spíš k pláči...
Na jednu stranu se všichni bojí útoků na letadlo a na druhou kašlou na bezpečnost např. na cestách už jen tím, že nepoužívají bezpečnostní pásy...
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 12:54
pilot_master   
zpoždění je myslím cca 15 sekund..
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 15:15
Kubikula   
Tak to ale není v tom případě chtěné zpoždění, ale zpoždění vzniklé převodem do diginální podoby a uploadováním ne?

add.. k situaci na našich silnicích: vpravo - nespěchám tak nepřekážím, vlevo - spěchám a nechápu, proč někdo, kdo nespěchá brzdí tento pruh pro předjíždění a neumožní mi tak rychlou jízdou a možnost přijít o body.

Jednou jsem byl svědkem, jak jel jeden člověk schválně o deset kiláků za hodinu méně, než se smí v levém pruhu a záměrně ho blokoval. Vytvořila se za ním kolona jak hrom. Pak se našel jeden, co už mu došla trpělivost a slova nadávek za volantem. I rozhodl se pro rázný krok. Předjel dotyčného a začal brzdit jeho. Dusil ho skoro na třicítce a všichni ostatní toho využili a začali podjíždět v pravo. Celou situaci jsem viděl, pánč jsem byl přímo za ním a čekal jsem, až se ta kolona nakrmí zezadu - ale stálo to za to.
Nakonec, jako velké finále ho podržel na světlech do červené a odjel. Tenkrát jsem se opravdu hodně nasmál při pozorování toho pomalého řidiče.

Toto je život.
 

LiveATC - LKPR - proč mlátíte prázdnou slámu ???   30. 10. 2009 / 17:37
kuma   
Bóže - proč tu rozebíráte něco, co tu bylo už několikrát probraný seshora zezdola - a také celkem obšírně a pěkně právně vymezený...

Přečtěte si, prosím, ty starší baobaby - a aspoň neopakujte dokola ty samé otázky, domněnky a stanoviska...

Zpoždění 15 sec. je z pohledu legality zcela irelevantní

Zákany jednoho státu na území jiného neplatí - i když internet a letecká doprava nejsou hranicemi omezeny.

PS: k jednomu příspěvku tady nahoře - kdybych jel autobusem a řidič by za jízdy telefonoval, tak bych se asi nejen ozval, ale kdyby toho nenechal, tak bych ho asi i nabonzoval - nemám chuť skončit jako ti nešťastníci u Nažidel (i když tam příčina katastrofy mohla být jiná, výsledek by mohl být sxtejný).
 

LiveATC - LKPR   30. 10. 2009 / 19:32
Dennny
já to řeknu tak, vím že je mi 12, a asi to nebude moc respektované.
Já scanner nemám ani nejsem v dosahu nějáké stanice, takže sem strašně rád když si můžu poslechnout to LKPR, místo toho abyste byli rádi že něco takového je, tak jen nadáváte a chcete to nahlásit?? toť vše
Přeju pěkný večer
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ