|  |  | Použiteľnosť vykonostných grafov a tabuliek lietadiel??? 3. 11. 2009 / 17:10 | |
|  | Zdravim pani. Mam na Vas jednu otazocku. Do akej miery sa daju pouzit k addonom dodavane vykonostne grafy a tabulky vykonosti (vzletove dlzky, rychlost stupania, rychlosti v hladine, dolety, dlzky pristatia atd.). Som zvedavy na Vas nazor. Je mozne ze to FS simuluje docela presne? Napr s toleranciou + - 2% ? Len dodam ze hovorim o addonoch od firiem ako Real Air, Digital Aviation, Carenado, PMDG. |
| |
|
 |  |  | Použiteľnosť vykonostných grafov a tabuliek lietadiel??? 3. 11. 2009 / 17:38 | |
|  | Já používám tabulky pro rychlosti u TU-154 a příjde mi to dost přesné, ale Tučko je trochu jiná liga Jinak podle tabulek taky počítám palivo a step climb u B744 od PMDG a funguje to přesně. Nechávám si nezávislým prográmkem taky počítat rychlosti a výkony u A320 od Wilca a taky jsem zatím nespadl Určtě to ale záleží na jednotlivých addonech. |
| |
|
 |  |  | Použiteľnosť vykonostných grafov a tabuliek lietadiel??? 3. 11. 2009 / 19:33 | |
|  | Toto jsou tabulkové parametry, které se celkem snadno u modelu nastaví. Takže není důvod, proč by u komerčních a propracovaných free modelů neměly celkem přesně odpovídat skutečnosti. To je to nejjednodušší z letové dynamiky, co se dá nasimulovat. |
| |
|
 |  |  |  | Použiteľnosť vykonostných grafov a tabuliek lietadiel??? 3. 11. 2009 / 20:01 | |
|  | Vdaka, myslel som si ze to tak funguje. No urcite sa to definuje v tom subore air. Aha ... tak zas som o nieco mudrejsi. Este raz vdaka |
| |
|
|