|  |  | Boeing 787 10. 11. 2009 / 14:18 | |
|  | | |
|
 |  |  | Boeing 787 10. 11. 2009 / 14:20 | |
|  | Ehm.. na zaklade tri a pul roku staryho clanku resit, jestli se jim to vubec povede dat do provozu .. ja nevim ... .) pred deseti roky jsme si taky mysleli ze 1 ghz procesor bude "konecna"... |
| |
|
 |  |  |  | Boeing 787 10. 11. 2009 / 14:28 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Boeing 787 10. 11. 2009 / 14:35 | |
|  | No .. tak jsem si ty technical concerns precetl, a o bleskach jsou tam v podstate dve vety ... a to ta, ze boeing prohlasil, ze splni normy FAA co se blesku tyce, a prohlaseni FAA, ze upravi normy (snizi pozadavky) tak, aby vysla 787ce vstric. Nic o vlivu na vzletnuti.
Ja nevim, proc se motas kolem nejakych blesku - tech problemu je tam (stejne jako na vyvoji kazdyho novyho "velkyho" era) tolik, ze nejaky blesky asi nikoho moc nevzrusi (nebo jinak - ne vic, nez nejaky jiny problem). |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Boeing 787 10. 11. 2009 / 14:40 | |
|  | No to snižování požadavků mi moc dobrý nepřijde, ale tak snad se dá věřit Boeingu, že nevypustí letadlo, který během prvního roku ve vzduchu exploduje, už jenom kvůli sobě  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Boeing 787 10. 11. 2009 / 14:49 | |
|  | Co já vím, tak se už teď potahují nekovové součástky povrchu letadel drahými kovy, dost často zlatem, aby to pěkně vodilo. Tak se prostě potáhne zlatem kompozit, bude to o něco dražší, ale stačit by to mělo, tedy co se vodivosti elektřiny týče, normální letadlo taky nechytne, i když se pod tou kovovou/hliníkovou konstrukcí objevují občas docela hořlivé matroše... |
| |
|
|