|  |  | Gmax.Propádá se mi heliport pod zem? 12. 11. 2009 / 18:10 | |
|  | Zdarim.Prosim vás nevíte co dělám při modelování nebo psaní souřadnic za chybu když se mi propadá heliport pod zem?Díky. |
| |
|
 |  |  | Gmax.Propádá se mi heliport pod zem? 12. 11. 2009 / 18:13 | |
|  | Možná je objekt mírně nakloněný, se mi zdá. |
| |
|
 |  |  |  | Gmax.Propádá se mi heliport pod zem? 12. 11. 2009 / 18:16 | |
|  | Koukal jsem do gmaxu a neni nakloněn |
| |
|
 |  |  |  |  | Gmax.Propádá se mi heliport pod zem? 12. 11. 2009 / 18:18 | |
|  | No, tak možná jestli není křivá zem, kdyžtak to zkus naklonit v Gmaxu schválně tak, aby to tam pasovalo, nebo to mírně zvedni a uvidíš, jinak nevím co by tam mohlo být za chybu. |
| |
|
 |  |  |  | Gmax.Propádá se mi heliport pod zem? 12. 11. 2009 / 18:17 | |
|  | Spíš bych řekl terén, anebo to, že ten heliport má nulovou výšku, tzn. v počítači to splývá pouze v jednu rovinu, zkus všechny objekty v gmaxu šoupnout o 1 centimetr nahoru. Pokud to nepomůže, tak jsi to buď blbě posunul, nebo máš křivej terén a musíš to zarovnat. |
| |
|
 |  |  |  |  | Gmax.Propádá se mi heliport pod zem? 12. 11. 2009 / 18:18 | |
|  | Díky zkusim.A kdyžtak jakpak ten terén mám zarovnat? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Gmax.Propádá se mi heliport pod zem? 12. 11. 2009 / 18:20 | |
|  | Najdi v historii. Umí to hodně prográmků, prakticky asi každej co umí nějak upravovat a tvořit scenérie. Já to umim jenom v FSX pomocí FSX KML, ale to ti v FS9 nepůjde. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Gmax.Propádá se mi heliport pod zem? 12. 11. 2009 / 18:32 | |
|  | Ze screenu předpokládam že to je asi FS9, tak to jedině v Airportu pomocí flatten. A jelikož tušim že tohle je asi starý Hčko na Borech, tak bych si i urval kus času , oprášil Airport a udělal ten kousek pod tou Tvojí Gmaxovou plackou |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Gmax.Propádá se mi heliport pod zem? 12. 11. 2009 / 18:37 | |
|  | Klidně ti jí pošlu.Akorát jsem se chtěl ještě zeptat jaký je nejlepší formát textur na objekt. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Gmax.Propádá se mi heliport pod zem? 12. 11. 2009 / 18:42 | |
|  | Např pomocí Flatten polygonu ve FSSC (Flight Simulator Scenery Creator). |
| |
|
|