k umístění aut:
stanoviště řídícího - na stálých letištích obvykle někde na pomocných komunikacích blízko prahu aktivní dráhy, sedával tam řídící přistání (kontrloval podvozek, úhel sestupu atd) ale po roce 90 se tenhle způsob přestal používat
- na polních letištích (blatná, dlouhá lhota, sazená apod.) někde v úrovni středu dráhy, podle místních podmínek (ale to jen pokud tam zrovna byla nějaká činnost - cvičení)
Suez (elektro zdroj) - v průběhu letové akce stávaly na stojánce vedle letadel, nebo stranou a pak vždy přijely kam bylo třeba...
- mimo letovou akci obvykle stál alespoň jeden někde blízko věže jako člen technické hotovosti (společně s hasiči, tahačem, cisternou)
Vzduch - dtto
Hydraulika - to se používalo málo (alespoň u nás) spíš vyjímečně při provádění oprav v Technickém oddělení
případně podrobnosti klidně přez e-mail nebo soukr. zprávu
Autíčka jsou super, škoda že nemám FSX...
(ještě by to chtělo hasiče, tahač....)
|
|