|  |  | X-plane několik dotazů k tvorbě 18. 11. 2009 / 14:42 | |
|  | 1. jak jednoduše vytvořit flatten area
2. zkoušel jsem wed 1.1 k umísťování objektů a nějak mi tam proti OE chabí to podkladové ortho , podle kterého bych to umísťoval |
| |
|
 |  |  | X-plane několik dotazů k tvorbě 18. 11. 2009 / 15:20 | |
|  | ad 1) nevim to jistě, ale mám dojem, že flatten tak jak ho znáš z FS v XPL udělat nejde
ad 2) Orto si musíš připravit jako podkladovej obrázek. Pravda, je to trocha práce navíc, ale narozdíl od OE si ho tam můžeš připravit v takovém rozlišení abys tam něco viděl, což se v OE rozhodně říct nedá.
Já používám nějakej Webmapsaver a GoogleEarth na zjistění souřadnic. Momentálně mám zkusmo udělanou Boleslav v rozlišení asi 10000 x 8000 px a WED s tím nemá problém.
Každopádně snad brzo vydám update knihovny s těma domečkama a tomu bude i tutoriál, jak používat WED... Až to vyzkoušíš, uvidíš že s OE se to nedá srovnat...
Mimochodem, co kutíš? Portuješ to LKJH a okolí...??
|
| |
|
 |  |  |  | X-plane několik dotazů k tvorbě 18. 11. 2009 / 16:12 | |
|  | ad 1) u letišť, pokud není zapnuto "runways follow terrain contours" se dá ovlivnit "placatost" resp velikost placatosti letiště pomocí jedné volby v WED, dělá to obdélník, nepamatuji si jak se to jmenuje. Takže pokud budova letiště je daleko od dráhy a už tam "nedosáhne" placatění okolo dráhy je možné ten prostor zvětšit.
Ale souhlasím, klasický FS FLATTEN podle mne není. Výškový profil určuje XPL. Dá se teoreticky připravit vlastní čtverec 1x1 stupeň od výškového profilu přes řeky a rybníky, ale asi je to dost pracné.
|
| |
|
 |  |  |  | X-plane několik dotazů k tvorbě 18. 11. 2009 / 16:18 | |
|  | Jo snažím se , ten flatten jsem potřeboval na Ústí , on tam po převodu ve WEDu něco vytvoří, jmenuje se to flatten , ale není to placatý |
| |
|
 |  |  |  |  | X-plane několik dotazů k tvorbě 18. 11. 2009 / 16:34 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | X-plane několik dotazů k tvorbě 18. 11. 2009 / 16:48 | |
|  | čert vem Flatten .., spíš je horší že nejdou rozumnou cestou editovat Z-souřadnice jednotlivých vertexů basemeshe. Já osobně se nechci vzdát zakřivených ranwejí, ale je fakt, že někde kde je to blbě "namešované" to dokáže letiště dost znehodnotit...
Na xplane.org se nedávno objevila utilita VertexEdit (nebo tak něco...), ale práce s tím je vyšší dívčí, žádnej oneclick solution...
|
| |
|
|