|  |  | Ideální letoun pro vállečné operace i v roce 2009 23. 11. 2009 / 13:07 | |
|  | | |
|
 |  |  | Ideální letoun pro vállečné operace i v roce 2009 23. 11. 2009 / 15:16 | |
|  | Moje řeč. Lepší éro než dakota ještě nebylo vyrobeno!
A ty turbomotory jsou z nouze, protože ladiči hvězdicových motorů postupně vymíraj.
PS: něco mi říká, jestli zrovna tohle není ta pravá "Anything - Anytime - Anywhere"  |
| |
|
 |  |  |  | Ideální letoun pro vállečné operace i v roce 2009 23. 11. 2009 / 16:56 | |
|  | ještě by na toto místo mohla aspirovat andula 2ka. jihokorejci z nich maj staženou prdel, protože severokorejci toho maj spousty, je to hadraplán, na radaru to nevidíš, pokud netrefíš piltoa, tak to nesestřelíš..  |
| |
|
 |  |  |  | Ideální letoun pro vállečné operace i v roce 2009 23. 11. 2009 / 19:11 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Ideální letoun pro vállečné operace i v roce 2009 23. 11. 2009 / 19:21 | |
|  | Prostě osvědčenej kousek... |
| |
|
 |  |  |  |  | Ideální letoun pro vállečné operace i v roce 2009 23. 11. 2009 / 21:37 | |
|  | Nejen kouzlo... Provozně - darmo mluvit! (akorát to brumlání prostě ne- a nevyloudit...) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Ideální letoun pro vállečné operace i v roce 2009 24. 11. 2009 / 15:31 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Ideální letoun pro vállečné operace i v roce 2009 24. 11. 2009 / 21:06 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Ideální letoun pro vállečné operace i v roce 2009 24. 11. 2009 / 21:12 | |
|  | | |
|
|