FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 10. 8. 2025, svátek má Vavřinec Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Retro reklama Jeden příspěvek | Celý strom
Retro reklama   23. 11. 2009 / 09:59
Tomas L.
Přátelé, kamarád mne upozornil na výborné propagační video na Tatru 603 :
http://www.youtube.com/watch?v=cP_7WyAqRps&feature=related
Neexistuje něco podobného i na letadýlka ? Morava, 45-ka, Meťák atd. ?
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 12:09
Jakov
Tatra 603 nejhezčí auto co se tady kdy vyrábělo...to mi nikdo nevymluví snad jen T 77... v roce 34 auta vypadaly fakt jinak
27996 B / 600 x 326 / t77c.jpg
29517 B / 600 x 428 / FDV233195_T_600_a_maketa_T_603.jpg
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 13:49
Hermann   
na ja .. a jak krasne jezdi tohlencto auticko ... a toho prostoru .. jejej .. skoda ze uz JJ a spol. maji jen ty novy 613tky
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 14:16
Tragédie v JRD
Moc hezka reklama... jen v okamziku kdy vychvaluji bezpecnost ovladani, by tam nemusely byt ty zabery autí se zadkem vlajícím jak sovetska vlajka
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 15:25
kuma   
Myslím, že přirovnání k trenýrkolvé červené zrovna u tohohle autíčka moc nesedí Myslím, že v porovnání s tehdejšími protějšky byla právě ta hadovka s krátkými smyky ten správný důkaz dobré ovladatelnosti (a že s tím ten borec zejména v těch )úzkých uličkách fakt docela vymetal!)

Na otázku v prvním threadu - myslím, že asi ne. - že asi na jiné produkdy takovéreklamy moc nejsou (viděl jsem akorát na moped Stadion...a pak už jen originální DDR reklamy na Trabanta a Wartburg). Ale pochoppitelně rád bych se mýlil!

Jinak - mne osobně zaujala jednak ta škodovka - tvar to má už jako pozdější 1201, ale čumák to má spíš jako "terénní škodovky" té doby - je to fakt zajímavý dokument. Nápis "POLICE" na tom byl roztomilý...

Další postřeh - je vidět, že si na tom klpu docela dávali záležet (!) když se kouknete do druhého plánu (třeba střih v prvním dílu, jak to nabere louží doprava na polní cestu) uvidíte, že je hlídána návaznost i docela nepodstatných detailů (po střihu a záběru "z pole" je po nějaké době v dálce patrna i černá 603, která původně jela za "naší" sledovanou - i časový odstup je celkem reálný. Asi by nikomu nechyběla, kdyby na tom druhém záběru prostě nebyla).

Co by mne ale zajímalo fakt nejvíc - to je ten kotrmelec "přes kouli" na jarním pastvisku - vypadá to, že ta střecha ani není promáčknutá (!!) a to jediné se mi zdá nepravdpěodobné... I když...
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 15:37
Tragédie v JRD
Jezis, o tu barvu tech trenyrek ani nejde ... ale o tu rozevlatou zad. Pri tom "losim" testu ta rozevlata zad zrovna moc o bezpecnem ovladani nesvedci Nemluve o silene mekem perovani, ktere je sice pohodlne (pokud nechytis morskou nemoc), ale s bezpecnosti toho taky moc nema spolecneho

 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 16:08
Hermann   
a jak je to s mekkym perovanim u kachny (citroen 2CV, nikolivek nas kladensky debil) a bezpecnosti?
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 17:08
kuma   
Ty trenýrky byla metafora. Princip je, že to rozevlátí (chtěné - ve stopě - asi jako lyžař krátkými smyky) byla podle mého právě ukázka ovladatelnosti.
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 17:28
Tomas L.
Mno, když už jsme zůstali kolama na asfaltu, tady ještě "zajímavý" návrh redesignu:

http://www.designmagazin.cz/technika/65-tatra-603-dostala-novy-francouzsky-sarm.html
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 17:42
kuma   
sorry, ale tohle zas mně přijde trapný.
"Art-pour-art". Uniká mi, proč změna otevírání zadních dveří, co tuhost karoserie na absenci středového bočního sloupku a taky by mne zajímalo, když už vyřešili revoluční otevírání kufru, kam ti žabožrouti schovali motor. A je mi líto, že ten mladý architekt (redaktor?) na to v brýlích pobaveně kouká - ale asi o tom, co dělalo šestsettrojku šestsettrojkou, nemá ani šajn.
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 17:41
Tragédie v JRD
No .. to si prave nejsem jist, jestli to prave je ukazka ovladatelnosti .. IMHO je to spis ukazka ridicovych schopnosti, ze to dokaze takhle rozvlnit, a pritom to udrzet ve stope. ja to auto samozrejme nechci nijak shazovat (jsem na to preci jen prilis mlady jen me to rozevlaty auto a u toho komentar o snadne ovladatelnosti ... proste nesedi...
 

Retro reklama   24. 11. 2009 / 10:26
Premek
No, Tome, v dane dobe, byl nahon s motorem vzadu dost dobre reseni - smim-li se ptat, mel jsi to stesti a jezdil skodovackou 'klasikou' 1000, 100 nebo 105/120? A zkusil jsi nekdy rizeny smyk? A zkusil jsi nekdy totez s zigulem nebo wartasem?
 

Retro reklama   24. 11. 2009 / 10:32
Reptile   
Můžu potvrdit - míval jsem 110 R coupé a v zatáčkách jsem to tehdy natřel každýmu těžkopádnýmu Bavorákovi
 

Retro reklama   24. 11. 2009 / 18:06
ondras   
Naprostý souhlas! To byly ve své době super mašinky.
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 17:46
Tragédie v JRD
Jeste jsi nezminil, jak sedi vepredu tri (a nepripoutani) ...dnes bychom se na to mohli divat jako na prakticky dokonanou sebevrazdu...

Ono tech detailu bylo jeste dalsi rada - pastvou pro oci mi prislo, ze i rada zaberu typu "kameru mame na predku a natacime ridice a spolujezdce v kabine zepredu" byla natocena na aute jednoucim na skutecne silnici, a ne na aute placnutym na podvalnik (nebo to tak alespon podle pohybu okoli vypada)... coz neni bezne dnes (natoz v tehdejsi dobe)...
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 18:02
kuma   
Tehdy se to tak občas dělalo - jen se (protože byl nedostatek kvalitních polarizačních filtrů pro ten úel) občas nechalo vyndat přední sklo (pozná se to u starších filmů, že jsou ramnínka stěračů až uvnitř na palubce )
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 19:21
Marky Parky   
Já mam taky ve svém přibližovadle vepředu místo pro tři (pravda s pásama) a nepovažuju to za sebevraždu. A nemohu si vynachválit to pohodlí, když tam ten třetí není, sedačka se sklopí a je z ní stolek.
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 21:04
Rozšafín Ctibum   
Jj, ale na tom právě je nejdůležitější to "bez pásů". To s Tragédem souhlasím. A co se týče pohodlí, jo, taky s tebou souhlasím
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 21:34
kuma   
Sorry, ale to je plk.
Pokud budu posuzovat, jak se jezdilo v 60. letech současnýma očima, tak prostě Cooper Mini byla sračka, protože neměl pásy?

Pokud jste schopni rozeznat Zlin XIII a "basu" od Mooneye, tak, prosím, stejnou logiku uplatňujte na auta. Dík.
 

Retro reklama   24. 11. 2009 / 09:40
Tragédie v JRD
ach jo kumo ty jsi taky dneska moc vtipny kase neposnidal, co?
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 21:16
Už přistávám?
Pche, takový video vypustil Nissan už dávno.

http://www.youtube.com/watch?v=l5Fd6k99n_E
 

Retro reklama   23. 11. 2009 / 21:34
xWing   
An Error occurred,please again later
 

Retro reklama   24. 11. 2009 / 13:54
jožo
http://www.youtube.com/watch?v=lOfZBD2Tgyo&feature=fvw Chinese Drift video nissan 350z 錢嘉樂 官恩娜
Toto ide
 

Retro reklama   24. 11. 2009 / 22:21
Už přistávám?
Myslel jsem samozřejmě toto http://www.youtube.com/watch?v=pj4tEF5jvmk&feature=related

Nemá to náhodou někdo z vás v originální kvalitě?
 

Retro reklama   25. 11. 2009 / 12:44
kuma   
Originál teď zrovna (dokonce i ve stejný barvě) stojí v autobazáru v Lubenci. Řekněte si o předváděcí jízdu, v tom bazáru ani nevyjde moc draho...
 

Retro reklama   25. 11. 2009 / 13:33
jožo
Lietal príliš nízko...
 

Retro reklama   25. 11. 2009 / 13:53
Jakov
Sakra to je dokonalý video...
 

Retro reklama   24. 11. 2009 / 22:25
Tragédie v JRD
Jeee.. skoda ze Praha neni tak prazdna casteji
 

Retro reklama   25. 11. 2009 / 13:52
Lob
Před nějakou dobou jsem při hledání materiálů k L-610 narazil na stránku: http://www.marecek.cz/view.php?cisloclanku=2006012501 , kde je v prvním odstavci odkaz na zajímavý videoklip o možné verzi tohoto letadla. Lob
 

Retro reklama   25. 11. 2009 / 17:30
kuma   
Tak TOHLE je fakt HUSTÝ !!
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ