FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 28. 10. 2025, Den vzniku samostatného československého státu Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
B737-800 FFX-přistání! Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: B737-800 FFX-přistání!   25. 8. 2004 / 18:53
A.J.Scandall   
No, nejsem si jistej, že nemíš přistávat s palivem v centru. Teda dlouho jsem si to myslel taky, až mi jeden kapča řekl, že to je blbost, tak jsem začal hledat v příručkách - a opravdu, nenašel jsem o tom nikde ani zmínku.

Max 40% v křídlech taky neni pravda, běžně navážíme palivo z letišť, kde je levný, a sedáme se sedmi tunama. Do křídel se vejde 9,2t, to jest 76% v křídlech.

Letadlo by se po přistání s plnýma nádržema nerozpadlo. Když jseš pod MLW (max landing weight), je to jedno Když má čtyřstovka prázdnou váhu řekněme 37t, máme v ní maximum, tj.16t paliva, je to dohromady 53t, a do MLW u běžné čtyřstovky zbývá přes tunu, u OK-BGQ a YGA dokonce ještě tři tuny.

Ale je pravda, že v reálu se takhle nelítá. Neni proč)))

Jinak pro referenci - na klapkách 30 je podélný sklon při třístupňovém GS asi 2,5°, na čtyřicítky kolem nuly. Váha na to nemá moc vliv. Proč? Protože Vref, tj. referenční prahová rychlost rychlost se určuje podle váhy, čím větší, tím rychleji, a s úhlem platí to co popsal matthew.

Vliv na to má vítr. Jednak při protivětru a gustech se přidává něco k Vref, jednak musí pro udržení třístupňového sestupu být při rozdílné groundspeed i rozdílná vert. rychlost. Ale změny v úhlech jsou celkem zanedbatelné.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ